Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saleen tettiin?
05.08.2015 |
"Lähellä" ois sale (aika käpykylässä) ja kiinnostais tetti siellä.. mutta otetaanko sinne? Montako työntekijää salessa on? Riittäiskö mulle töitä siellä? Onko saleissa vartijoitakin töissä? :D Ylipäätänsä kertokaa kaikkea kaupassa tetissä olemisesta.
Kommentit (3)
Pääsee ellei ole jo täynnä. Kaupat ottavat mielellään tettiin, itsekkin aikoinaan olin. Hyllytin ja purin pakkauksia ja järjestelin, mukavaa oli :). Käy kysymässä. On siellä vartijoita, varastaa ei kannata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tokmanni kyllä kiinnostais! Oisko mitään mahdollisuuksua päästä sitten myöhemmin kesätöihin, kesäseteliä ei saa kuin 9 luokkalaiset ja oon 8 :/