Nielaisin vettä "väärään kurkkuun" ja nyt pelottaa
Pelkään että saan keuhkokuumeen tämän vuoksi :(
Suu oli täynnä vettä ja nielaisuvaiheessa tuli joku häiriö ja vettä meni väärään kurkkuun. Tapahtuneesta 30min ja edelleen tuntuu yskänärsytystä :(
Pelottaa oikeasti :(
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:40"]Älä pelkää
[/quote]
Kamalaa kun pelottaa pienetkin asiat tosi paljon eikä pysty muuta ajattelemaan.. olen hakemassa tähän kyllä apua, koska itsellekkin raskasta.
Meneekö teillä koskaan mitään "väärään kurkkuun"?
-ap
Kuolet viimeistään 1 tunnin päästä! Tsempit
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:44"]Kuolet viimeistään 1 tunnin päästä! Tsempit
[/quote]
Kiitti tämmösistä viesteistä..
-ap
Älä pelkää. Taskuhuulet vaan ehti ärsyyntyä, ne ovat äänihuulten yläpuolella ja niiden tehtävä nimenomaan on estää nestettä menemästä äänihuuliin asti. Vaiva on kohta ohi
Useinkin mennyt vettä väärään kurkkuun, eikä siitä koskaan ole seurannut mitään. Älä sinäkään turhaa pelkää.
Ei kai kukaan yli 8-vuotias oikeasti pelkää kuolevansa siihen että vesi meni väärään kurkkuun. Oikeasti haloo.
Kiitos teille 2 ihanaa vastaajaa ♡ yritän rauhoitella itseäni.
-ap
Keuhkokuume ei ole normaaliterveelle aikuiselle vaarallinen, etkä sä sitä saa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:51"]Ei kai kukaan yli 8-vuotias oikeasti pelkää kuolevansa siihen että vesi meni väärään kurkkuun. Oikeasti haloo.
[/quote]
Kävin toissapäivänä lääkärissä kun pelkäsin veritulppaa, että joo. Mulla on sairaus ja tarvitsen siihen apua. Normaali ihminen ei pelkääkkään. Toivottavasti minäkin olen taas sellainen joku päivä :)
-ap
Kannatta lopettaa veden juominen ja siirtyä vaikkapa whiskyyn.
Onko tää taas uusi avaus siltä pakko-oireiselta patterityypiltä?
Mulla meni kerran väärään kurkkuun sellainen puuduttava imeskelytabletti, kyllä säikähdin! Olen vielä hengissä :) Ap, onko sulla hypokondriaa? Itselläni on, pelkään nytkin syöpää kun kainalossa on patteja. Lääkäri ei ollut huolissaan.
On kyllä todella epätodennäköistä että juomaveteen kuolet( edes tuolleen kivahukkumalla). Itse olen hengittänyt ihan kunnolla mm. kreosoottisavua, paljon hyönteisiä, vetänyt vettä,kahvia ja ruokaakin henkeen kymmeniä kertoja, kärsinyt pasiivisesta tupakoinnista koko lapsuuteni, altistunut tuberkuloosille, saanut osani myös maatalouden kasvinsuojelumyrkyistä(sitä ruiskutetttiin päälleni vahingossa) jne...ja hengissä yhä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:18"]
On kyllä todella epätodennäköistä että juomaveteen kuolet( edes tuolleen kivahukkumalla). Itse olen hengittänyt ihan kunnolla mm. kreosoottisavua, paljon hyönteisiä, vetänyt vettä,kahvia ja ruokaakin henkeen kymmeniä kertoja, kärsinyt pasiivisesta tupakoinnista koko lapsuuteni, altistunut tuberkuloosille, saanut osani myös maatalouden kasvinsuojelumyrkyistä(sitä ruiskutetttiin päälleni vahingossa) jne...ja hengissä yhä.
[/quote]
siis kuivahukkumalla...
Nykyään on muotia hengittää alkoholia keuhkoihin, eikä siihenkään kukaan kuole...
Pettäminen auttaa! Mene jo pettämään!
Älä pelkää