Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa, olen laihduttanut 5 viikkoa ja LIHONUT 4 kiloa

Vierailija
04.08.2015 |

En edes ymmärrä miten tämä on mahdollista. Eli noin viisi viikkoa päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloin laihduttamaan sekä muuttamaan ruokatottumuksiani. Aikaisemmin olen syönyt todella epäterveellisesti (syömällä epäsäännöllisesti, paljon herkkuja) eikä minulla siis ole edes ollut ylipainoa vaan ihan itseni vuoksi olisin pari kiloa halunnut pudottaa sekä kiinteytyä. Eli tilasin silloin tuon fitfarmin superdieetti nettivalmennuksen, siitä sain hirveästi ideoita ruokavalioon sekä liikuntaan. Koska olen köyhä opiskelija en pystynyt ihan täysin noudattamaan kyseistä ruokavaliota vaan muokkasin siitä itselleni sopivan ja samalla kyseisen ruokavalion kalorit myös pienenivät. Liikuntaa harrastin useamman kerran viikossa, lenkkeilyä, tennistä ym. Nyt kävin vaa'alla ja huomasin että olen lihonut 4 kiloa. En tajua. En ole aikoihin syönyt yhtä terveellisesti ja kaloritkin ovat olleet siinä 1200-1500 kohdalla. Nyt kaikki tuntuu turhalta ja tekisi mieli luovuttaa :(

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:59"]

En oo ap mut veikkaan että ap:n tarkoittama "pudding" vois olla sellainen proteiinivanukas, jossa sekoitetaan protskujauhe veteen tai rasvattomaan maitoon, ja annetaan hetki seistä jääkaapissa niin tulee sellainen paksu koostumus.... Ainakin niitä näkyy kaupoissa pudding -nimellä.

[/quote]

Voi hyvää päivää, kaikkea ne syökin :D

[/quote]Olen samaa mielta. Vain tyhmät hakkaavat rahansa tuollaisiin markettien puddingeihin. Aivan hirveä kilohinta ja yleensä sisältävät heikkolaatuista(edullista)proteiinia ja lisäaineita. Maku on niissä se millä niitä myydään, terveys tulee sitten jossain kaukana perässä...

Vierailija
82/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:25"]juo vettä ja syö riisiä ja kanaa. aasialaisetki syö noin ja maailman parhaassa kunnossa.
[/quote]

Sarjassamme av:n laatuvinkit :D Ei hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:25"]juo vettä ja syö riisiä ja kanaa. aasialaisetki syö noin ja maailman parhaassa kunnossa. [/quote] Sarjassamme av:n laatuvinkit :D Ei hitto.

[/quote]
Tulee tuosta ihan Fitfarmin vinkit mieleen, ja joku hullu vielä maksaa niistä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan