Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukassat "Satunnaistarkastus"

Vierailija
07.03.2022 |

Onko kaupan kassoja paikalla? onko teillä nappi mistä voitte painaa satunnaistarkastuksen itsepalvelukassalle epäilyttäville tai ärsyttäville asiakkaille?

Mietityttää kun se tarkastus aina osuu minuun.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät ja epäilyttävät asiakkaat tunnistetaan jo sisääntuloporteilla. Kokeneimmat myyjät tunnistaa myös näppärit siinä vaiheessa kun ne astuu kauppaan sisään. Niitä sit seurataan kameroista

Vierailija
2/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa se ostoskassin suu ihan avoimeksi ennen kuin alat lappaa sinne tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kassojen yläpuolella on valvontakamerat joita henkilökunta seuraa.  Joka hyllyn välissäkin on kamerat.  Olen ollut hotellissa työssä ja siellä oli respan takahuone täynnä monitoreja.  Respassa näkyy työntekijälle myös kuva joka vaihtuu.  Alkon kassojen yläpuolella myös kamerat!  Monissa ravintoloissa myös  kassan yläpuolella kamera.

Eli kyllä näkyy mitä kassiin sujahtaa.

Vierailija
4/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole 😅 niitä satunnaistarkastuksia vaan tehdään useita joka tunti.

Vierailija
5/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ole koskaan osunut.

Lentokentällä taas olen 90 prosentin todennäköisyydellä tarkastuksessa. Ja minä olen perinteisesti lentänyt paljon.

N53

Vierailija
6/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aikoinaan ikeassa tämä satunnaistarkastus pari kertaa kun oltiin lasten ja miehen kans. Mitään ei olla koskaan varastettu, mut jännästi osui meihin. Jopa lapsen vaippakassi tarkastettiin. 

Vierailija
7/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli aikoinaan ikeassa tämä satunnaistarkastus pari kertaa kun oltiin lasten ja miehen kans. Mitään ei olla koskaan varastettu, mut jännästi osui meihin. Jopa lapsen vaippakassi tarkastettiin. 

Miten niin jännästi osui teihin? Johonkin ne aina osuu.

Vierailija
8/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi osui teihin vaikka ette oo koskaan varastanu, meinaatko ett näillä olis jotain tekemistä keskenään.

Vierailija
9/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan tarkastettu paitsi jotain 12 vee Anttilan kassalla. Suutuin niin etten enää ikinä käynyt ko. kaupassa aikuisenakaan.

Yhteen aikaan lensin pari kertaa kuussa asiakkaalle päiväksi ja mulla oli siihen saakka ollut perinteisesti sellainen morapuukkoa aavistuksen verran pienempi puukko aina laukussa. Koska pohjoisessa saattoi tarvita teräasetta jos poro jää auton alle. Jäniksen olen päästänyt kitumasta kerran, muttei onneksi poroa koskaan.. Tuuria ollut. No se puukko oli mulla laukussa lentokoneessa pari ekaa kertaa sen jälkeen kun tuli tehotarkastukset joskus yli 10 vuotta sitten. Ikinä ei pysäytetty. Sitten tajusin itse jättää puukon pois lentomatkoilla

Vierailija
10/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lapsiperhehän se on todennäköisin varas, niinkö. 

Vierailija
11/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi osui teihin vaikka ette oo koskaan varastanu, meinaatko ett näillä olis jotain tekemistä keskenään.

No otsikossahan oli "satunnaistarkastus". 

Vierailija
12/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhekin voi varastaa. Se on satunnaistarkistus, miksi sinä nyt siitä noin suutut?

Vierailija
13/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otsikossahan oli "satunnaistarkastus". 

Niin? Satunnaistarkastus tarkoittaa että kuka tahansa voidaan satunnaisesti tarkastaa.

Vierailija
14/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
15/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhekin voi varastaa. Se on satunnaistarkistus, miksi sinä nyt siitä noin suutut?

MInä en ole mitään suuttunut, vastasin vaan aloituksen kysymykseen. Miksi itse tästä noin suutut?

Vierailija
16/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut useamman kerran satunnaistarkastukseen itsepalvelukassalla ja lentokentän turvatarkistuksessa. Siinäpähän penkovat, kun en ole mikään varas tai t'rroristi.

Vierailija
17/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit tarkastaa vaippakassin? Jos olit varma, ettei siellä ole mitään ”ylimääräistä”, olisit voinut vain todeta ettei myyjällä ole siihen mitään oikeutta koskea. Vain poliisi voi tarkastaa sen omistajan tahdonvastaisesti.

Vierailija
18/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein odotan hetkeä, nimittäin sitten kyllä ehdottomasti vaadin , että laukkuni tarkastetaan niin perusteellisesti, ettei epäilykselle jää sijaa. Jokainen pussukka ja tyhjä koirankakkapussi käännetään ympäri. On muuten melkoinen määrä , mitä keskikokoiseen marimekkolaukkuun kaikkine taskuineen saa sopimaan. Olen järjestänyt kaiken pieniin klipsautettaviin kukkaroihin, joiden sisällä saattaa olla pari pienempää kukkaroa ja rasioita ja pieniä minigrip-pusseja. Joutuu todellakin tarkastamaan ihan kaiken  :) Jokaisen saksi-neula-lääke-terveyssidepussin ja koiranherkut tietysti myös ja pussit pitää tyhjentää, etten ole tunkenut mitään ylimääräistä sinne sisään. Ehkä näytän hankalalta mummolta, kun minua ei ole kukaan kehdannut pysäyttää

Pitäisi vielä kysäistä kuluttajaviranomaisilta, voitko tarkistuksesta vaatia kirjallisen pöytäkirjan

Vierailija
19/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein odotan hetkeä, nimittäin sitten kyllä ehdottomasti vaadin , että laukkuni tarkastetaan niin perusteellisesti, ettei epäilykselle jää sijaa. Jokainen pussukka ja tyhjä koirankakkapussi käännetään ympäri. On muuten melkoinen määrä , mitä keskikokoiseen marimekkolaukkuun kaikkine taskuineen saa sopimaan. Olen järjestänyt kaiken pieniin klipsautettaviin kukkaroihin, joiden sisällä saattaa olla pari pienempää kukkaroa ja rasioita ja pieniä minigrip-pusseja. Joutuu todellakin tarkastamaan ihan kaiken  :) Jokaisen saksi-neula-lääke-terveyssidepussin ja koiranherkut tietysti myös ja pussit pitää tyhjentää, etten ole tunkenut mitään ylimääräistä sinne sisään. Ehkä näytän hankalalta mummolta, kun minua ei ole kukaan kehdannut pysäyttää

Pitäisi vielä kysäistä kuluttajaviranomaisilta, voitko tarkistuksesta vaatia kirjallisen pöytäkirjan

Lisäksi yleensä muutaman päivän pienet kirppisostokset laukussa :D

Vierailija
20/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tarkastettu, vaikka jätin kerran yhden helkkarin pähkinäpussin maksamatta, kun se rakkine ei vaan hyväksynyt viivkoodia, vaikka miten päin tyrkytin. Hetken mietin, jätänkö siihen koko pähkinät, mut heitin kuiteskin muiden ostoksien joukkoon ja ajattelin et kait joku pysäyttää jos huomas. No ei.