Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vähän kaupungilla kävelyllä. Ketkä katsoivat?

Vierailija
04.08.2015 |

Lähes poikkeuksetta ulkomaalaiset miehet. En sano mamut, koska saattoivat olla turistejakin. Lähes poikkeuksetta ottavat tai yrittävät ottaa katsekontaktin. Kahdessa ulkomaalaisten miesten ryhmässä yksi mies sanoi jotakin minusta ja muut kääntyivät katsomaan.

Suomalaiset miehet eivät reagoineet mitenkäänmitenkään :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun suo arvon prinsessoille yhdenkin katseen niin heti se on seksuaalista häiriköintiä, eli pitäkää tunkkinne.

Vierailija
22/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan painat liian vähän. +20kg niin jo kelpaa kaikille! Jokainen mies kuolaa isoj perseitä ja paksuja tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:47"]Oon tavissöpö nainen 30v. 165/59, ruskeat pitkät hiukset. Hoikka, hyvät tissit. Tyyli farkut, jakku ja sandaalit. Ap. Miksi ei suomalaiset uskalla flirttailla?
[/quote]
Epänaisellinen vaatetuksesi ei kiehdo miehiä. Hame tai mekko päälle, korkkarit jalkaan ja huulipunaa huuliin, kyllä se siitä.

Vierailija
24/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta huomannnut saman. +50v miehet on toinen ryhmä joka nyt kolmeakymppiä lähestyessäni on alkanut tuijottelemaan.

Vierailija
25/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:03"]Mua ahdisti tuolla isolla kirkolla (Helsingissä) kun ulkomaalaiset huutelivat perään ja myös lähtivät seuraamaan ja yrittivät ottaa kontaktia vaikka selvästi sanoin että ei kiinnosta ja korostin sitä kansainvälisin käsimerkein. Miehiltä on joskus kiva saada katseita ihan kotipuolessakin, mutta en ollut ikinä tavannut niin aggressiivista lähestymistapaa mikä pk-seudulla vallitsi. (Ja siis pukeudun peittävästi, mutta minulla on isot rinnat muutenkin hyvä kroppa.) Täällä syrjemmässä ulkomaalaiset eivät huutele, koska luultavasti jonkun suomalaismiehen nyrkki hiljentäisi heidät hetkessä(?) Asiallisesti vaihdetaan merkittäviä katseita jos niin haluan.
[/quote]

Minua ahdistaa kun Stadissa kuulee tuollaista pimeää kieltä. Isolla kirkolla...

Vierailija
26/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:50"]Suomalaisille miehille on jo kotona ja koulussa opetettu että tuijottaminen on epäkohteliasta. Opetuksen ovat heille suomalaiset naiset antaneet. Sitten kun suomalainen mies noudattaa saamaansa ohjetta niin hän onkin epäkiinnostava.

Päättäkää naiset jo mitä oikeasti haluatte. Onko ei-toivotun (oletusarvo suomalaisen miehen tapauksessa) katsekontaktin ottaminen OK vai seksuaalista ahdistelua?
[/quote]

Toisen mielestä ok, toisen mielestä ahdistelua. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
27/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:04"]

Sama huomattu. Olen 30 v., 50 kg, 162 cm, C-kuppi, pitkät luonnonvaaleat hiukset. Mielestäni olen söpö ja kauniskin. Tykkäisin kovasti flirttailla. Silti kukaan mies ei ikinä huomaa eikä huomioi mitenkään! Ei päivällä eikä baarissa. Niin, paitsi siis ulkomaalaiset. Sieltä tulee katseita, kiinnostuneita hymyjä, keskustelunavauksia.

Mutta kun. En tykkää yhtään ulkomaalaisista miehistä. Haluaisin ihanan, vaalean, tavallisenkomean suomalaisen miehen. Please miehet, hieman rohkeutta ja itseluottamusta. Flirtti piristäisi kaikkien elämää niin paljon!

[/quote]

Mulla oli tuo sama ongelma, kun olin noin 18-20-vuotias. Toisin sanoen suomalaiset tai pohjoismaalaiset miehet eivät kiinnittäneet mitään huomiota tai kohtelivat kuten siskoaan tai kaveriaan, kun taas tummapintaisemmat ja etelämmästä kotoisin olevat yrittivät avoimesti flirttailla ja iskeä sekä tulivat juttelemaan. En käynyt itse koskaan baareissa tai bileissä enkä tehnyt mitään nettideitti-ilmoituksiakaan ja olisin mielelläni löytänyt suomalaisen poikaystävän, mutta eihän sellaista löytynyt kuin vasta työpaikalta reilusti päälle parikymppisenä. Joten olin yksinäinen/sinkku koko teini-ikäni vähän päälle parikymppiseksi saakka, sillä ne ulkomaalaiset eivät kiinnostaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi