Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani uusi opettaja, katsoin Facesta

Vierailija
04.08.2015 |

Wilmaan oli tullut jo open nimi ja kävin tietenkin heti katsomassa Facebookista.  Opettaja on varmaan 30vuotias ja sillä on profiilikuva otettu jostakin festareilta. NAPAPAITA päällä, jalassa korkea vyötäröiset LEGGINSSIT, vatsalihakset ja peppu oikein tyrkyllä... Miksi päätyä tuossa ammatissa

Olen varmaan vanhanaikainen mutta järkytyin. Tuommosiako nykyajan opettajat on? Ei vaan anna oikein ammatillista kuvaa..Poikani menee siis 7. luokalle ja tämä opettaja on ihan uusi koko koulussa kun ei ollut silloin keväällä tulevien seiskojen vanhempien illassakaan.. Mietin vaan että pukeutuu ihan samalla lailla kuin tulevat oppilaansa...Huh huh..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD

Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla!
[/quote]

Sinä vaikutat kyllä teiniltä. Et pukeutumisen vaan kirjoitustyylisi ja juttujesi tason perusteella.

Vierailija
22/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla oli aikanaan epäpätevä opettaja, jolla puserot oli avokaulaisia ja housut senaikaiseen tapaan matalaa mallia, jolloin stringit näkyi. Oli siinä kutosluokkalaiselle tytölle ja pojalle selittämistä, miksi opettaja pukeutuu noin, mutta poika ei saa katsoa turhan pitkään eikä tyttö ottaa mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:38"]Opet saavat pukeutua vapaa-ajallaan ihan kuinka tahtovat. Olisin enemmän huolissani tuosta kyyläämisestä.
[/quote]
Juuri niin. Samoin. Ja tuon kyyläämisen vuoksi minulla näkyy facessa julkisesti vain nimi ei yhtään mitään muuta. Siitä huolimatta sähköposti on täynnä ilmoituksia tunnetko tämän ja tämän henkilön ja tosiaan ovat oppilaiden vanhempia.
[/quote]

En tiedä kuinka isolta paikkakunnalta olet mutta meillä on niin pienet ympyrät että lähes kaikki facessa olevat opettajat ovat ainakin kaverin kavereita. Eli ei mikään ihme että tulee ilmoituksia.

Vierailija
24/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla! [/quote] Sinä vaikutat kyllä teiniltä. Et pukeutumisen vaan kirjoitustyylisi ja juttujesi tason perusteella.

[/quote]

Parempi niin kuin olla keski-ikäinen kurppa alle 30-vuotiaana ;)

Vierailija
25/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se omistaa varmaan muutaman dildon ja anustapin myös. Luultavimmin tuo ne kouluun näytille. Riettaita nuo opettajat, eikö ne ymmärrä että ei niillä mitään yksityiselämää ole!

Vierailija
26/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja saa pukeutua vapaalla miten tahtoo, tuskin se napapaidassa töihin lähtee. Jos ei ymmärrä asiallista pukeutumista, niin kyllä sieltä koulusta joku johtaja löytyy, joka opastaa. Fiksumpi tietysti vaihtaisi kuvansa asiallisemman näköiseksi, koska oppilaat tekevät hakuja opettajan nimellä.

Vierailija
27/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]

HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD

Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla!

[/quote]

Poikani on opettaja. Hänellä on pitkät hiukset, parta, tatuointeja ja lävistyksiä.

Kamala tapaus siis.

Oppilaat sanovat, että hän on paras opettaja ikinä.

Ja tähän sopii kulunut sananlasku: Ei ole koiraa karvoihin katsominen.

Vierailija
28/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla! [/quote] Sinä vaikutat kyllä teiniltä. Et pukeutumisen vaan kirjoitustyylisi ja juttujesi tason perusteella.

[/quote]

[/quote]

Oletko ihan varma että ammatinvalintasi on mennyt oikein?

Vierailija
29/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin elintarviketyöntekijänä pidän töissä hiukset auki ja korvikset korvissa + vahvasti meikkiä ja hameita. Eiku oho se onkin mun vapaa-ajan tyyli

Vierailija
30/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:49"]

Mun lapsilla oli aikanaan epäpätevä opettaja, jolla puserot oli avokaulaisia ja housut senaikaiseen tapaan matalaa mallia, jolloin stringit näkyi. Oli siinä kutosluokkalaiselle tytölle ja pojalle selittämistä, miksi opettaja pukeutuu noin, mutta poika ei saa katsoa turhan pitkään eikä tyttö ottaa mallia.

[/quote]

Ei sitä tarvitse pojille selittää. Pojille tuo pukeutuminen on superduper OK.

Vierailija
31/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]

Oletko ihan varma että ammatinvalintasi on mennyt oikein?
[/quote]

Niinpä, mietis alanvalinttasi uudemman kerran. Vain ruma kurppa sopii opettajaksi meidän lapsillemme.
T: av-ämmä

Vierailija
32/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]

Jätä sitten ne pikkupojat rauhaan siel koulussa efebofiili!

Vierailija
33/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:45"]HAHAHA olen 26-vuotias opettajaksi ensi keväänä valmistuva ja käytän napapaitaa ja lyhyitä shortseja kesäisin. Ei se silti tarkoita, että pukeutuisin töissä asiattomasti :DDDD Ihanat vanhemmat, odotan jo innolla! [/quote] Huora

[/quote]

Surkeeta...

Vierailija
34/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun vapaa-ajallani miten huvittaa. Käyn baareissa ja ryyppään jos haluan. Nussin vaikka joka ikistä miestä, jos haluan. Voin olla vaikka pappi ammatiltani, mut kai sitä saa tehdä mitä haluaa omalla vapaa-ajallaan, kunhan sen tekee lain sallimissa rajoissa. JOTEN SOUUUUUUUU???

Vierailija
35/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin?
[/quote]

Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa.

Vierailija
36/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi olla kyyläämättä opettajia facessa, jos sitten heti mielensä pahoittaa. Ei kerro ihmisen ammattitaidosta yhtään mitään tämä !!

Vierailija
37/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"]Mä pukeudun vapaa-ajallani miten huvittaa. Käyn baareissa ja ryyppään jos haluan. Nussin vaikka joka ikistä miestä, jos haluan. Voin olla vaikka pappi ammatiltani, mut kai sitä saa tehdä mitä haluaa omalla vapaa-ajallaan, kunhan sen tekee lain sallimissa rajoissa. JOTEN SOUUUUUUUU???
[/quote]

Ja jos huorailisit ympäriinsä, et olisi yhtään huolissas siitä että alkais juttuja susta liikkuun? Siten kantautuisi vanhempien ja oppilaiden korviin.. Mutta sä oisit vaan että "no mutta ku se on mun vapaa-aikaa!!" Maineella ei väliä

Vierailija
38/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin?
[/quote]

Tämä. Olen lto päiväkodissa. Pari vuotta sitten, n. viikko sen jälkeen kun olin nykyisessä työpaikassani aloittanut, eräs äiti hakutilanteessa jutellessa sanoi minulle, että olen luonnossa toisenlainen kuin miltä Facebookissa vaikutan. En ole Facebookissa ollenkaan. Kyseinen äiti oli siis stalkannut jonkun ihan vieraan profiilia luullen että se on minä. Myöhemmin pyysin siskoani katsomaan mitä sieltä facebookista minun nimelläni löytyy. Löytyi monta samannimistä ja yksi joka jopa ulkonäöltään aavistuksen kuulemma muistutti minua. Tyypillä oli kuulemma julkisesti nähtävillä viikonloppujen kännisekoiluja jne. Hienoa.
[/quote]

Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne

Vierailija
39/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:43"]Ope tehköön vapaa-ajallaan mitä tahtoo. Oletko muuten edes varma että katsoit oikeata profiilia? Elina/Laura/Mari Niemisiä/Korhosia/Lahtisia tms kun saattaa olla muutama muukin?
[/quote]

[/quote]

Vittu mua ärsyttää tuo tämä-sanan raiskaaminen. Tota on käytetty ylilaudalla aiemmin ja joku tuonut sen tänne
[/quote]

Oho. Suo anteeksi että ärsytin. :)

Vierailija
40/54 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:35"]

Wilmaan oli tullut jo open nimi ja kävin tietenkin heti katsomassa Facebookista.  Opettaja on varmaan 30vuotias ja sillä on profiilikuva otettu jostakin festareilta. NAPAPAITA päällä, jalassa korkea vyötäröiset LEGGINSSIT, vatsalihakset ja peppu oikein tyrkyllä... Miksi päätyä tuossa ammatissa

Olen varmaan vanhanaikainen mutta järkytyin. Tuommosiako nykyajan opettajat on? Ei vaan anna oikein ammatillista kuvaa..Poikani menee siis 7. luokalle ja tämä opettaja on ihan uusi koko koulussa kun ei ollut silloin keväällä tulevien seiskojen vanhempien illassakaan.. Mietin vaan että pukeutuu ihan samalla lailla kuin tulevat oppilaansa...Huh huh..

[/quote]

Oma kroppa on varmaan mennyttä vai kun olet noin katkera?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän