Nauttiiko miehet yhtään paijaamisesta ja halailusta?
Saako mies mitään vaikka siitä että katsotaan sylikkäin yhdessä elokuvaa
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:05"]
Ei. Mieheni kielsi tällaisen toiminnan ellei tästä seuraa 100% todennäköisyydellä seksiä.
[/quote]
Ymmärrän miestäsi, fyysinen läheisyys nostattaa mulla haluja paljon ja sitten on yhtä tuskaa olla. Jos olisin seksuaalisesti edes jotenkin tyydyttyny voisin olla lähellä mutta en ole. Tilanne johti läheisyyden ja seksin loppumiseen kokonaan. Näin on helpompi olla joten mennään näillä nyt sitten.
Kyllä nauttii. Naiset tosin ovat melko itsekeskeisiä (eivät koskaan oma-aloitteisesti halaile tai osoita hellyyttä, odottavat vain vastaanottavansa sitä ja kehuja), joten moni mies jää ilman hellyyttä ja kehuja suhteessa. Lisäksi omalla kohdallani olen jokaisessa suhteesssa huomannut sellaisen, että naiset haluavat hellyyden usein päättyvän seksiin. Sitten suututaan ja aletaan mököttämään, jos niin ei käy. Olisi mukavaa vain vain olla sängyssä vierekkäin ja antaa hellyydenosoituksia ilman sitä ahdistavaa ajatusta, että nainen kiihottuu ja alkaa haluamaan seksiä ja sitten suuttuu jos ei sitä saa.
Kyllä mies nauttii hellyydestä vähintäin yhtä paljon ellei enemmänkin kuin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]
Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24
[/quote]
siis täh?
[/quote]
En ole tämä kirjoittaja, mut tarkoittaisiko kainalossa? :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24 [/quote] Harteillaan?
[/quote]Niin. istun poikaystäväni harteilla samalla kun kävellään ympäri asuntoa.
Mun mies kutiaa helposti eikä erityisemmin pidä halimisesta ja paijaamisesta. Lähekkäin voidaan olla kunhan ei vaan miehelle tule kuuma ja ahdistus. Se ettei mies pidä koskettelusta on vaikuttanut läheisyyteemme negatiivisesti. Asiasta on puhuttu ja hyvään suuntaan ollaan menossa, kosketellaan tavalla mikä ei kutita jne. Eli kaikki miehet ei tykkää, syitä on varmaan monia.
Ei voi tietää, jos ei ole koskaan kokenut.
Villinä veikkauksena voisin arvata, että kyllähän tuo voisi lumenluonnin voittaa.
Frendi, joskus kun pohti elämänsä solmuja oikein perusteellisesti, pyysi että nukun sen vieressä/kainalossa. Itsellä siinä enemmän taisi olla paneminen mielessä. Oli sellainen elämänvaihe meidän ystävyydessä, että seksi ei tullut kysymykseen.
silittelin ja halasin sitten sitä koko pitkän viikonlopun ja kyllä tuo maanantaiaamuna sanoi ettei ole aikoihin ollut yhtä hyvää viikonloppua.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:51"]
[/quote]
No ei tod. Tää on niin nähty useammankin miehen kanssa, että se sopii ainoastaan siinä tapauksessa jos/kun nainen ottaa samalla poskeen.
Mä tykkäisin kun vaimo rapsuttelisi mun rintakarvoja ja silittäis kivespusseja. Ei vaa tuu tapahtumaan tässä elämässä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:26"]
[/quote]
No ei tod. Tää on niin nähty useammankin miehen kanssa, että se sopii ainoastaan siinä tapauksessa jos/kun nainen ottaa samalla poskeen.
[/quote]
sä deittailet sellaisia miehiä joille se läheisyys ilman seksiä ei ole juttu. Se ei tarkoita sitä, että kaikki miehet on sellaisia. Sun miesmaun mukaiset on sellaisia.
Miehenä mun tarvii nyt sanoa että se on oikeesti turhauttavaa kun ite annat muijalle paljon huomiota.. Teet leipiä paijaat pussaat... Jne ja sit ku pitäs sextailla niin ei... Sen takia o parempi ku antaa vaan olla... Kait se sit joskus antaa....
Ei paljasta eikä pPillu.. Mistä sellasia naisia löytyy ku tollasta antaa
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
sä deittailet sellaisia miehiä joille se läheisyys ilman seksiä ei ole juttu. Se ei tarkoita sitä, että kaikki miehet on sellaisia. Sun miesmaun mukaiset on sellaisia.
[/quote]
No ei tosiaan ole noi pelkän seksin vonkaajat mun miesmaun mukaisia. Mä nimenomaan haluan miehen joka puhuu ja pussaa, halailee ja silittelee. Sanalla sanoen hellän miehen. Mä tykkään itsekkin pitää toista hyvänä muutenkin kuin ottamalla poskeen kesken leffan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:36"]
Miehenä mun tarvii nyt sanoa että se on oikeesti turhauttavaa kun ite annat muijalle paljon huomiota.. Teet leipiä paijaat pussaat... Jne ja sit ku pitäs sextailla niin ei... Sen takia o parempi ku antaa vaan olla... Kait se sit joskus antaa....
[/quote]
Ehkä se "muija" tajuaa, että sä vaan lämmität "horoa" pillun toivossa, sen sijaan että viettäisit mukavan, seksivapaan hetken läheisyyttä naisystävän kanssa?
Tietysti ja eikä ole edes seksi mielessä.
Mies
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei tosiaan ole noi pelkän seksin vonkaajat mun miesmaun mukaisia. Mä nimenomaan haluan miehen joka puhuu ja pussaa, halailee ja silittelee. Sanalla sanoen hellän miehen. Mä tykkään itsekkin pitää toista hyvänä muutenkin kuin ottamalla poskeen kesken leffan.
[/quote]
Mutta ehkä sellaiset miehet joiden ulkonäkö ja muu käytös vetoaa sinuun, ovat sitten juuri sellaisia "leffaimuttajia" pääsääntöisesti. ts. se ei ole ominauus jota haet, mutta korreloi sen miesryhmän parissa,josta löydät muuten itseäsi miellyttäviä ominaisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:00"]Ei kaikki miehet halua halailla. Oma ukko on todella nihkeä halimaan tms.
[/quote] no ei kaikki naisetkaan tykkää kuten moni on jo kertonut. Itsekään en välitä kauheasti.