Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle huippu työkalusetti 40v lahjaksi, mistä ja mikä?

Vierailija
05.08.2015 |

Osaisko joku noista enemmän tietävä neuvoa? Mistä voisi niitä settejä ostaa netin kautta ja millainen olisi hyvä? Korjailee paljon autoa

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin sellainen auto, jota ei tarvitse jatkuvasti korjailla.

Vierailija
2/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset antaisi lahjakorttia johonkin oikeaan työkalukauppaan, niin mies saa juuri mitä itse haluaa. Mielellään ainakin 500e, jos haluaa kunnon työkaluja saada.
Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle saa ostaa paistinpannusetin nelikymppisille?

Vierailija
4/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D

Muita ideoita?

Vierailija
5/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:51"]

Mikset antaisi lahjakorttia johonkin oikeaan työkalukauppaan, niin mies saa juuri mitä itse haluaa. Mielellään ainakin 500e, jos haluaa kunnon työkaluja saada. Mies

[/quote]

Samaa mieltä.

Ap tuskin on kovin hyvin perillä siitä että mitä työkaluja miehellä jo on ja mitä  hän tarvitsee. Ostat jonku kalliin hylsysarjan joita hänellä on jo pari.

Osta lahjakortti siihen liikkeeseen, josta hän ostaa työkaluja. Tai menette yhdessä ja annat hänen valita mitä haluaa.

Vierailija
6/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:54"]Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D

Muita ideoita?
[/quote]
On 300 kans ihan hyvä lahjakortin summa, mutta olen melko varma, että jos menet itse ostamaan jotain työkalua miehelle ilman, että mies on tarkasti vihjannut mitä haluaa, niin metsään menee valintasi.
Mies

Vierailija
7/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:57"]menette yhdessä ja annat hänen valita mitä haluaa.

[/quote]

Ehdottomasti tämä. Sama kuin veisi lapsen karkkikauppaan :)

Vierailija
8/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijämiehellä voi olla aika tarkat speksit työkaluiista mitä haluaa ja mitä ei halua.

Asiaa voisi verrata siihen että mies ostaa naiselle lahjaksi viidelläsadalla meikkejä... aika monta hutia taitaa tulla siihen lahjapakettiin.

Vierailija
9/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla edellisten kanssa, jollei ole tietoa miehellä jo olevista työkaluista, on melko hakuammuntaa ostaa mitään. Jollet halua lahjakorttia hankkia, niin kysele vaikka miehen autonrassaajakaverilta, mitä mies voisi tarvita.

Kohdistuuko auton laitto käyttö- vai harrasteautoihin?

Vierailija
10/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko rahaa käytettävisäsi?

Vierailija
11/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jonkun miehen kaverin apua. Heiltä saat parhaat vinkit.

Itse olen kerran ostanut miehelle lahjaksi tunkki systeemin. Pelkäsin, että auto vielä tippuu joskus sen päälle, kun makaa siellä alla.

Vierailija
12/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on katsellut motonetissä ja biltemassa niitä kalliimpia settejä, siitä tuli mieleeni tämä. Hänellä on jotain hylsysarjoja joista puuttuu osa ja muutenkin aika vanhoja ja huonoja kaikki, aina kiroaa kun ei ole hyviä työkaluja.

Käyttöautoa korjailee ja tuunailee, tekee kaikki korjaukset itse, viimeksi madalsi autoa ja jotain iskareita ja jousia vaihteli, en tiedä millaisia työkaluja näihin hommiin esim tarvitsee, hylsyjä? Niistä on ainakin jotain puhunut, paljonkohan maksaisi laaja ja hyvä hylsysetti?

ap

Vierailija
13/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:54"]Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D Muita ideoita? [/quote] On 300 kans ihan hyvä lahjakortin summa, mutta olen melko varma, että jos menet itse ostamaan jotain työkalua miehelle ilman, että mies on tarkasti vihjannut mitä haluaa, niin metsään menee valintasi. Mies

[/quote]

Ja voidaan olettaa, että AP:n miehellä on jo kasa työkaluja, joten melkeinpä paras vaihtoehto on viedä mies sinne työkalukauppaa ja antaa hänen valita. Kuten täällä jo ehdotettiinkin.

Vierailija
14/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:05"]Tarvitset jonkun miehen kaverin apua. Heiltä saat parhaat vinkit.

Itse olen kerran ostanut miehelle lahjaksi tunkki systeemin. Pelkäsin, että auto vielä tippuu joskus sen päälle, kun makaa siellä alla.
[/quote]
Pelkästään tunkin päällä olevan auton alle ei saa mennä koskaan, toivottavasti ostit tunkin lisäksi myös pukkeja.

Vierailija
15/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ikh.fi/Kasityokalut/Hylsy-_ja_vaantotyokalut#!32_36_tid39337

No tuollainen sitten. Ei lopu välineet kesken :)

Vierailija
16/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei osta kamasa tools työkaluja. Varmasti hyviä. Hintaa en tiedä . Iso vihreä laatikko jossa kaikkea alan roinaa

Vierailija
17/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonet, Biltema, IKH on amatöörien roinaa

Ammattilaisen merkkejä on Hazet, Stahlwille, Snap-On, Kamasa, Bacho

Esimerkiksi tällaisen kun laitat niin ei tarvi ostaa toista

http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/56980/1_2/hylsyavainsarja-1_2-stahlwille

Vierailija
18/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.motormarket.fi/hylsysarja-1-2-3-8-1-4-167-k25018-5.html

Osta tämä. Miehelläni on tämä ja on tyytyväinen

Vierailija
19/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:21"]

[/quote]

Vähän ristiriitaista tietoa sinulla, koska esimerkiksi Motonet myy Bahcon työkaluja. Toki ne niiden omat halppismallit ovat täysin kuraa, jos jotain oikeasti puuhastelee.

Vierailija
20/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:21"]

Esimerkiksi tällaisen kun laitat niin ei tarvi ostaa toista

http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/56980/1_2/hylsyavainsarja-1_2-stahlwille

[/quote]

Noh, mieheni ei ole ammattilainen..

Eli tarviiko olla ihan noin laadukas sentään?