Voiko sen rakkauden oikeasti löytää uudelleen?
Parisuhdetta takana lähes 20v ja rakkaus on hävinnyt kaiken kiireen ja arjen sekamelskassa. Mietittiin, että milloin ollaan oikeesti rakastettu toisiamme..niin siitä on tosi monta vuotta. Nyt on vaan eletty tutussa ja turvallisessa vailla tunteita.
Kerro tarinasi, jos olet löytänyt rakkauden uudestaan parisuhteessa tai anna vinkki milloin kannattais luovuttaa ha päästää toisesta irti.
Kommentit (3)
Täällä nainen, joka haluaisi rakastaa miestään, mutta ei siihen pysty. Menemme vielä pariterapiaan. Kiitos 2 omasta tarinasta.
Ihana tarina kakkonen! Kiitos siitä.
Itse olen eronnut, koska kriisi parisuhteessa oli edennyt liian pitkälle ja miehellä oli enää tarjota suhteemme pelastamiseksi pitkä lista, jossa lueteltiin asioita, joita minun pitäisi tehdä jotta olisimme yhdessä onnellisia. En jaksanut enää siinä vaiheessa yrittää meidän molempien puolesta.
Kyllä se on mahdollista, mutta edellyttää "tahtoa ja työtä". Tunteet voivat olla kokonaan kuolleet, mutta jos haluatte yhdessä etsiä sitä tunnetta, mikä teillä oli, on se mahdollista löytää.
Omalla kohdalla rakkaus oli tyystin kuollut ja odotin sopivaa hetkeä eroon. Käänsimme kuitenkin kelkan: pariterapiaa, aikuistumista, tahtoa. Nyt rakkaus kukoistaa jo monta vuotta putkeen ja olen onnellinen, että emme lähteneet eri teille.
Toisaalta jos olisimme tuolloin eronneet, pitäisin sitä todennäköisesti myös oikeana ratkaisuna, koska tuolloin ei ollut mitään nykyiseen onnilliseen parisuhdeelämään viittaavaakaan näköpiirissä. Ikinä ei voi siis tietää.