aikomuksena kertoa tänään miehelle että petin..
Alkukesästä kännissä. Akti loppui ihan alkumetreillä kun tajusin (liian myöhään) että tämä on väärin ja en halua jatkaa. Tiedän että mies jättää minut mutta en pysty olemaan kertomatta. Vihaan itseäni, mies ansaitsee parempaa, tiedän että hän ei ikinä pettäisi. Ja niin luulin minäkin itsestäni. Hän on kyllä ihana mies <3 kaikinpuolin täydellinen, pitäkää joku tästä kultakimpaleesta parempaa huolta :( ja älkää kännipäissänne pelailko toisten miesten kanssa edes vähän. Jos juominen lähtee käsistä niin voi lähteä pikkutuhma sanallinen vihjailukin. Älkää kivittäkö, eiköhän kaikki tee jotakin virheitä joskus, ja tästä virheestä saan maksaa muutenkin kovan hinnan. Jos vain voisin mennä ajassa taaksepäin!
Kommentit (152)
Jos olisin sun mies, niin en haluis tietää. Ota opiksi tästä ja jatka elämää. Jos vielä tulee samanlainen tarve pettää, niin eroa ihan omasta aloitteesta.
Älä kerro! Et edes halunnut. Mieti vielä pari viikkoa nyt oot tunnepyörremyrskyssä.Mä en kertoja aina koska näköjään et halunnut edes tosi noloo aattele otat pöksyt pois vaikket ees haluu eli " annat",vitsi naiset on tyhmiä. Oon kyllä itsekin nainen.Veisin todellakin tuon salaisuuden hautaan. Ainakin yrittäisin. Niin noloo kun et kerta ees halunnut. Ymmärtääkö miehes sellasta? Että jätkä houkutteli etkä edes halunnut. Käsittele nyt ensin itse se asia ja mahdollinen syy siihen. Onko oma miehes painostava sängyssä, ootko tullut nuorempana painostetuks vai miks melkein annat jos et halua. Soita jonnekin ja mieti. Älä päästä hyvää menee ei hyviä löydy.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:26"]
Ap älä missään nimessä kerro, jos tarinasi pitää paikkansa, että oli vain yhden yön hairahdus. Tiedän mitä on olla petetty. Mieheni kertoi itse minulle yhden illan hairahduksesta ja oli katuva. Annoin anteeksi. Sen jälkeen olen kokenut myös mitä on olla pettäjä(vain yhden illan hairahdus myös). Tätä ei mieheni saa koskaan tietää, koska en halua hälle tuskaa aiheuttaa ja pettämisessä ei ollut tunteita mukana. Kannan itse omat omantunnon tuskani hautaan. That's it. Usko mua.
[/quote]
Joo, sitten seuraavalla baarireissulla taas vierasta pippeliä sisälle, hyvä naiset!
Jos mun mies pettää tai on pettänyt, niin todellakin haluaisin sen tietää! En halua olla sellaisen ihmisen kanssa enää ikinä.
Meillä oli vähän vastaava tilanne, kerroin ja nyt kaikki ok. Tietysti tämä vaati paljon keskustelua ja aikaa, että luottamus saatiin takaisin. En olisi itse pystynyt elämään suhteessa salaten asian.
Älä pilaa miehesi elämää kertomalla. Jos kerrot täytyy sinun myös kestää miehesi asian läpikäyminen, joka vie pitkän aikaa. Luottamus ei koskaan palaa täysin ennalleen, mutta kuitenkin jollekin tasolle pikkuhiljaa. Puhu jollekin muulle helpottaaksesi tuskaa. Näitä sattuu lähes kaikille tässä elämässä. Ei ketään voi omistaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:52"]Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi.
Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.
[/Quote]
Kannatti mies ei halua erota. Lämmittää saunaa nyt ja haluaa että jutellaan asiat halki siellä.
Ap
[/quote]
En kyllä enää tiedä kannattaako väkisin jäädä suhteeseen ei siitä enää entistään tule
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:52"]Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi.
Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.
[/Quote]
Kannatti mies ei halua erota. Lämmittää saunaa nyt ja haluaa että jutellaan asiat halki siellä.
Ap
[/quote]
En kyllä enää tiedä kannattaako väkisin jäädä suhteeseen ei siitä enää entistään tule
[/quote]
no yks kerta ja lopetit kesken..? Mitä väliä, miks kertosit?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:26"]Hatunnosto rehellisyydestäsi!
[/quote]
En mä.vielä oo kertonut. En kuitenkaan hautaan voi tätä salaisuutta viedä joten miksi siirtää sitä eroamisen tuskaa myöhemmäksi..
[/quote]
Totta. Ja kun haluat oikeasti erota niin tämähän on helppo tapa. Sinulle. Miehelle paskin mahdollinen. Rohkea eroaa ensin ja hyppii sitten vasta muiden kanssa sänkyyn.
Mä en tajua miten kukaan voi pettää, jos oikeesti rakastaa. Mä en ees kattelis muita miehiä. Ne ei merkkaa mitään eikä kiinnosta piiruakaan. On vaan se yks. Aina.
Ei olla vieläkään erottu. Ja mies tuntuu jälleen olevan rakastunut minuun. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:21"]Ei kannata kertoa. En minä ainakaan ole koskaan exilleni kertonut että olen pettänyt heitä lukuisia kertoja. Ei tule vihoja päälle, eikä välit katkea.
Ettei välit katkea? Exät? On kuitenkin välit katkenneet.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:29"]Jos olisin sä, en kertoisi. Vaikka haluaisit aina olla 100% rehellinen, niin tuntuu että opit kyllä tosta sen verran kovasti, ettei toista kertaa varmasti tule.
Kärsi itse huono omatunto ja tuskat, älä siirrä tuskaasi miehellesi =/
Virheitä sattuu, mutta niistä pitää oppia.
Pidä huolta ettet tartuta sukupuolitautia!
[/quote]
Oikea naisen logiikan helmi tässä viestissä. Pitäisiköhän kokeilla samaa. Panna toisia naisia, mutta jättää kertomatta tyttöystävälle, ettei hänen tarvi kokea sitä tuskaa. Mitä väliä millään rehellisyydellä on parisuhteessa.
[/quote]
Mieheni käy paljon työmatkoilla ja tilaisuuksia pettämiseen on.
Kiinni ei ole jäänyt. En halua tietää, koska haluan olla hänen kanssaan. Jos joskus jää kiinni niin homma on sitten siinä. En voi jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:26"]
Ap älä missään nimessä kerro, jos tarinasi pitää paikkansa, että oli vain yhden yön hairahdus. Tiedän mitä on olla petetty. Mieheni kertoi itse minulle yhden illan hairahduksesta ja oli katuva. Annoin anteeksi. Sen jälkeen olen kokenut myös mitä on olla pettäjä(vain yhden illan hairahdus myös). Tätä ei mieheni saa koskaan tietää, koska en halua hälle tuskaa aiheuttaa ja pettämisessä ei ollut tunteita mukana. Kannan itse omat omantunnon tuskani hautaan. That's it. Usko mua.
[/quote]
Aikamoista paskaa taas. Mies on rehellinen ja sinä et. Ja miehiä haukutaan sioiksi...
Ps. harvoin miehillä on pettämisessä mitään tunteita mukana. Kunhan pääsee välillä panemaan oikein kunnolla. Olettaen siis, ettei kotona petipuuhat toimi.
[/quote]
Niin että kyllä se on vähän viattomampaa se miehen pettäminen, eiks niin?
Enemmän arvostaisin kertomista kuin loputonta valehtelua ja salailua. Mutta ei taida pettäjillä noin yleisesti kantti riittää tunnustaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:48"]Enemmän arvostaisin kertomista kuin loputonta valehtelua ja salailua. Mutta ei taida pettäjillä noin yleisesti kantti riittää tunnustaa.
[/quote]
Minusta se riippuu vähän tapauksesta
Jos haluaa jatkuvasti muita naisia / miehiä olisi reiluinta kertoa se ja erota ellei kumppanille sovi tuollainen.
Jos kerran hairahdut, kannattaako kertoa ihan yksittäistä kertaa, jota katuu eikä ota siitä tapaa? Minä en ainakaan halua kuulla sellaista vaikka tajuan että pitkässä liitossa on hyviä ja huonoja aikoja ja virheitä ihmisille sattuu.
Miksei siis minun miehelleni olisi joskus voinut käydä niin vaikkei olekaan tullut ilmi.
Täysin eri asia on se että hän löytäisi jonkun toisen josta alkaa välittää.
En myöskään haluaisi olla kaupungin viimeinen joka tietää, se olisi nöyryyttävää.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:16"]
Ei olla vieläkään erottu. Ja mies tuntuu jälleen olevan rakastunut minuun. :) Ap
[/quote]
Ihanaa, nyt vaan baariin hakemaan vierasta pippeliä!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:16"]
Ei olla vieläkään erottu. Ja mies tuntuu jälleen olevan rakastunut minuun. :) Ap
[/quote]
Ihanaa, nyt vaan baariin hakemaan vierasta pippeliä!
[/quote]
Mies lupasi että ei enää jää kotiin kun haluan lähteä johonkin vaan tulee aktiivisemmin mukaan. En kyllä missään vaiheessa syyttänyt miestä teostani. Oma moka, täysin. Mutta tapahtunut pakotti miettimään ja keskustelemaan parisuhteestamme. Toimii! Meillä menee nyt paremmin kuin ennen pettämistä. Toki en silti missään nimessä suosittele peittämään! Suosittelen keskustelemaan.
Ap
Sun mies vaan kertoo itsekin pettäneensä. Olisi valmis jatkamaan, mutta sinä et.