Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikomuksena kertoa tänään miehelle että petin..

Vierailija
04.08.2015 |

Alkukesästä kännissä. Akti loppui ihan alkumetreillä kun tajusin (liian myöhään) että tämä on väärin ja en halua jatkaa. Tiedän että mies jättää minut mutta en pysty olemaan kertomatta. Vihaan itseäni, mies ansaitsee parempaa, tiedän että hän ei ikinä pettäisi. Ja niin luulin minäkin itsestäni. Hän on kyllä ihana mies <3 kaikinpuolin täydellinen, pitäkää joku tästä kultakimpaleesta parempaa huolta :( ja älkää kännipäissänne pelailko toisten miesten kanssa edes vähän. Jos juominen lähtee käsistä niin voi lähteä pikkutuhma sanallinen vihjailukin. Älkää kivittäkö, eiköhän kaikki tee jotakin virheitä joskus, ja tästä virheestä saan maksaa muutenkin kovan hinnan. Jos vain voisin mennä ajassa taaksepäin!

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi erehtyä vain kerran ja tajuta virheensä, eikä tehdä sitä ikinä enää. Jos näin on, älä ihmeessä kerro vaan nielet oman tyhmyytesi, vannot että se oli laitimmainen kerta, ja olet sitten tosi siveä tästä eteenpäin. Mihinkään kännireissuihin et lähde ilman miestä. Jos olet tyttöporukassa radalle, ota limsaa.

Vierailija
82/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:43"]Kyllä voi erehtyä vain kerran ja tajuta virheensä, eikä tehdä sitä ikinä enää. Jos näin on, älä ihmeessä kerro vaan nielet oman tyhmyytesi, vannot että se oli laitimmainen kerta, ja olet sitten tosi siveä tästä eteenpäin. Mihinkään kännireissuihin et lähde ilman miestä. Jos olet tyttöporukassa radalle, ota limsaa.
[/quote]

Näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti huolestuttaa tämä "suu suppuun" -asenne. Minun puolisoni myönsi itse pettäneensä ja siksi annoin anteeksi, elämä jatkui. Kirpaisihan se, mutta olisi kamalaa, jos en olisi saanut tietää. Rehellisyys on ihmisille oikeasti tärkeää. Älkää kiltit pitäkö puolisoitanne niin heikkomielisinä, että ryhtyisitte ns. suojelemaan heitä valehtelemalla ja salailemalla, se on hirveää.

Vierailija
84/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:48"]

Minua oikeasti huolestuttaa tämä "suu suppuun" -asenne. Minun puolisoni myönsi itse pettäneensä ja siksi annoin anteeksi, elämä jatkui. Kirpaisihan se, mutta olisi kamalaa, jos en olisi saanut tietää. Rehellisyys on ihmisille oikeasti tärkeää. Älkää kiltit pitäkö puolisoitanne niin heikkomielisinä, että ryhtyisitte ns. suojelemaan heitä valehtelemalla ja salailemalla, se on hirveää.

[/quote]

Suu suppuun on palstan ohje pettävälle naiselle. Jos mies pettää, hänen pitää tunnnustaa ja lähteä ja maksaa. Paitsi jos on rikas ja elättää naista, silloin nainen ei halua tietää, ettei rahat mene.

Vierailija
85/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää aina näissä pettämisissä että kun ne tapahtuvat useimmiten kännissä, niin muistaako pettäjä käyttää kumia? jos kerran känni vie estot ja harkintakyvyn niin miten siinä enää mitään kumeja miettii... kauheinta mitä tiedän olisi jonkun taudin saaminen pettäjäpuolisolta! Oksettavaa ja ällöttävää. Jo ihan sen takia mielestäni on velvollisuus kertoa puolisolle!

Vierailija
86/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ihan aiheeseen mutta melkein:

Mun kaverin mies kertoi tavallaan jo ennen mahdollista kunnon pettämistä, että oli jotain sutinaa työkaverin kanssa, olivat siis flirttailleet toisilleen töissä, ja jossain kävelleet käsi kädessä ja pussanneet. Kaveri sanoi että se oli suoraselkäinen teko mieheltä ja mies kai jotenkin halusi lopettaa tuon sutinan jo alkuunsa ja siksi kertoi vaimolleen. Kaikki meni heillä hyvin ja oli tietty keskustelun paikka miksi näin pääsi käymään. Jos mies olisi mennyt sänkyyn ja muutenkin jatkanut touhujaan  tuon naisen kanssa, olisi ollut myöhäistä enää korjata suhdetta... joten kannattaa kertoa jo heti alkuunsa jos jotain edes meinaa tapahtua, joskus se voi pelastaa paljon!

Vierailija
87/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:57"]

Minua mietityttää aina näissä pettämisissä että kun ne tapahtuvat useimmiten kännissä, niin muistaako pettäjä käyttää kumia? jos kerran känni vie estot ja harkintakyvyn niin miten siinä enää mitään kumeja miettii... kauheinta mitä tiedän olisi jonkun taudin saaminen pettäjäpuolisolta! Oksettavaa ja ällöttävää. Jo ihan sen takia mielestäni on velvollisuus kertoa puolisolle!

[/quote]

Jos kontrolli pettää niin että menee vieraisiin, niin ei varmaan kauheasti ehkäisyt käy mielessä?

[/quote]

No siksipä mietin että miten nämä pettäjät sitten jatkavat elämäänsä, siis nimenomaan seksielämäänsä, kotona? Ihan kuin ei mitään ja toivoo vaan ettei tullut tippuria? Veikkaan kanssa et jos kontrolli menee niin se on aika nopeeta ja vaistonvaraista touhua, jos siinä rupee kortsuja kaivelemaan niin luulis että ehtis joku järkikin tulla päähän ja lopettaa jo ennen kuin ehtii mitään tapahtua... ja harvoin ne varatut kantelee niit kumeja mukanaan baarissa, joten...

Vierailija
88/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri samanlainen tilanne, mutta tapasin miehen pari kertaa.. tosin jätin tämän toisen aika nopeasti (täys juntti), mutta vanhinko ehti tapahtua. Sentään sukupuolitauteja ei tullut. Tein testit ja tekosyyllä kumia käytin odotusajan. Nyt luimistelen kotona ja tunnen itseni luuseriksi, kun ei ole selkärankaa kertoa, mutta miksi loukata toista emme kuitenkaan kun emme kuitenkaan eroa (lainat,asunto, lapsi) Edessä olisi vuoden mykkäkoulu, luottamus 0. Tämä olkoon oma rangaistukseni.

Vierailija
89/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää kyllä hieman tämä keskustelu. Itse kyllä haluaisin tietää, jos puoliso pettäisi (tai tekisi mitään siihen suuntaan). Arvostaisin rehellisyyttä, enkä kestäisi, jos asia vasta vuosien päästä tulisi jotenkin vahingossa ilmi.

Minusta vain tuntuu kamalalta ajatella, että minulle ei kerrottaisi totuutta jostain tuollaisesta asiasta. Murtuisin siitä valheessa elämisestä täysin En ole itse pettänyt. En myöskään usko, että jättäisin mieheni, jos hän pettäisi ja kertoisi siitä.

Minulta siis pisteet ap:lle kun kertoi :)

Vierailija
90/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:16"]

Minulla oli juuri samanlainen tilanne, mutta tapasin miehen pari kertaa.. tosin jätin tämän toisen aika nopeasti (täys juntti), mutta vanhinko ehti tapahtua. Sentään sukupuolitauteja ei tullut. Tein testit ja tekosyyllä kumia käytin odotusajan. Nyt luimistelen kotona ja tunnen itseni luuseriksi, kun ei ole selkärankaa kertoa, mutta miksi loukata toista emme kuitenkaan kun emme kuitenkaan eroa (lainat,asunto, lapsi) Edessä olisi vuoden mykkäkoulu, luottamus 0. Tämä olkoon oma rangaistukseni.

[/quote]

Sun mielestä tietoisesti pari kertaa tapaaminen on sama asia kun ympäripäissään kerran hölmöily? sun tekos oli harkittu. Eroa samaan malliin kuin tapolla ja murhalla.

Vierailija
92/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:16"]Minulla oli juuri samanlainen tilanne, mutta tapasin miehen pari kertaa.. tosin jätin tämän toisen aika nopeasti (täys juntti), mutta vanhinko ehti tapahtua. Sentään sukupuolitauteja ei tullut. Tein testit ja tekosyyllä kumia käytin odotusajan. Nyt luimistelen kotona ja tunnen itseni luuseriksi, kun ei ole selkärankaa kertoa, mutta miksi loukata toista emme kuitenkaan kun emme kuitenkaan eroa (lainat,asunto, lapsi) Edessä olisi vuoden mykkäkoulu, luottamus 0. Tämä olkoon oma rangaistukseni.
[/quote]

"Oma rangaistukseni", just joo mitä paskaa. Nöyryytit todella pahasti puolisoasi ja vielä viet häneltä oikeuden totuuteen itseään koskevassa asiassa. Päästit itsesi helpolla ja elät valheessa. Selkärangaton.

Vierailija
93/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäripäissään nämäkin tapaamiset tapahtuivat, mutta pääasia että ymmärsin tehneeni väärin ja lopetin tapailun nopeasti.

Vierailija
94/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:08"]

Ympäripäissään nämäkin tapaamiset tapahtuivat, mutta pääasia että ymmärsin tehneeni väärin ja lopetin tapailun nopeasti.

[/quote]

Kunnon itsepetosta, heti toka tapaaminen on ihan eri kastissa kun ap:n hölmöily. Eikä toi sun hiljaisuus ole mikään rangaistus, vaan yrität vaan selvitä helpoimman kautta.

Säälittävää ja itsekästä.

Vierailija
95/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:16"]

[/quote]

"Varastin mieheni rahat ja ostin niillä itselleni merkkilaukun. Sen käyttäminen olkoon rangaistukseni."

Vierailija
96/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Kun kerrot pettämisestäsi, siirrät vain oman syyllisyydentuntosi puolisosi tuskaksi. Ei se ole oikein. Kärsi yksin. Ja muista ens kerralla. 

Vaikuttaa kyllä siltä että haluat eroon suhteesta ja nyt keksit ylemmyydentuntoisen lopun. Voi sen suhteen muutenkin lopettaa.

Vierailija
97/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Kun kerrot pettämisestäsi, siirrät vain oman syyllisyydentuntosi puolisosi tuskaksi. Ei se ole oikein. Kärsi yksin. Ja muista ens kerralla. 
Juuri näin kärsi, unohda äläkä siirrä pask** toisen niskaan

Vaikuttaa kyllä siltä että haluat eroon suhteesta ja nyt keksit ylemmyydentuntoisen lopun. Voi sen suhteen muutenkin lopettaa.
[/quote]

Vierailija
98/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pahin asia mitä parisuhteessa voi tehdä. Kaikenlainen kiertely siitä, että suojelee toista valehtelemalla on aivan käsittämätöntä itsepetosta. Ainoa syy, miksi pettäjä ei kerro teostaan, on se, että hän tietää olevansa kumppaniksi kelpaamaton, ja pelkää nyt oman nahkansa puolesta. Itsensä suojeleminen toisten oikeuksien kustannuksella ei ole mitään epäitsekkyyttä.

Samalla logiikalla, jos kumppanillasi olisi vaikka sukupuolitauti, niin olisiko se ihan okei, ettei hän siitä kertoisi, vaan "kärsisi hiljaa rangaistustaan"?

Vierailija
99/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ petit. Ja nyt SINÄ kerrot miehellesi koska SINÄ et pysty olemaan kertomatta. SINULLE tulee parempi olo kun olet tunnustanut ja saat kärsiä seurauksista.

Ajattelisit miestäkin. Tuleeko hänelle hyvä olo siitä että kerrot? Tai siitä että petit? Tai siitä että hän menettää luottamuksen ja joutuu jättämään sinut?

Nyt soimaat itse itsesi, kohtelet miestäsi hänen arvoisellaan tavalla niin pitkään kuin mies sinua katselee, ja pettämisestä pidät kokonaan suusi kiinni - äläkä ikinä enää petä uudestaan.

Vierailija
100/152 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen erään ukkomiehen pehkuihin heti jos tilaisuus tulee. Odotan vain sitä. Kuka välittää olemme jo ikäloppuja :D. Vielä pitäis saada kokeilla vierasta kun on kerran ihastunut.
- rouva x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä