Hiostavatko rintaliivit helteellä - tässä RATKAISU!
Kyllästyin ja kehitin toimivan patenttiratkaisun:
Apteekista huokoista Micropore - ihoteippiä. Pienet palat peittämään sojottavat nännit. Ja lopuksi heilutissit kiinnitetään paikoilleen n.30 cm sopivan löyhällä "teippisillalla" vasemman tissin ulkosivulta oikean tissin ulkosivulle.
Näyttää ihan liivisysteemiltä, rinnat ei heilu puseron alla, mutta ilma kiertää aivan, kuin ilman liivejä.
Olen ylpeä viritelmästäni - tosin mies parkaisee joka kerta, kun otan puseron pois!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:27"]Mulla on kinesioteippiä, ajaa varmaan saman asian. Kestää myös hikoilua, vettä yms. Ei tarvitse siis koko ajan vaihdella Ja on leveätä. Ei tarvii nännejä teippailla erikseen. pitäiskö kokeilla... Mulla on rintsikat ja rinnanaluset koko ajan märkänä.
[/quote]
Sitä on illalla vaan vähän ikävä repiä irti...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:27"]Mulla on kinesioteippiä, ajaa varmaan saman asian. Kestää myös hikoilua, vettä yms. Ei tarvitse siis koko ajan vaihdella Ja on leveätä. Ei tarvii nännejä teippailla erikseen. pitäiskö kokeilla... Mulla on rintsikat ja rinnanaluset koko ajan märkänä. [/quote] Sitä on illalla vaan vähän ikävä repiä irti...
[/quote] Ei sitä tarvitse joka ilta repiä. Siis jos on sinkku, niin kuin minä :D Eikä se satu.
Ei varmaan toimi isoille raskaille riippuville rinnoille, ei se teippi jaksais nostaa ja muotoilla niin kuin liivit.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:39"]Mulla on parempi ratkaisu - ei käytetä rintaliivejä.
[/quote]
Tämä idea vaikuttaa sangen pätevältä.
M
Voisittko oikeasti laittaa kuvan? En oikein usko että toimii..
T. Roikkutissi
Pitihän tuo kokeilla. En ehkä ihan ymmärtänyt ohjeita, mutta mulla teippi tekee rintoihin "kolon", eli tiukka paita päällä näyttää siltä kuin olisi kaksi tissiä per tissi. Sivusta sellainen B-kirjaimen muoto... Mihin kohti teippi pitäisi laittaa? Mulla meni nännien päältä.
Ajatelkaa, jos joutuu johonkin onnettomuuten ja viedään sairaalaan ja tisseissä on oudot viritelmät.
Mä kyllä kuolisin häpeästä :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:50"]
Pitihän tuo kokeilla. En ehkä ihan ymmärtänyt ohjeita, mutta mulla teippi tekee rintoihin "kolon", eli tiukka paita päällä näyttää siltä kuin olisi kaksi tissiä per tissi. Sivusta sellainen B-kirjaimen muoto... Mihin kohti teippi pitäisi laittaa? Mulla meni nännien päältä.
[/quote]
Vai olikohan mun teippi liian kapeaa? Tää oli jtn Leukoplastin 2,5 cm leveää mallia.
Muutoin hyvä idea, mut ite en pysty käyttämään, koska olen allerginen sille teipin liimalle.
Mä en lähtis testaamaan! Kun esikoisen sain niin kelasin fiksusti, että teippaan rintaliivisuojat nännien päälle ihoteipillä, kun en osaa ilman liivejä nukkua. Ei toimiva ratkaisu, sattui niin helvetisti ottaa ne pois yön jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:56"]
Muutoin hyvä idea, mut ite en pysty käyttämään, koska olen allerginen sille teipin liimalle.
[/quote]
Ai saakeli, niinhän mäkin olen. sen takiahan tuota kinesioteippiä on vielä jäljellä, kun en pystynyt käyttämään. Miten tuollaisen voi unohtaa...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:53"]Ajatelkaa, jos joutuu johonkin onnettomuuten ja viedään sairaalaan ja tisseissä on oudot viritelmät.
Mä kyllä kuolisin häpeästä :)
[/quote]
Ja heräisi jostain valkoisesta pehmustetusta huoneesta, edessään musteläiskätesti ja valkotakkisia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:50"]Pitihän tuo kokeilla. En ehkä ihan ymmärtänyt ohjeita, mutta mulla teippi tekee rintoihin "kolon", eli tiukka paita päällä näyttää siltä kuin olisi kaksi tissiä per tissi. Sivusta sellainen B-kirjaimen muoto... Mihin kohti teippi pitäisi laittaa? Mulla meni nännien päältä.
[/quote]
Teippi taitaa olla liian kireällä silloin. Nelostissiefektin vaara on, mutta tuntuma löytyy harjoittelulla. Ja kahdesta vaihtoehdosta tosiaan se leveämpi teippi. (2,5cm olikohan) Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:22"]Kyllästyin ja kehitin toimivan patenttiratkaisun:
Apteekista huokoista Micropore - ihoteippiä. Pienet palat peittämään sojottavat nännit. Ja lopuksi heilutissit kiinnitetään paikoilleen n.30 cm sopivan löyhällä "teippisillalla" vasemman tissin ulkosivulta oikean tissin ulkosivulle.
Näyttää ihan liivisysteemiltä, rinnat ei heilu puseron alla, mutta ilma kiertää aivan, kuin ilman liivejä.
Olen ylpeä viritelmästäni - tosin mies parkaisee joka kerta, kun otan puseron pois!
[/quote]
en ymmärrä miten toimivat? Laita kuva.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:37"]
Toimiiko vaikka riippuu ja toinen on vähän isompi? :D
[/quote]Eiköhän, just tässä d-kuppisena ajattelin et voisi tuollainen viritelmä toimiakin. Itse teippaisin kyllä koko leveydeltä selästä rintojen yli takaisin selkään ja olkaimien tapaan selästä olan yli rintojen alle toisen teippiraidan. Pitääpä kokeilla kotioloissa ja testata miehen reaktiot ;)
Eivät hiosta muuten kuin juostessa, ja siinä taas teippiviritys tuskin kestäisi tai toimisi. :/
Mulla on kinesioteippiä, ajaa varmaan saman asian. Kestää myös hikoilua, vettä yms. Ei tarvitse siis koko ajan vaihdella Ja on leveätä. Ei tarvii nännejä teippailla erikseen. pitäiskö kokeilla... Mulla on rintsikat ja rinnanaluset koko ajan märkänä.