Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikomuksena kertoa tänään miehelle että petin..

Vierailija
04.08.2015 |

Alkukesästä kännissä. Akti loppui ihan alkumetreillä kun tajusin (liian myöhään) että tämä on väärin ja en halua jatkaa. Tiedän että mies jättää minut mutta en pysty olemaan kertomatta. Vihaan itseäni, mies ansaitsee parempaa, tiedän että hän ei ikinä pettäisi. Ja niin luulin minäkin itsestäni. Hän on kyllä ihana mies <3 kaikinpuolin täydellinen, pitäkää joku tästä kultakimpaleesta parempaa huolta :( ja älkää kännipäissänne pelailko toisten miesten kanssa edes vähän. Jos juominen lähtee käsistä niin voi lähteä pikkutuhma sanallinen vihjailukin. Älkää kivittäkö, eiköhän kaikki tee jotakin virheitä joskus, ja tästä virheestä saan maksaa muutenkin kovan hinnan. Jos vain voisin mennä ajassa taaksepäin!

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:52"]

Toivottavasti Ap tulee kertomaan lopullisen tuomion niin voidaan vetää johtopäätöksiä että kannattiko. Itse en ole koskaan parisuhteessa pettänyt. Eksä kyllä petti ja lähti toisen naisen mukaan. Parikymppisenä olin toinen nainen enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Olin nuori ja naiivi. Toivotaan että kaikki päättyi ap:lla hyvin.

[/quote]

petithän, siinä parisuhteessa, jossa olit kolmantena pyöränä.
[/quote]

Ei pettänyt? :D

Vierailija
42/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:13"]Ah parasta av draamaa taas hetkeen <3
[/quote]

Säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen pettää, se on pikku lipsahdus, jota ei tarvitse kertoa, kunhan vaan katuu

Kun mies pettää, hän on sika joka tulee jättää välittömästi, koska jos pettää kerran, pettää aina

Vierailija
44/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sitten siitä päästiin! Ensi yönä kaikki mammat tunnustaa ja huomenna saunotaan -ja kaikki hyvin!

Vierailija
45/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:16"]Kun nainen pettää, se on pikku lipsahdus, jota ei tarvitse kertoa, kunhan vaan katuu

Kun mies pettää, hän on sika joka tulee jättää välittömästi, koska jos pettää kerran, pettää aina

[/quote]
Aamen!
T: feministi

Vierailija
46/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä vakaasti, että jos pettää, kantaa myös tekojensa seuraukset ja vastuun, eikä jää elämään valheeseen, van tunnustaa petoksensa sille, jota on pettänyt, ja pyytää anteeksi. Jää täysin sen toisen varaan, kuinka suhtautuu, antaako anteeksi ja hyväksyy sen, että toinen on hairahtunut, tehnyt virheen, tajuaa sen itse ja katuu, sekä on niin rehellinen, että kertoo, silläkin uhalla, että tulee jätetyksi.

Minä otin kerran sen riskin ja kerroin vuosia aiemmin tapahtuneet ja luulin, että mieheni on ollut uskollinen ja puhdas pulmunen! Väärin luulin! Mutta minun rehellisyyteni, vastuunottoni ja puhtaudenkaipuuni sai miehenkin tunnustamaan omat tekonsa! Siinä sitä oltiin kaksi TODELLA ONNELLISTA YHDESSÄ!!!!! Oli todella suuri vapautus päästä omantunnontaakoista ja vieläpä molempien!!! Pitkän aikaa olimme kuin pää pilvissä, todella onnellisia!

Meillä oli molemmilla pettäminen omallatunnollamme, mutta jos on vain toisella, voi tilanne olla vaikea. Kuinka se petetty voi antaa anteeksi? Pakottaa ei voi. Päätös on hänen. Paras onkin kertoa, että haluaa olla rehellinen, sillä vaikka se sattuu ihan järkyttävästi, niin rehellisyys on ainoa ja paras perusta luoda pitempiaikainen suhde. Kun on rehellinen kaikissa hirveissäkin asioissa, on sellaiseen helpompi luottaa kuin ihmiseen, josta vaistoaa, että pettää, mutta hän salaa kaiken, eli elää valheessa, ei rehellisyydessä!

Vierailija
47/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:39"]

Olen sitä mieltä vakaasti, että jos pettää, kantaa myös tekojensa seuraukset ja vastuun, eikä jää elämään valheeseen, van tunnustaa petoksensa sille, jota on pettänyt, ja pyytää anteeksi. Jää täysin sen toisen varaan, kuinka suhtautuu, antaako anteeksi ja hyväksyy sen, että toinen on hairahtunut, tehnyt virheen, tajuaa sen itse ja katuu, sekä on niin rehellinen, että kertoo, silläkin uhalla, että tulee jätetyksi.

Minä otin kerran sen riskin ja kerroin vuosia aiemmin tapahtuneet ja luulin, että mieheni on ollut uskollinen ja puhdas pulmunen! Väärin luulin! Mutta minun rehellisyyteni, vastuunottoni ja puhtaudenkaipuuni sai miehenkin tunnustamaan omat tekonsa! Siinä sitä oltiin kaksi TODELLA ONNELLISTA YHDESSÄ!!!!! Oli todella suuri vapautus päästä omantunnontaakoista ja vieläpä molempien!!! Pitkän aikaa olimme kuin pää pilvissä, todella onnellisia!

Meillä oli molemmilla pettäminen omallatunnollamme, mutta jos on vain toisella, voi tilanne olla vaikea. Kuinka se petetty voi antaa anteeksi? Pakottaa ei voi. Päätös on hänen. Paras onkin kertoa, että haluaa olla rehellinen, sillä vaikka se sattuu ihan järkyttävästi, niin rehellisyys on ainoa ja paras perusta luoda pitempiaikainen suhde. Kun on rehellinen kaikissa hirveissäkin asioissa, on sellaiseen helpompi luottaa kuin ihmiseen, josta vaistoaa, että pettää, mutta hän salaa kaiken, eli elää valheessa, ei rehellisyydessä!

[/quote]

vähän ristiriitaista tuo sinun kirkasotsaisuutesi, jos siinä meni kuitenkin vuosia, ennenkuin kerroit...

Vierailija
48/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:39"]

[/quote]

vähän ristiriitaista tuo sinun kirkasotsaisuutesi, jos siinä meni kuitenkin vuosia, ennenkuin kerroit...

[/quote]

ja monikossa, tapahtuneet, eli ei ollut yhdestä erheestä kyse.

Vierailija
49/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipano  tai vahinkohässiminen   MITÄ EROA TAI VÄLIÄ !   SYMPATIAA tai YMMÄRRYSTÄ  EI TIPU !  Se on huora joka tekee huorin olipa sitten nainen tai mies !   

Vierailija
50/152 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että nainen pettää?

sillä on vagina.

Vierailija
51/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:16"]Kun nainen pettää, se on pikku lipsahdus, jota ei tarvitse kertoa, kunhan vaan katuu

[/quote]
Aamen!
T: feministi
[/quote]

No jaa.

Vierailija
52/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:39"]En tekisi tuollaista mokaa kuin sinä, mutta... Jos olisin sinä, jättäisin kertomatta, ja parantaisin tapani.

Jos mies on noin ihana, niin voi olla, ettet koskaan löydä yhtä hyvää tilalle. Ja jos mies antaisi anteeksi, niin suhde tuskin koskaan olisi ennallaan. Joten vie nyt typerä tekosi hautaan, äläkä vingu. Toi on vähän säälittävää, että kun et kestä tekojasi, niin haet jonkinlaista "vapahdusta" mieheltäsi. Keskity nyt siihen, ettet tee tuollaista enää ikinä ja keskityt olemaan maailman paras puoliso.
[/quote]

Pettäminen on ok kunhan ei jää kiinni?
[/quote]

Vierailija
53/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertonut. 45min aikaa.

Ap

Vierailija
54/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:15"]En ole vielä kertonut. 45min aikaa.

Ap
[/quote]
Et kumminkaan uskalla, olet pelkuri kuten suurin osa naisista. Rohkaisuksi sanon, että voisin antaa anteeksi, jos vaimoni tunnustaisi itse pettämisen, mutta en varmasti antaisi, jos kuulisin sen muualta.
M38

Vierailija
55/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, niin tämä kalvaa sinut sisältäpäin hitaasti, mutta varmasti.

Vierailija
56/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:20"]Jos et kerro, niin tämä kalvaa sinut sisältäpäin hitaasti, mutta varmasti.
[/quote]

T.34?

Vierailija
57/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat miehestä eroon ja eron, niin kerro ihmeessä.
Sä olet pystynyt asian kanssa elämään, ettei mies huomas, joten eihän pettäminen sua edes paina.
Unohda ja elämä jatkuu. Vaikkei miehes ansaitse kaltaitas lutkaa.

Vierailija
58/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:24"]

Mitäpä yhdestä kännipanosta. Sattuhan noita, miehille ja naisille.

[/quote]

Jos miehelle sattuu niin ymmärrättekö samalla lailla?

Ei se mitään jne...

Vierailija
59/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä missään nimessä kerro, jos tarinasi pitää paikkansa, että oli vain yhden yön hairahdus. Tiedän mitä on olla petetty. Mieheni kertoi itse minulle yhden illan hairahduksesta ja oli katuva. Annoin anteeksi. Sen jälkeen olen kokenut myös mitä on olla pettäjä(vain yhden illan hairahdus myös). Tätä ei mieheni saa koskaan tietää, koska en halua hälle tuskaa aiheuttaa ja pettämisessä ei ollut tunteita mukana. Kannan itse omat omantunnon tuskani hautaan. That's it. Usko mua.

Vierailija
60/152 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:39"]

En tekisi tuollaista mokaa kuin sinä, mutta... Jos olisin sinä, jättäisin kertomatta, ja parantaisin tapani.

Jos mies on noin ihana, niin voi olla, ettet koskaan löydä yhtä hyvää tilalle. Ja jos mies antaisi anteeksi, niin suhde tuskin koskaan olisi ennallaan. Joten vie nyt typerä tekosi hautaan, äläkä vingu. Toi on vähän säälittävää, että kun et kestä tekojasi, niin haet jonkinlaista "vapahdusta" mieheltäsi. Keskity nyt siihen, ettet tee tuollaista enää ikinä ja keskityt olemaan maailman paras puoliso.

[/quote]

Ja anna anaalia, niin kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi