Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani?

Vierailija
18.08.2015 |

Onnistuukohan näin?

Harrastan aika paljon liikuntaa, mutta tuntuu, ettei se näy missään :( Minulla on myös nuorempana ollut anoreksia, joten kehonkuvani ei oikein ole selkeä. Olen nyt 39v.

Kiitos mielipiteistänne!

[url]http://aijaa.com/brNlhZ[/url]

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätä klikkaamalla näkyy suoraan: http://aijaa.com/brNlhZ

Ap

Vierailija
2/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvvoo ee löyvvy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ee löyvvy vielläkää

Vierailija
4/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy

Vierailija
5/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nävy

Vierailija
6/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28

Vierailija
9/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, terve ja urheilullinen. Muistuttaa omaani (olen 4-kymppinen himourheilija ;-)). Vatsasta näkee - kuten minullakin - että olet todennäköisesti ollut raskaana useamman kerran, mutta sehän on vain hyvä asia. Toivottavasti et ole tuosta kropasta epävarma?

Vierailija
10/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vartalo, itse olisin tyytyväinen jos olisi omani. Pää pystyyn. Olet upea nainen :)

Vierailija
11/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28
[/quote]

Niin, ne tissit joutuvat siitä rasvaprosentista... Aika monet rinnat on menetetty urheilulle. Annas olla kun hiukan vielä vanhenet poikaseni niin saat olla kiitollinen jos joku ikäisesi nainen näyttää likimainkaan yhtä hyvältä... Ei ap.

Vierailija
12/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]

Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28

[/quote]

Kiitos sinulle rehellisestä mielipiteestäsi.  Sinunikäisissä naisissa varmaan löytyy mieleisiä itsellesi :)

Ap

Vierailija
13/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"]

Nätti, terve ja urheilullinen. Muistuttaa omaani (olen 4-kymppinen himourheilija ;-)). Vatsasta näkee - kuten minullakin - että olet todennäköisesti ollut raskaana useamman kerran, mutta sehän on vain hyvä asia. Toivottavasti et ole tuosta kropasta epävarma?

[/quote]

Kiitos sinulle! Kyllä tuli hyvä mieli :)

Minulla on kaksi lasta, eli kaksi raskautta takana.

Olen kyllä jotakuinkin epävarma kropastani, en esim. mielelläni käy uimahallissa tai näyttäydy rannalla bikineissä. Kuvan laittaminen tänne vaati aika paljon rohkeutta.

Ap

Vierailija
14/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseksesi todella hyvä! En usko että itse olisin 40-vuotiaana tuossa kunnossa :D

Vierailija
15/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vartalo, itse olisin tyytyväinen jos olisi omani. Pää pystyyn. Olet upea nainen :)

[/quote]

Kiitos kovasti sinulle kauniista sanoistasi!

Vierailija
16/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:02"]Surkeet tissit, ns. pesisräpylät. Maha roikkuu vaikkei pallo sentään ole. Muotoja ei ole kun kaikki on tasalöysää massaa maha-perse-reisi välillä. En panis. M28 [/quote] Niin, ne tissit joutuvat siitä rasvaprosentista... Aika monet rinnat on menetetty urheilulle. Annas olla kun hiukan vielä vanhenet poikaseni niin saat olla kiitollinen jos joku ikäisesi nainen näyttää likimainkaan yhtä hyvältä... Ei ap.

[/quote]

:) joo, tissit on menetetty imetyksille ja urheilulle... En vielä ole ajatellut että ihan niin surkeat pesisräpylät ovat, kuvaus sai jopa minut hymyilemään.

Ap

Vierailija
17/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:10"]

Ikäiseksesi todella hyvä! En usko että itse olisin 40-vuotiaana tuossa kunnossa :D

[/quote]

Kiitos kovasti <3

Vierailija
18/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa minustakin. Toki myös tavallinen tai ehkä "tavallinen" suomalainen 40v nainen on pulleampi, mutta ei mun ystäväpiirissä eli moni oli pulleampi, kun lapset oli taaperoita, mutta nyt taas ns. entisellään, kun lapset on koululaisia ja aikaa liikkua normaalisti ja muutenkin pitää huolta itsestään.

Vierailija
19/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, menisi kaksikymppisestä. 

Vierailija
20/74 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:09"]

[/quote]

Kiitos sinulle! Kyllä tuli hyvä mieli :)

Minulla on kaksi lasta, eli kaksi raskautta takana.

Olen kyllä jotakuinkin epävarma kropastani, en esim. mielelläni käy uimahallissa tai näyttäydy rannalla bikineissä. Kuvan laittaminen tänne vaati aika paljon rohkeutta.

Ap

[/quote]

VOI EI! Uskaltaudu ihmeessa uimahalliin, jos se on sinulle mieleistä, mutta et uskalla itseäsi näyttää. Lupaan sinulle, että olet ulkonäöltäsi parhaimmasta päästä siellä vesijuoksevien mummojen seassa. :) Uimahallissa käy kaikenikäisiä, kokoisia ja näköisiä ihmisiä. Se jos joku on omiaan kasvattamaan itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi