Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikomuksena kertoa tänään miehelle että petin..

Vierailija
04.08.2015 |

Alkukesästä kännissä. Akti loppui ihan alkumetreillä kun tajusin (liian myöhään) että tämä on väärin ja en halua jatkaa. Tiedän että mies jättää minut mutta en pysty olemaan kertomatta. Vihaan itseäni, mies ansaitsee parempaa, tiedän että hän ei ikinä pettäisi. Ja niin luulin minäkin itsestäni. Hän on kyllä ihana mies <3 kaikinpuolin täydellinen, pitäkää joku tästä kultakimpaleesta parempaa huolta :( ja älkää kännipäissänne pelailko toisten miesten kanssa edes vähän. Jos juominen lähtee käsistä niin voi lähteä pikkutuhma sanallinen vihjailukin. Älkää kivittäkö, eiköhän kaikki tee jotakin virheitä joskus, ja tästä virheestä saan maksaa muutenkin kovan hinnan. Jos vain voisin mennä ajassa taaksepäin!

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:26"]Hatunnosto rehellisyydestäsi!
[/quote]

En mä.vielä oo kertonut. En kuitenkaan hautaan voi tätä salaisuutta viedä joten miksi siirtää sitä eroamisen tuskaa myöhemmäksi..
[/quote]
Ap

Vierailija
22/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten haetaan popparit ja odotellaan provon toinen osa, eli mies joka tulee tänne naureskelemaan miten muija tunnusti pettäneensä, eikä tajua että miese on pettänyt jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:29"]Jos olisin sä, en kertoisi. Vaikka haluaisit aina olla 100% rehellinen, niin tuntuu että opit kyllä tosta sen verran kovasti, ettei toista kertaa varmasti tule.

Kärsi itse huono omatunto ja tuskat, älä siirrä tuskaasi miehellesi =/

Virheitä sattuu, mutta niistä pitää oppia.

Pidä huolta ettet tartuta sukupuolitautia!
[/quote]

Testeissä käyty

Vierailija
24/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:30"]Nyt sitten haetaan popparit ja odotellaan provon toinen osa, eli mies joka tulee tänne naureskelemaan miten muija tunnusti pettäneensä, eikä tajua että miese on pettänyt jo vuosia.
[/quote]

Eikun oon täällä ihan oikeesti omantunnontuskissani...

Vierailija
25/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:26"]

Olis. Tänään eräs mies reteenä totesi toimistolla että kaikki ovat sinkkuja aina kun jätkäporukalla lähdetään laivalle! Tuntuu että on hyväksyttävämpää pettää jos on mies.

[/quote]

Jutut ehkä noin. Todellisuudessahan usempi nainen pettää.

Vierailija
26/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suu suppuun ja elämä jatkuu.

Vierailija
27/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:32"]Nyt suu suppuun ja elämä jatkuu.
[/quote]

Mitä ihmettä? Täällähän aina lynkataan kaikki pettäjät?

Vierailija
28/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]Mikä pelle Ap oikein on. Tottakai kerrotaan. Rehellisyys maan perii
[/quote]
[/quote]

Vierailija
29/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tuollaista mokaa kuin sinä, mutta... Jos olisin sinä, jättäisin kertomatta, ja parantaisin tapani.

Jos mies on noin ihana, niin voi olla, ettet koskaan löydä yhtä hyvää tilalle. Ja jos mies antaisi anteeksi, niin suhde tuskin koskaan olisi ennallaan. Joten vie nyt typerä tekosi hautaan, äläkä vingu. Toi on vähän säälittävää, että kun et kestä tekojasi, niin haet jonkinlaista "vapahdusta" mieheltäsi. Keskity nyt siihen, ettet tee tuollaista enää ikinä ja keskityt olemaan maailman paras puoliso.

Vierailija
30/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mutta älä myöskään pane uudestaan.

Vierailija
31/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt

Vierailija
32/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:39"]En tekisi tuollaista mokaa kuin sinä, mutta... Jos olisin sinä, jättäisin kertomatta, ja parantaisin tapani.

Jos mies on noin ihana, niin voi olla, ettet koskaan löydä yhtä hyvää tilalle. Ja jos mies antaisi anteeksi, niin suhde tuskin koskaan olisi ennallaan. Joten vie nyt typerä tekosi hautaan, äläkä vingu. Toi on vähän säälittävää, että kun et kestä tekojasi, niin haet jonkinlaista "vapahdusta" mieheltäsi. Keskity nyt siihen, ettet tee tuollaista enää ikinä ja keskityt olemaan maailman paras puoliso.
[/quote]

Pettäminen on ok kunhan ei jää kiinni?

Vierailija
33/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:17"]Älä lässytä ja unohda koko asia
[/quote]

Niimpä. Hitto mikä lassukka

Vierailija
34/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällähän nyt tuli selväksi että jos sattuu nusasemaan niin kannattaa vaan olla hiljaa ja luvata itelleen että oli viimenen kerta :D

Vierailija
35/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:39"]En tekisi tuollaista mokaa kuin sinä, mutta... Jos olisin sinä, jättäisin kertomatta, ja parantaisin tapani. Jos mies on noin ihana, niin voi olla, ettet koskaan löydä yhtä hyvää tilalle. Ja jos mies antaisi anteeksi, niin suhde tuskin koskaan olisi ennallaan. Joten vie nyt typerä tekosi hautaan, äläkä vingu. Toi on vähän säälittävää, että kun et kestä tekojasi, niin haet jonkinlaista "vapahdusta" mieheltäsi. Keskity nyt siihen, ettet tee tuollaista enää ikinä ja keskityt olemaan maailman paras puoliso. [/quote] Pettäminen on ok kunhan ei jää kiinni?

[/quote]

En kyllä noin kirjoittanut. Mutta tässä on lieventäviä asianhaaroja, kuten että lopetti alkumetreillä, oli kännissä ja katuu kovasti. Kyllä sitä pahemmillekin pettäjille on anteeksi annettu. Jos luulee pystyvänsä tulevaisuudessa olemaan uskollinen ja parisuhde on noin ihanteellinen, niin kyllä sanoisin, että antaa olla, ei tarvitse pilata molempien elämää moisen takia.

Vierailija
36/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi.

Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.

Vierailija
37/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ehkä miehelläsikin on ollut joku seikkailu, et boi tietää. ole armollinen itsellesi ja unohda koko juttu.

Vierailija
38/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:52"]Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi.

Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.
[/Quote]

Kannatti mies ei halua erota. Lämmittää saunaa nyt ja haluaa että jutellaan asiat halki siellä.
Ap

Vierailija
39/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah parasta av draamaa taas hetkeen <3

Vierailija
40/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:52"]

Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi. Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.

[/quote]

petithän, siinä parisuhteessa, jossa olit kolmantena pyöränä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme