Miten ootte saanu elämäänne merkitystä
Kommentit (12)
Sori mä vastaan, vaikka en oo oikeastaan löytänyt. Jatkuva eksistentiaalinen ahdistus kun kaikki on vaan jotain tekemistä ja kohta kuolo korjaa. En jaksais tavoitella mitään, kun en oikein halua mitään erityistä.
Tai sittenkin... No tavoittelen huomiota, joten pidän ulkonäöstä huolta. Kauniiden vaatteiden, hiusten ja naisten katselu tuottaa nautintoa jo sinällään. Seksuaalinen positiivinen huomio tai ystävien huomio tuntuu hyvältä. Musiikin kuuntelu tuottaa nautintoa, vielä jos saa itse soitettua joskus, niin siitä nautin. Mutta nämä asiat ovat sellaisia joista löydän lähinnä iloa ja lohdutusta, merkitystä ei kai oikein ole.
En oikeastaan mistään, koska en osaa kaivata elämääni mitään erityistä merkitystä. Mulle riittää, että nautin mahdollisimman paljon ja mahdollisimman pitkään elämästäni. Olen aika "hetkessä eläjä" enkä suunnittele elämääni kovin pitkälle eteenpäin. Ulkomaanmatkat on ainoat, jotka pitää varata sen verran ajoissa, että on mahdollista järjestää vapaata ko ajankohtana.
Työ, naisystävä ja soittoharrastus
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:50"]
Pillua ja oma mökki.
[/quote]
Nääh, oma mökki on tarpeeton :P Mut noin muuten joo...
Lapsen saaminen tuo elämään melkoisesti sisältöä ja merkitystä.
Mies, työ, lenkkeily, lukeminen. Aiemmin oli myös opiskelu ja varmaan tulevaisuudessa lapset. Ennen miestä oli kaverit enemmän merkityksellisiä, lisäksi mulla on ollut elämänvaiheita, jolloin ei ollut miestä eikä oikein kavereitakaan mutta meni sekin kun etsin jotain mielekästä tekemistä. Lenkkeilyä olen aina pitänyt hyvän olon lähteenäni, se lisää varmaan jonku hyvän olon hormonin tuotantoa.
Päättämällä että joku asiaon tärkeä