Miehelle huippu työkalusetti 40v lahjaksi, mistä ja mikä?
Osaisko joku noista enemmän tietävä neuvoa? Mistä voisi niitä settejä ostaa netin kautta ja millainen olisi hyvä? Korjailee paljon autoa
Kommentit (53)
Mikset antaisi lahjakorttia johonkin oikeaan työkalukauppaan, niin mies saa juuri mitä itse haluaa. Mielellään ainakin 500e, jos haluaa kunnon työkaluja saada.
Mies
Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D
Muita ideoita?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:51"]
Mikset antaisi lahjakorttia johonkin oikeaan työkalukauppaan, niin mies saa juuri mitä itse haluaa. Mielellään ainakin 500e, jos haluaa kunnon työkaluja saada. Mies
[/quote]
Samaa mieltä.
Ap tuskin on kovin hyvin perillä siitä että mitä työkaluja miehellä jo on ja mitä hän tarvitsee. Ostat jonku kalliin hylsysarjan joita hänellä on jo pari.
Osta lahjakortti siihen liikkeeseen, josta hän ostaa työkaluja. Tai menette yhdessä ja annat hänen valita mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:54"]Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D
Muita ideoita?
[/quote]
On 300 kans ihan hyvä lahjakortin summa, mutta olen melko varma, että jos menet itse ostamaan jotain työkalua miehelle ilman, että mies on tarkasti vihjannut mitä haluaa, niin metsään menee valintasi.
Mies
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:57"]menette yhdessä ja annat hänen valita mitä haluaa.
[/quote]
Ehdottomasti tämä. Sama kuin veisi lapsen karkkikauppaan :)
Tekijämiehellä voi olla aika tarkat speksit työkaluiista mitä haluaa ja mitä ei halua.
Asiaa voisi verrata siihen että mies ostaa naiselle lahjaksi viidelläsadalla meikkejä... aika monta hutia taitaa tulla siihen lahjapakettiin.
Samoilla linjoilla edellisten kanssa, jollei ole tietoa miehellä jo olevista työkaluista, on melko hakuammuntaa ostaa mitään. Jollet halua lahjakorttia hankkia, niin kysele vaikka miehen autonrassaajakaverilta, mitä mies voisi tarvita.
Kohdistuuko auton laitto käyttö- vai harrasteautoihin?
Tarvitset jonkun miehen kaverin apua. Heiltä saat parhaat vinkit.
Itse olen kerran ostanut miehelle lahjaksi tunkki systeemin. Pelkäsin, että auto vielä tippuu joskus sen päälle, kun makaa siellä alla.
Joskus on katsellut motonetissä ja biltemassa niitä kalliimpia settejä, siitä tuli mieleeni tämä. Hänellä on jotain hylsysarjoja joista puuttuu osa ja muutenkin aika vanhoja ja huonoja kaikki, aina kiroaa kun ei ole hyviä työkaluja.
Käyttöautoa korjailee ja tuunailee, tekee kaikki korjaukset itse, viimeksi madalsi autoa ja jotain iskareita ja jousia vaihteli, en tiedä millaisia työkaluja näihin hommiin esim tarvitsee, hylsyjä? Niistä on ainakin jotain puhunut, paljonkohan maksaisi laaja ja hyvä hylsysetti?
ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:54"]Lahjakortti on vähän tyhmä mielestäni. Ehkä koko ajatus oli tyhmä, jos tosiaan 500 pitää laittaa kiinni, kuvittelin 300 eurolla saavani :D Muita ideoita? [/quote] On 300 kans ihan hyvä lahjakortin summa, mutta olen melko varma, että jos menet itse ostamaan jotain työkalua miehelle ilman, että mies on tarkasti vihjannut mitä haluaa, niin metsään menee valintasi. Mies
[/quote]
Ja voidaan olettaa, että AP:n miehellä on jo kasa työkaluja, joten melkeinpä paras vaihtoehto on viedä mies sinne työkalukauppaa ja antaa hänen valita. Kuten täällä jo ehdotettiinkin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:05"]Tarvitset jonkun miehen kaverin apua. Heiltä saat parhaat vinkit.
Itse olen kerran ostanut miehelle lahjaksi tunkki systeemin. Pelkäsin, että auto vielä tippuu joskus sen päälle, kun makaa siellä alla.
[/quote]
Pelkästään tunkin päällä olevan auton alle ei saa mennä koskaan, toivottavasti ostit tunkin lisäksi myös pukkeja.
http://www.ikh.fi/Kasityokalut/Hylsy-_ja_vaantotyokalut#!32_36_tid39337
No tuollainen sitten. Ei lopu välineet kesken :)
Hei osta kamasa tools työkaluja. Varmasti hyviä. Hintaa en tiedä . Iso vihreä laatikko jossa kaikkea alan roinaa
Motonet, Biltema, IKH on amatöörien roinaa
Ammattilaisen merkkejä on Hazet, Stahlwille, Snap-On, Kamasa, Bacho
Esimerkiksi tällaisen kun laitat niin ei tarvi ostaa toista
http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/56980/1_2/hylsyavainsarja-1_2-stahlwille
http://www.motormarket.fi/hylsysarja-1-2-3-8-1-4-167-k25018-5.html
Osta tämä. Miehelläni on tämä ja on tyytyväinen
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:21"]
[/quote]
Vähän ristiriitaista tietoa sinulla, koska esimerkiksi Motonet myy Bahcon työkaluja. Toki ne niiden omat halppismallit ovat täysin kuraa, jos jotain oikeasti puuhastelee.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:21"]
Esimerkiksi tällaisen kun laitat niin ei tarvi ostaa toista
http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/56980/1_2/hylsyavainsarja-1_2-stahlwille
[/quote]
Noh, mieheni ei ole ammattilainen..
Eli tarviiko olla ihan noin laadukas sentään?
Osta mieluummin sellainen auto, jota ei tarvitse jatkuvasti korjailla.