Sain juuri kuulla,että siskoni on..
..ollut vankilassa viimeiset 7kk.Perheelle kertoi olleensa vaihdossa Irlannissa :/
Kommentit (37)
Toivottavasti ei nyt mitään maata kaatavaa, mikä jäis hiertään teidän välejä :/
Luulin otsikon luettuani, että "sain juuri kuulla, että siskoni on..." "...noita."
Eikö suomen vankiloista soittaessa tuu sitä jenkkisarjoista tuttua "vanki x yrittää soittaa teille. Hyväksyttekö puhelun?" Ei kai. Se olis hyvä.
Mä olen istunut 6 kk eikä kukaan tuttu tiedä asiasta.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:24"]Mä olen istunut 6 kk eikä kukaan tuttu tiedä asiasta.
[/quote]
Mistä istuit?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:28"] Eikö kukaan ihmetellyt mitään, kukaan ei skypetellyt tmv. koko aikana? [/quote] Mulla kyllä menee pidempäänkin yhteydenpidossa, jollei ole mitään hirveän tärkeää asiaa. Mä voisin olla vaikka kuolleena vuoden ennen kuin kukaan tajuaisi kaivata. [/quote] Ai et ota yhteyttä perheeseen edes kuukausittain? Ok. No mulla riittäis ehkä max 2 viikkoa, niin jo ihmeteltäis. Äidin kanssa kuitenkin on tapana jutella n. kerran viikossa. Aika kummallista toi sun touhus, mun mielestä.
[/quote]
En ota, ja tuskinpa ketään kiinnostaakaan, taitaisi vain ylenkatsetta ja arvostelua tulla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:31"]27/30 jatkaa
Mun "katoaminen" ei ollut edes järin vaikea. Mä olin kyllä töissä, mutta en seurustellut. Aikusena miehenä kavereita näkee muutenkin useamman kk välein. Ja vanhempien kanssa on tekemisissä noin kerran vuodessa tai kahdessa. Töitten kohdalla mä päätin pitää kulissit pystyssä ja irtisanouduin itse, koska työt ei enää motivoineet.
[/quote]
Eli sä kusetit netissä ihmisiä ja möit olemattomia tavaroita
Ette ilmeisestu ihmetelleet suuntanumeroiden puuttumista? Jos irlannista soittaa?
Hei!! Nyt selvis,että tämä rikos liitty reseptilääkkeisiin..Ihme spekulaatioita täällä ja joo ei ihmetelty suuntanumeroita,kun soittaessa luki vaan "yksistyinen" ja oli ottanu eri liittymän ulkomaille ja kaikkea ihan normaalia..Elämä jatkuu.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:24"]Mä olen istunut 6 kk eikä kukaan tuttu tiedä asiasta. [/quote] Mistä istuit?
[/quote]
Mä vaan hommasin hieman lisäansioita poliisin mielestä lainvastaisesti. Sain noista hieman yli vuoden tuomion ja ensikertalaisena istuin sen puolet. Muistaakseni ensimmäiseen 2-3 kk mä en edes kertonut kellekään mitään selitystä katoamiselleni ja sitten sanoin lähteväni parin kk ulkomaan reissulle.
Miten saitte nyt lopulta tietää että se on vankilassa? Eikö ihmetyttäny kun se ei käyttäny somea, jos/kun yleensä käytti?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:28"]
Eikö kukaan ihmetellyt mitään, kukaan ei skypetellyt tmv. koko aikana?
[/quote]
Mulla kyllä menee pidempäänkin yhteydenpidossa, jollei ole mitään hirveän tärkeää asiaa. Mä voisin olla vaikka kuolleena vuoden ennen kuin kukaan tajuaisi kaivata.
[/quote]
Ai et ota yhteyttä perheeseen edes kuukausittain? Ok. No mulla riittäis ehkä max 2 viikkoa, niin jo ihmeteltäis. Äidin kanssa kuitenkin on tapana jutella n. kerran viikossa. Aika kummallista toi sun touhus, mun mielestä.
Mun katoamiseni huomattaisiin varmaan päivässä :)
27/30 jatkaa
Mun "katoaminen" ei ollut edes järin vaikea. Mä olin kyllä töissä, mutta en seurustellut. Aikusena miehenä kavereita näkee muutenkin useamman kk välein. Ja vanhempien kanssa on tekemisissä noin kerran vuodessa tai kahdessa. Töitten kohdalla mä päätin pitää kulissit pystyssä ja irtisanouduin itse, koska työt ei enää motivoineet.
Puhelut ei kestäny ikinä montaa kinuuttia kun "pätki". Äiti soittaa vartin päästä niin selvii jotain toiv.