Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko miehet yhtään paijaamisesta ja halailusta?

Vierailija
05.08.2015 |

Saako mies mitään vaikka siitä että katsotaan sylikkäin yhdessä elokuvaa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:36"]

Miehenä mun tarvii nyt sanoa että se on oikeesti turhauttavaa kun ite annat muijalle paljon huomiota.. Teet leipiä paijaat pussaat... Jne ja sit ku pitäs sextailla niin ei... Sen takia o parempi ku antaa vaan olla... Kait se sit joskus antaa....

[/quote]

Ehkä se "muija" tajuaa, että sä vaan lämmität "horoa" pillun toivossa, sen sijaan että viettäisit mukavan, seksivapaan hetken läheisyyttä naisystävän kanssa?

[/quote]

No just. Seksiä haluaville miehille annetaan usein neuvoksi, että naisen hellyydentarvekin tulee huomioida. Sitten kun sitä hellyyttä annat, niin se ei riitäkään, koska naisesta tuntuu, että teit sen vain seksiä saadaksesi. Aina ei voi voittaa, ei edes ikinä. -ohis

Vierailija
62/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:51"]Saako mies mitään vaikka siitä että katsotaan sylikkäin yhdessä elokuvaa
[/quote] kyllä saa se on hienoimpia asioita mitä voi tehdä housut jalassa sohvallka vaimo nojaa kylkeen ja on nostanut jalat souraksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. Leffaa on mukava katsoa sylikkäin, niin että istun itse takana, naisystävä (kun sellainen on) sylissä, välillä kosketta toisen ihoa ja kun hiukset tuoksuu hyvälle... Ei tarvitse johtaa seksiin, se yhdessäolo ja läheisyys on todella yhdistävää henkisellä ja myös fyysisellä tasolla.

Vierailija
64/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:51"]Saako mies mitään vaikka siitä että katsotaan sylikkäin yhdessä elokuvaa [/quote] kyllä saa se on hienoimpia asioita mitä voi tehdä housut jalassa sohvallka vaimo nojaa kylkeen ja on nostanut jalat souraksi

[/quote]

*huoraksi

Vierailija
65/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu elämäni pisimmän ajan (since 18-vuotiaasta) yksin. Ex-mieheni kanssa monesti katottiin leffaa silittäen. Mä kyllä silitin sitä vähän joka paikassa (autossa, keittiössä vierekkäin istuen iltaisin, sohvalla makoillessa...). Silittäminen on kivaa- mun ent.mies ainakin tykkäs.

Vierailija
66/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:36"]

Miehenä mun tarvii nyt sanoa että se on oikeesti turhauttavaa kun ite annat muijalle paljon huomiota.. Teet leipiä paijaat pussaat... Jne ja sit ku pitäs sextailla niin ei... Sen takia o parempi ku antaa vaan olla... Kait se sit joskus antaa....

[/quote]

Ehkä se "muija" tajuaa, että sä vaan lämmität "horoa" pillun toivossa, sen sijaan että viettäisit mukavan, seksivapaan hetken läheisyyttä naisystävän kanssa?

[/quote]

No just. Seksiä haluaville miehille annetaan usein neuvoksi, että naisen hellyydentarvekin tulee huomioida. Sitten kun sitä hellyyttä annat, niin se ei riitäkään, koska naisesta tuntuu, että teit sen vain seksiä saadaksesi. Aina ei voi voittaa, ei edes ikinä. -ohis

[/quote]

No tossa kirjoituksessa haiskahti juurikin se tarkoituksenhakuinen "muijan" lämmittely. "just kun pitäis sekstata..." kyllä sen aistii. Ja pitää olla aika urpo, että puhuu "muijasta".

Vierailija
67/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3
Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä.
Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella.
N24
[/quote]

Nappako miehesi sängystä sinut harteilleen istumaan ja kuljette esimerkiksi keittiöön jutelllen sinä miehen harteilla istuen?

Vierailija
68/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]

Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24

[/quote]

Hodor?

Vierailija
69/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]

Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24

[/quote]

Siis millaisessa asennossa te käytännössä olette?! :O

[/quote]

http://www.top10archive.net/wp-content/uploads/2014/12/7.2.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä