Kumpi naistyyppi on enemmän miesten mieleen?
Nainen joka on mukana kaikissa tasa-arvoasioissa (avioliitot, meillä on unelma jne, jne). En tarkoita käydä mielenilmauksissa vaan lähinnä somessa, kahvipöydissä, illanistujaisissa ym tuo mielipiteensä julki tasa-arvon puolesta.
Vai nainen joka on hiljaa näistä asioista. Hyväksyy asiat muttei tuo niitä missään julki. Ei ikään kuin viitsi eikä halua lähteä ottamaan kantaa.
Kommentit (31)
Miksi tarvitsee olla yleisesti miesten mieleen? Mitä sä tällä ajatuksella haet?
"Ai että, kamalasti tekis mieli kertoa, että minäkin haluan meille tasa-arvoisen maailman ja ympäristöasiatkin on mulle tärkeitä. Mut MITÄ NE MIEHET SIITÄ AATTELIS?!"
Pitäähän sitä käyttää kaikki keinot ettei päädy hirveäksi ex- haahkaksi
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:26"]
Nainen joka on mukana kaikissa tasa-arvoasioissa (avioliitot, meillä on unelma jne, jne). En tarkoita käydä mielenilmauksissa vaan lähinnä somessa, kahvipöydissä, illanistujaisissa ym tuo mielipiteensä julki tasa-arvon puolesta. Vai nainen joka on hiljaa näistä asioista. Hyväksyy asiat muttei tuo niitä missään julki. Ei ikään kuin viitsi eikä halua lähteä ottamaan kantaa.
[/quote]
Ai että oikein tasa-arvon puolesta... Onhan tätä tasa-arvoa taas nähty näissä mamu-uutisoinneissa taas..
Saa olla mitä mieltä tahansa kunhan siivoaa ja laittaa ruokaa ja antaa persettä.
Sellainen nainen joka ei pidä meteliä noista tasa-arvoasioista vain siksi että saisi niillä itselleen huomiota.
Mieluiten sellainen joka ymmärtää että tasa-arvo on tärkeä asia, muttei jankuta siitä koko ajan ja provosoidu siitä koko ajan, sillä meidän maassa on kuitenkin melko hyvä tasa-arvo, paitsi miehenä sanoisin että ehkei vielä miehen ja naisen palkkauksen suhteen. Työpaikoilla olisi nimittäin paljon rauhallisempaa jos naiset saisivat parempaa palkkaa ;)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:46"]
Saa olla mitä mieltä tahansa kunhan siivoaa ja laittaa ruokaa ja antaa persettä.
[/quote]
Ja pitää kuononsa kiinni mielipiteistään. Eikä äänestä koska ei mitään tajua kumminkaan!
Mä voin kertoa mitä mieltä mä olen sellaisista miehistä, jotka haluavat naisen olevan hiljaa mielipiteistään: tyhmiä paskoja. Ja mitä mieltä olen naisista, jotka ovat hiljaa mielipiteistään, koska pelkäävät, mitä mies niistä ajattelee: nössöjä luusereita.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:33"]
[/quote]Ei aloittaja sanonut, että tarvitsee olla yleisesti miesten mieleen.
Riippuu miehestä. Sanoisin että jälkimmäinen kuitenkin ehkä enemmän. Kuten olet saattanut huomata, me miehet emme juuri jaksa vatvoa asioita ja vouhkata. Se ei toki tarkoita ettei meitä kiinnostaisi: lähes kaikki suuret käänteet ihmiskunnan historiassa ovat miesten käsialaa. Niin hyvät kuin huonotkin. Teemme ehkä mieluummin kuin papatamme. Toisaalta monen mielestä tuollainen "pehmeitä" arvoja ajava nainen on söpö. Tai ärsyttävä, mutta naisen ärsyttävyys saattaa olla söpöä. Itse en ehkä jaksaisi mitään homohihhulia naista, koska aihe ei rehellisesti sanoen kiinnosta itseäni paskaakaan.
Se kummalta saa parempaa seksiä.
Tosin ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa kyllä mielenkiintoisemmalta.
Mies
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:33"]
[/quote]Ei aloittaja sanonut, että tarvitsee olla yleisesti miesten mieleen.
[/quote]
Otsikossahan lukee: "kumpi naistyyppi on enemmän miesten mieleen?" Eli kyllä hän siinä kyselee yleistystä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:53"]Se kummalta saa parempaa seksiä.
Tosin ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa kyllä mielenkiintoisemmalta.
Mies
[/quote]
Hei nainen.
Älä yritä astua miesten saappaisiin kun ne ovat sinulle selvästi liian suuret :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:48"]
... sillä meidän maassa on kuitenkin melko hyvä tasa-arvo, paitsi miehenä sanoisin että
[/quote]
Hei kaikki, olen etuoikeutettu valkoinen länsimaalainen lihaa syövä mies, ja olen sitä mieltä, että meillä on maailmassa ihan hyvä tasa-arvo nytten!
Ihan sama, kunhan on nätti naama ja hyvä kroppa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:53"]Se kummalta saa parempaa seksiä. Tosin ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa kyllä mielenkiintoisemmalta. Mies [/quote] Hei nainen. Älä yritä astua miesten saappaisiin kun ne ovat sinulle selvästi liian suuret :D
[/quote]
Kyllä minä ihan miesten saappaisiin astun ja mielellään naiseenkin.
Mies
Ehkä hänessä on piirteitä molemmista, yltiöaktivisti en ole itsekään mutta jos on asian puolesta otettava kantaa niin silloin tulee toimia.
Mies 41
Vähän tyhmä kysymys. Tietenkin jos itse vastustaa maahanmuuttoa niin silloin tuo jälkimmäinen, mutta muussa tapauksessa niin eivät nuo asiat vielä riitä ratkaisemaan ollenkaan että kelpaako nainen vai ei.
Ihmiset, jotka ovat fanaattisia missä tahansa asiassa, ovat todella raskaita. Sukupuoleen katsomatta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:48"] ... sillä meidän maassa on kuitenkin melko hyvä tasa-arvo, paitsi miehenä sanoisin että [/quote] Hei kaikki, olen etuoikeutettu valkoinen länsimaalainen lihaa syövä mies, ja olen sitä mieltä, että meillä on maailmassa ihan hyvä tasa-arvo nytten! [/quote] Kirjoittaja sanoi maassa, ei maailmassa. Suomi ja Afganistan ovat hieman erilaisia.
[/quote]
Pointti ei ollutkaan siinä, vaan siinä, että sen, jolla asiat ovat lähtökohtaisesti hyvin (maassa/maailmassa), on aina hyvä tulla retostelemaan, kuinka tasa-arvoa on jo RIITTÄVÄSTI. Koska hän kokee, että jos ne vähäosaisemmatkin saisivat lisää tasa-arvoa, niin se olisi jotenkin häneltä itseltään pois.
Ja kumma kyllä, yleensä nämä tasa-arvon vastustajat ovat juurikin niitä lihaa syöviä valkoisia miehiä.