Poikani uusi opettaja, katsoin Facesta
Wilmaan oli tullut jo open nimi ja kävin tietenkin heti katsomassa Facebookista. Opettaja on varmaan 30vuotias ja sillä on profiilikuva otettu jostakin festareilta. NAPAPAITA päällä, jalassa korkea vyötäröiset LEGGINSSIT, vatsalihakset ja peppu oikein tyrkyllä... Miksi päätyä tuossa ammatissa
Olen varmaan vanhanaikainen mutta järkytyin. Tuommosiako nykyajan opettajat on? Ei vaan anna oikein ammatillista kuvaa..Poikani menee siis 7. luokalle ja tämä opettaja on ihan uusi koko koulussa kun ei ollut silloin keväällä tulevien seiskojen vanhempien illassakaan.. Mietin vaan että pukeutuu ihan samalla lailla kuin tulevat oppilaansa...Huh huh..
Kommentit (54)
Mä näin tyttären lukion ruotsinopettajan prisman oluthyllyllä. Varmaan jo yli nelikymppinen. Käskin tytön mennä toisen opettajan kurssille kun järkytyin niin,
Ei vittu mitä väkeä. Ihmisiä ne opettajatkin on. Niillä on siviilielämä. Ei kannata stalkata toisten profiileja.
Poikani ruotsinmaikka on niin kaunis ja nuori, että käyn itsekin kuumana, vaikka olen keski-ikäinen nainen. Nämä eivät ole kuumia aaltoja. Lisäksi hän pukeutuu ihailtavan rennosti ja siististi ja meikkaa käsittämättömän hyvin. Nuoret koulutetut naiset, jotka ottavat ilon irti urastaan ja elämästään ovat kaikki varsin ihania ja piristäviä. Myös teinihirviö tykkää. Hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin? [/quote] Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa. [/quote] Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne
[/quote]
Voivoi, kovaa elämää. Jaxuhali.
Ollessani yläasteella koulumme kemianopettajana oli nainen jolla oli tosi hyvä perse ja käytti usein tiukkoja farkkuja :) En ole koskaan erityisemmin tykännyt kemiasta mutta opettaja teki jotenkin tunneista mielenkiintoisia... :P
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin? [/quote] Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa. [/quote] Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne
[/quote]
Voivoi, kovaa elämää. Jaxuhali.
[/quote]
Oli muuten aika tarpeellinen kommentti :) kun et muutakaan pätemisen aihetta keksinyt.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:27"]
Ollessani yläasteella koulumme kemianopettajana oli nainen jolla oli tosi hyvä perse ja käytti usein tiukkoja farkkuja :) En ole koskaan erityisemmin tykännyt kemiasta mutta opettaja teki jotenkin tunneista mielenkiintoisia... :P
[/quote]
Oppiaineesta pitää tehdä mielenkiintoinen, tavalla tai toisella.
No minä en käytä napapaitaa, koska ihmisten silmät vuotaisivat verta jos niin tekisin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin? [/quote] Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa. [/quote] Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne [/quote] Voivoi, kovaa elämää. Jaxuhali. [/quote] Oli muuten aika tarpeellinen kommentti :) kun et muutakaan pätemisen aihetta keksinyt.
[/quote]
Hyvähyvä, nyt jäitä hattuun. Vedä rauhassa happea ettei pumppu petä. :)
Saavat luokan pojat jotain ajateltavaa kun illalla romplailevat sängyssä tattejaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin? [/quote] Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa. [/quote] Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne [/quote] Voivoi, kovaa elämää. Jaxuhali. [/quote] Oli muuten aika tarpeellinen kommentti :) kun et muutakaan pätemisen aihetta keksinyt.
[/quote]
Hyvähyvä, nyt jäitä hattuun. Vedä rauhassa happea ettei pumppu petä. :)
[/quote]
Noin sun oli ihan pakko vastata! Pakko saada viimeinen sana
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla! [/quote] Sinä vaikutat kyllä teiniltä. Et pukeutumisen vaan kirjoitustyylisi ja juttujesi tason perusteella. [/quote] Parempi niin kuin olla keski-ikäinen kurppa alle 30-vuotiaana ;) [/quote] Jätä sitten ne pikkupojat rauhaan siel koulussa efebofiili!
[/quote]
Se että urheilen ja uskallan näyttää paljasta pintaa tekee minusta potentiaalisen teinipoikien hyväksikäyttäjän? Ok.
Oma pian 30 täyttävä mieheni riittää minulle kyllä hyvin, kiitos kysymästä...
T: se huoraksi haukuttu 26-v opeopiskelija
Ei varmaan kuitenkaan töihin pukeudu niin?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:41"]
Porvoossa on luokanopeja yläkoulussa
[/quote]
Meillä oli yläasteella luokanopettaja kun kävin erityiskoulua. Opetti kaikkia muita aineita paitsi liikuntaa, kotitaloutta ja käsi/puutöitä.
No jos työskentelee nuorten opettajana, niin kannattaisi ehkä vähän miettiä millasen julkisen kuvan laittaa itsestään. Vie hieman uskottavuutta napapaitakuvat, vaikka toki vapaa-ajalla saa pukeutua miten haluaa.