Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaaleanpunaisten asettimella varustetun OB:n tamponien valmistus lopetettu?

Vierailija
07.03.2022 |

Oon yrittänyt etsiä niitä kaupasta enkä löydä. On vain niitä sormilla laitetettavia. Haluaisin työkäyttöön asettimellisen (hoitoala) ja ällöttää tunkea sormia työpäivänaikana toosaan ku vaikka kuinka pesis ni mistä sen tietää jos toosaansa kuitenkin laittaa jotain työpaikkaperäistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tai ootteko löytänyt kaupoista? Prismassa ei ole eikä missään cittarissakaan. Oo ollut enää aikoihin!

Vierailija
2/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lopetettu kaikki asettimelliset OB:t, harmillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu muka käytä näitä samoja ja ihmetellyt mihin ne on kadonneet? Itsellä ainakin sellaiset killerimenkat että superia tarvitaan!

Vierailija
4/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Vierailija
5/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Oisko sen jäätävän jätevuoren takia, veikkaan.

Ymmärrän hyvin ap:n työpaikkapöpöjen välttämispyrkimykset. Oletko koskaan kokeillut kuukautiskuppia? Sitä ei tarvitse tyhjentää noin 6-12 tuntiin (riippuu vuodon määrästä tietty) joten siitä voisi olla apua tähän ongelmaan. Muutenkin tamponia miellyttävämpi koska se ei ime luonnollista kosteutta kuten tamponi eikä jää värkkiin mitään valkaisuaineen jäämiä.

Vierailija
6/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Ymmärrän hyvin ap:n työpaikkapöpöjen välttämispyrkimykset. Oletko koskaan kokeillut kuukautiskuppia? Sitä ei tarvitse tyhjentää noin 6-12 tuntiin (riippuu vuodon määrästä tietty) joten siitä voisi olla apua tähän ongelmaan. Muutenkin tamponia miellyttävämpi koska se ei ime luonnollista kosteutta kuten tamponi eikä jää värkkiin mitään valkaisuaineen jäämiä.

Kyllä se tyhjennysväli riippuu ihan vuodon määrästä. Mulla on yleensä menkkojen aikana 1-2 vuotopäivää, jolloin kuppi tulvii yli jopa kolmessa tunnissa.

Vierailija
7/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Oon kokeillut, ei toimi mulla. Pitää tyhjentää liian usein, eli pakko myös työpäivän aikana.. Syön vuotoihin hillitsevää lääkettäkin..

ap

Vierailija
8/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsinyt näitä, mutta missään ei ole. Harmi homma, oli paras tamponi.

Vierailija
9/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut Tampax Pearl Compakteja? Niissä on sininen asetin.

Vierailija
10/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Kyllä se tyhjennysväli riippuu ihan vuodon määrästä. Mulla on yleensä menkkojen aikana 1-2 vuotopäivää, jolloin kuppi tulvii yli jopa kolmessa tunnissa.

Kyllä, niinhän juuri sanoinkin että riippu vuodon määrästä tietysti.

Vierailija
11/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! MIKSI!!!??

Oon kokeillut, ei toimi mulla. Pitää tyhjentää liian usein, eli pakko myös työpäivän aikana.. Syön vuotoihin hillitsevää lääkettäkin..

ap

Okei no voi harmi sitten :( Ois ollu niin kätevä ratkaisu jos ois toiminut. Tampax taitaa tehdä vielä asetintamponeja mutta ainakin omasta mielestä Tampaxit on aivan kamalia käyttää kun ne on semmoista lötterövanua.

Vierailija
12/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin merkkiin olette vaihtaneet? Olen nyt ostanut tilalle Tampaxin asettimella varustettuja supertampooneja, mutta ne vuotavat ohi muutamassa tunnissa. Enkä edes koe menkkojeni olevan mitenkään super runsaat.

Kumpa OBltakin saisi jatkossa pahvisella asettimella varustettuja tamponeja. Luulisi myynnin romahtavan, kun tarjolla on vaan käsin sisään työnnettäviä.