Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vähän kaupungilla kävelyllä. Ketkä katsoivat?

Vierailija
04.08.2015 |

Lähes poikkeuksetta ulkomaalaiset miehet. En sano mamut, koska saattoivat olla turistejakin. Lähes poikkeuksetta ottavat tai yrittävät ottaa katsekontaktin. Kahdessa ulkomaalaisten miesten ryhmässä yksi mies sanoi jotakin minusta ja muut kääntyivät katsomaan.

Suomalaiset miehet eivät reagoineet mitenkäänmitenkään :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka!

Vierailija
2/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä nyt sitten pitäisi päätellä? Ei oikein auennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI. Mä kyllä kerään katseita suomalaisilta miehiltä, Prismassa. Mutta Helsingin yössä..nada!

Vierailija
4/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun tuntitaksa suomalaiselta miheltä?

Vierailija
5/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan samanlaisia katseita suomalaisilta! En koe olevani otettu näistä katseista. Ne tuntuu jo itsestäänselvyydeltä

Vierailija
6/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavissöpö nainen 30v. 165/59, ruskeat pitkät hiukset. Hoikka, hyvät tissit. Tyyli farkut, jakku ja sandaalit. Ap. Miksi ei suomalaiset uskalla flirttailla?

Vierailija
7/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:41"]Mitä tästä nyt sitten pitäisi päätellä? Ei oikein auennut.
[/quote]

Ei tästä tarvitse päätellä mitään. Harmittelin vain. Onko muilla sama homma?

Vierailija
8/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:40"]Lähes poikkeuksetta ulkomaalaiset miehet. En sano mamut, koska saattoivat olla turistejakin. Lähes poikkeuksetta ottavat tai yrittävät ottaa katsekontaktin. Kahdessa ulkomaalaisten miesten ryhmässä yksi mies sanoi jotakin minusta ja muut kääntyivät katsomaan.

Suomalaiset miehet eivät reagoineet mitenkäänmitenkään :(
[/quote]

No hyvä asiahan tämä on.

Ole ihan tyytyväinen.

Vierailija
9/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:47"]Oon tavissöpö nainen 30v. 165/59, ruskeat pitkät hiukset. Hoikka, hyvät tissit. Tyyli farkut, jakku ja sandaalit. Ap. Miksi ei suomalaiset uskalla flirttailla?
[/quote]
laita tissikuva kerron sitten tarkemmin.

Vierailija
10/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo rupsahtanut vanha lahna. Me suomalaiset katsotaan isotissisiä, jotka eivät vielä ole lerpahtaneet maan vetovoiman ansiosta. Nuorilla naisilla ne saattavat pysyä kiinteinä tuonne -25 vuoteen asti.

Vierailija
11/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti tuolla isolla kirkolla (Helsingissä) kun ulkomaalaiset huutelivat perään ja myös lähtivät seuraamaan ja yrittivät ottaa kontaktia vaikka selvästi sanoin että ei kiinnosta ja korostin sitä kansainvälisin käsimerkein. Miehiltä on joskus kiva saada katseita ihan kotipuolessakin, mutta en ollut ikinä tavannut niin aggressiivista lähestymistapaa mikä pk-seudulla vallitsi. (Ja siis pukeudun peittävästi, mutta minulla on isot rinnat muutenkin hyvä kroppa.) Täällä syrjemmässä ulkomaalaiset eivät huutele, koska luultavasti jonkun suomalaismiehen nyrkki hiljentäisi heidät hetkessä(?) Asiallisesti vaihdetaan merkittäviä katseita jos niin haluan.

Vierailija
12/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskallan mutta flirtit ei koskaan ole samoilla aallonpituiksilla ja hyvä ehkä niin. Tänään oli kyllä niin kaunita naisia että tuli suusta ulos kyllä jotain ja naiset kävivät tuli kuumana tänään ja aivan kaikki. Wiiiii mitä siitä sitten hyötyy edes kun suomalaiset ovat selviä pelkureita kännipäisiä. SPK
Suomalainen
Pelkuri
Känniläinen

Vierailija
13/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää SPK: sta.

Vierailija
14/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. Olen 30 v., 50 kg, 162 cm, C-kuppi, pitkät luonnonvaaleat hiukset. Mielestäni olen söpö ja kauniskin. Tykkäisin kovasti flirttailla. Silti kukaan mies ei ikinä huomaa eikä huomioi mitenkään! Ei päivällä eikä baarissa. Niin, paitsi siis ulkomaalaiset. Sieltä tulee katseita, kiinnostuneita hymyjä, keskustelunavauksia.

Mutta kun. En tykkää yhtään ulkomaalaisista miehistä. Haluaisin ihanan, vaalean, tavallisenkomean suomalaisen miehen. Please miehet, hieman rohkeutta ja itseluottamusta. Flirtti piristäisi kaikkien elämää niin paljon!

Vierailija
15/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen vähän kaikenlaisia vastaantulevia ihmisiä, miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja, rumia ja hyvännäköisiä. Ilmeisesti sitten "saavat katseita" minulta nämä. Toivottavasti egonsa ei ihan poksahda.

Vierailija
16/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:04"]Sama huomattu. Olen 30 v., 50 kg, 162 cm, C-kuppi, pitkät luonnonvaaleat hiukset. Mielestäni olen söpö ja kauniskin. Tykkäisin kovasti flirttailla. Silti kukaan mies ei ikinä huomaa eikä huomioi mitenkään! Ei päivällä eikä baarissa. Niin, paitsi siis ulkomaalaiset. Sieltä tulee katseita, kiinnostuneita hymyjä, keskustelunavauksia.

Mutta kun. En tykkää yhtään ulkomaalaisista miehistä. Haluaisin ihanan, vaalean, tavallisenkomean suomalaisen miehen. Please miehet, hieman rohkeutta ja itseluottamusta. Flirtti piristäisi kaikkien elämää niin paljon!
[/quote]
Ei me suomalaiset miehet halua häiritä naisia "ei" sallituissa tilantenteissa.

Vierailija
17/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsellaan aika paljon kadulla, kaupoissa ja julkisissa. Yöelämässäkin joskus, ei mua tosin kukaan ikinä lähesty. Tosin luulen lauseiden johtuvan pituudestani, ei mistään muusta ihailusta. -N180

Vierailija
18/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:47"]Oon tavissöpö nainen 30v. 165/59, ruskeat pitkät hiukset. Hoikka, hyvät tissit. Tyyli farkut, jakku ja sandaalit. Ap. Miksi ei suomalaiset uskalla flirttailla?
[/quote]Sä painat 10 kg liikaa! Ja kasvojen kauneus on tärkeämpää kuin tissit.

Vierailija
19/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:47"]Oon tavissöpö nainen 30v. 165/59, ruskeat pitkät hiukset. Hoikka, hyvät tissit. Tyyli farkut, jakku ja sandaalit. Ap. Miksi ei suomalaiset uskalla flirttailla?
[/quote]Sä painat 10 kg liikaa! Ja kasvojen kauneus on tärkeämpää kuin tissit.
[/quote]Tai ei ehkä ihan 10 kg liikaa, joku 52 olisi oikea paino tuon pituiselle. Lisäksi olet aika vanha, pitkät hiukset ei auta siihen.

Vierailija
20/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille miehille on jo kotona ja koulussa opetettu että tuijottaminen on epäkohteliasta. Opetuksen ovat heille suomalaiset naiset antaneet. Sitten kun suomalainen mies noudattaa saamaansa ohjetta niin hän onkin epäkiinnostava.

Päättäkää naiset jo mitä oikeasti haluatte. Onko ei-toivotun (oletusarvo suomalaisen miehen tapauksessa) katsekontaktin ottaminen OK vai seksuaalista ahdistelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi