Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko miehet yhtään paijaamisesta ja halailusta?

Vierailija
05.08.2015 |

Saako mies mitään vaikka siitä että katsotaan sylikkäin yhdessä elokuvaa

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]

Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24

[/quote]

Siis millaisessa asennossa te käytännössä olette?! :O

Vierailija
22/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:06"]

En nauti. Haluan pillua eikä mitään paijailua tai halailua. Ei se panetusta poista. Tosimies ei siitä nauti vaan nauttii siitä että saa työntää kyrpänsä naisen pilluun. M30

[/quote]

Koetas nyt ensin saada joku nainen edes puhumaan sinulle, ennenkuin julistat "totuuttasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa yleisesti mutta itse tykkään. Sitä ihan kaipaa pitkillä työmatkoilla ja kotiin tullessa vois vaan maata sängyssä silitellen.

Vierailija
24/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:05"]

Ei. Mieheni kielsi tällaisen toiminnan ellei tästä seuraa 100% todennäköisyydellä seksiä.

[/quote]

Eksä oli tuollainen. Mua alkoi lopulta ällöttämään seksi sen kanssa; nk. erotiikka oli siinä suhteessa pelkkä mekaaninen akti vailla mitään lämpimiä tunteita.  Mä olisin tarvinnut kosketusta ihan muuten vaan, hellyyttä ja välittämistä. Ei siis koskettu toisiimme enää lainkaan lopulta.

Vierailija
25/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:06"]

En nauti. Haluan pillua eikä mitään paijailua tai halailua. Ei se panetusta poista. Tosimies ei siitä nauti vaan nauttii siitä että saa työntää kyrpänsä naisen pilluun. M30

[/quote]

Ei noi kaksi sulje toisiaan pois.

Vierailija
26/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:52"]

Ei ainoastaan nauti, vaan ihminen tarvitsee toisen ihmisen kosketusta kehdosta hautaan, tai muuten hän voi huonosti.

http://www.in-mind.org/article/that-human-touch-that-means-so-much-exploring-the-tactile-dimension-of-social-life

[/quote]

Kiitos tuosta linkistä. Luin artikkelin. Siinäpä ilmeni sekin minua jo kauan askarruttanut asia, että voiko esim. pehmoeläimen koskettelu tuoda niitä hyviä vaikutuksia, joita kosketuksella on. Ja tämän artikkelin mukaan voi! 

Vierailija
27/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:52"]

Ei ainoastaan nauti, vaan ihminen tarvitsee toisen ihmisen kosketusta kehdosta hautaan, tai muuten hän voi huonosti.

http://www.in-mind.org/article/that-human-touch-that-means-so-much-exploring-the-tactile-dimension-of-social-life

[/quote]

Nähtävästi voin huonisti. En ole koskaan pitänyt halailemisesta ja varmaan oksentaisin vartissa, jos pitäisi toisen sylissä katsoa elokuvaa. YÄK!

[/quote]

Social anxiety and response to touch: incongruence between self-evaluative and physiological reactions

Vierailija
28/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua?! Kyllä on varsin outoja vastauksia täällä.!! :D enpä ole moisiin miehiin törmännyt ikinä.. Mun mies aina vaan sanoo että "älä kutita" eli ei todellakaan tykkää mistään paijaamisesta ja hellimisestä.. Seksin jälkeenkään moisesta on turha haaveilla.. Mutta kuitenkaan ei voi sitten harrastaa mun kans (edes lievää) S/M-touhua, kun se on kuulemma naisen satuttamista, vaikka mä siitä nauttisin.. 

Vierailija
29/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:06"]

[/quote]

Koetas nyt ensin saada joku nainen edes puhumaan sinulle, ennenkuin julistat "totuuttasi".
[/quote]
Mitä sä sekoilet?
M30

Vierailija
30/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:42"]Mitä vittua?! Kyllä on varsin outoja vastauksia täällä.!! :D enpä ole moisiin miehiin törmännyt ikinä.. Mun mies aina vaan sanoo että "älä kutita" eli ei todellakaan tykkää mistään paijaamisesta ja hellimisestä.. Seksin jälkeenkään moisesta on turha haaveilla.. Mutta kuitenkaan ei voi sitten harrastaa mun kans (edes lievää) S/M-touhua, kun se on kuulemma naisen satuttamista, vaikka mä siitä nauttisin.. 
[/quote]
Sulla on huono suhde.

Vierailija
31/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku halata mua?! Hirvee pula tuli näistä vastauksista :,/

Vierailija
32/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:42"]

Mitä vittua?! Kyllä on varsin outoja vastauksia täällä.!! :D enpä ole moisiin miehiin törmännyt ikinä.. Mun mies aina vaan sanoo että "älä kutita" eli ei todellakaan tykkää mistään paijaamisesta ja hellimisestä.. Seksin jälkeenkään moisesta on turha haaveilla.. Mutta kuitenkaan ei voi sitten harrastaa mun kans (edes lievää) S/M-touhua, kun se on kuulemma naisen satuttamista, vaikka mä siitä nauttisin.. 

[/quote]

Mitkä vastaukset susta on outoja? Musta on outoa jos ihminen, sosiaalinen eläin, ei kaipaa toisen läheisyyttä.

Vierailija
33/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3 Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä. Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella. N24

[/quote]

siis täh?

Vierailija
34/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nauttii. Tykkää halia esim. tv:ta ja leffoja katsellessa ja sängyssä illalla ennen nukahtamista ja aamulla puoli torkuksissa. Sanoo myös usein, että tuntuu hyvältä, kun silitän päätä. Usein pitkä halailu ja silittely saa hänet myös kiihottumaan. Itse halisin enemmänkin, mutta se on minulle tärkeämpää kuin miehelleni. Seksiin kuuluu myös läheisyys ennen ja jälkeen yhdynnän. Ei koskettelu, läheisyys ja seksi ole toisilleen vaihtoehtoja, vaan minun mielestäni hyvässä parisuhteessa on molempia. 

Itse asiassa epäilen, että ne miehet, jotka ajattelevat vain pillua ja sanovat, ettei panetus halaamalla lähde, eivät todennäköisesti seurustele ja/tai muutenkaan saa panna riittävästi. Kun seksi on suht. säännöllistä, hellyydestäkin on helpompi nauttia.

Vierailija
35/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:56"]

[/quote]

siis täh?

[/quote]

Pikkis on Bull Mentula.

Vierailija
36/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet halua halailla. Oma ukko on todella nihkeä halimaan tms.

Vierailija
37/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:06"] En nauti. Haluan pillua eikä mitään paijailua tai halailua. Ei se panetusta poista. Tosimies ei siitä nauti vaan nauttii siitä että saa työntää kyrpänsä naisen pilluun. M30 [/quote] Koetas nyt ensin saada joku nainen edes puhumaan sinulle, ennenkuin julistat "totuuttasi". [/quote] Mitä sä sekoilet? M30

[/quote]

Arvasin, että sä et totakaan ymmärrä...kohta sun vasen käteskin sanoo sulle, että "ollan vaan kavereita".

Vierailija
38/69 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Siis millaisessa asennossa te käytännössä olette?! :O
[/quote]

huutonaurua :DDd

Vierailija
39/69 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaminen ja läheisyys ovat kaikille ihmisille elintärkeitä. Vastasyntyneet vauvat, joita ei kosketa, kuolevat.

Vierailija
40/69 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]Kyllä ainakin mun poikaystävä nauttii, varsinkin just yleensä viikonloppuna katotaa töiden jälkee koko ilta sylikkäin Netflixistä elokuvia suklaata syödessä <3
Ja muutenki halaillaan ja suudellaan aina kun ehditään, ollaan kummatki tosi hellyydenkipeitä.
Mun poikaystävä haluuki yleensä seksin jälkee vaa pitää mua harteillaan ja jutella.
N24
[/quote]
Harteillaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän