LEGO Masters Suomi Virallinen
Suomen parhaan lego-rakentajan etsintä alkaa 17.3 MTV3:lla. Jaakko Saariluoman juontamassa ohjelmassa kahdeksan erilaista rakentajaparia kilpailee toisiaan vastaan näyttävissä ja vaativissa haasteissa. Kilpailijoilla on käytössään hulppeat kolme miljoonaa LEGO-palikkaa, joilla toteuttaa villeimmätkin ideansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-parhaan-lego-rakentajan-etsi…
Kommentit (615)
Mun lempisarjoihin menee. Vaikka itse en ole koskaan osannut rakentaa eikä ole oikein edes kiinnostusta ollut, niin mielenkiintoinen sarja.
Tosi upeita töitä, älykkäitä tyyppejä. Kaikki kilpailijat hyviä tyyppejä, en haluis, että kukaan tippuu. Mun lemppareita joko Onni ja Elmeri tai sitten se toinen nuori kilpailijapari, keillä on se "amuletti", mutteivät käytä.
Aina ootan torstaita, että tulee uusi jakso katsomoon.
Tino ja Julius on mun lepparipari! Huikeaa rakentamista ja tekniikan osaamista.
Joo just Tino ja Julius. Niin nuoria tyyppejä ja silti todella älykkäitä ja osaavat tekniikan hyvin. Uskon, että heistä tulee vielä noilla taidoilla jotain suurta ☺️
Minunkin suosikkipareja on juuri nämä molemmat nuoret parit, Tino ja Julius + Onni ja Verneri. Aivan mieletöntä avaruuden ja kolmiulotteisuuden hahmottamista + tekniikkaosaamista. Ja tykkään myös siitä, etteivät ole keskimääräisiä teinejä hihityksineen ja nuorisoslangeineen, vaan kohteliaita, esiintymiskykyisiä ja todella fiksuja nuoria.
Enpä minäkään yhtään ihmettelisi, jos näistä nuorista vielä kuultaisiin myöhemmin. Ainoa, mikä ohjelmassa ottaa päähän, on juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin suosikkipareja on juuri nämä molemmat nuoret parit, Tino ja Julius + Onni ja Verneri. Aivan mieletöntä avaruuden ja kolmiulotteisuuden hahmottamista + tekniikkaosaamista. Ja tykkään myös siitä, etteivät ole keskimääräisiä teinejä hihityksineen ja nuorisoslangeineen, vaan kohteliaita, esiintymiskykyisiä ja todella fiksuja nuoria.
Enpä minäkään yhtään ihmettelisi, jos näistä nuorista vielä kuultaisiin myöhemmin. Ainoa, mikä ohjelmassa ottaa päähän, on juontaja.
Samat suosikit meillä: Tino ja Julius sekä Onni ja Verneri. Todella taitavia!
Saako toivoa, että molemmat parit voittavat.....
Onnin pari on Velmeri, ei Verneri.
Kiva ohjelma kun kaikki kannustavat toisiaan, vaikka on kilpailu.
Esa voisi palkata noi molemmat nuoret parit, (Tino + Julius ja Onni + Velmeri) Legolle, vaikka kesätöihin.
Tästä tulee olo ettei arviointi ole puolueetonta kun välillä tiputetaan ja välillä ei sen mukaan ketkä ovat pudotusuhan alla.
Vierailija kirjoitti:
Esa voisi palkata noi molemmat nuoret parit, (Tino + Julius ja Onni + Velmeri) Legolle, vaikka kesätöihin.
Ai tiedät että päättää palkkauksesta?
Surkea tuomari, ei uskalla antaa kenkää surkealle naisparille. Nytkin taitavampi miespari joutui lähtemään. Hyi!
Minustakin Paulin ja Tommin rakennelma oli taitavampi kuin Nellyn ja Hannan. Mutta suhtautuivat ehkä vähän ylimielisesti tai liian taiteellisesti? Eli esim moottoreita osattiin käyttää mutta ei kiinnostanut rakentaa mitään monimutkaisempaa, kun oma visio oli nyt eri? Ehkä Esaa ärsytti suhtautuminen?
Hanna ja Nelly yritti tosissaan, ja ovat tehneet aiemmin tosi hienoja juttuja.
Minä olisin halunnut pitää molemmat parit, kun ovat näkemyksiltään vähän erilaisia. Osa tekee asiat perusvarmasti ilman mitään yllättäviä näkökulmia. Olisi tosiaan kiva jos kukaan ei putoaisi!
Vierailija kirjoitti:
Ja hups!
Selkeästi huonoin työ ja toinen moottori käyttämättä.
Silti sukupuoli ja kehopositiivisuus -kiintiö kortilla jatkoon.
Olis jääny vaan yks naisoletettu pari.
Ja sehän ei nykyään käy...
No mutta eihän nyt huomiovärjättyjä voimaantuneita voi tiputtaa.. Ovat niin "räväköitä", osaamisesta viis!
Marjaana ja Emilia huonoimpia.
Teinipojat, molemmat parit, parhaita.
Harmittaa kyllä kun Pauli ja Tommi tippuivat, sarjan prasta läppää oli heillä. Mutta eihän se edellinen kyllä työnä vahvimpia ollut.
Eikö tässä jaettu kuin se yksi ainoa kultainen palikka? Vai onko se niin, että niin kauan kun tuo pari ei sitä käytä, sitä ei voi saada kukaan muukaan? Musta aika tyhmää. Voisi olla joka jaksossa aina uudelleen sen palikan jako.
Tykkään molemmista teinipoikapareista, mutta päätin että Onni ja Velmeri on mun lemppari. Sydän suli viime jaksossa kun auttoivat muita niiden technicien kanssa <3
Mahtava sarja tosiaan! Täällä äiti ja 3 poikaa seuraa viikoittain tätä ohjelmaa. Esikoisen kanssa harmitellaan kyllä usein tuomarin antamaa kritiikkiä. Olemme eri mieltä hänen kommenteistaan. Tuomareita tulisi ehdottomasti olla enemmän. Vaikka 3. Tai aina vaihtuva arvioija kaverina. Luulen että jaksojen edetessä puolueettomuus on vaikeaa kun tuomari tutustuu kilpailijoihin. Ihmisillä on tapana tykästyä jonkun tyyliin tai ihan vain persoonaan ja silloin katsoo tekeleitä eri silmin.
Onko noi tehtävät kaikki suoraan muiden maiden ohjelmista? Eli tietääkö legoholistit mitä odottaa? Kyllä täytyy sanoa että hieman vie makua jos he ovat voineet useiden seuraamiensa kausien ajan vaikkapa jotain siltarakenteita suunnitella..
Minusta aivan mahtava sarja. Minulle tuli yllätyksenä kuinka korkeatasoisia työt ovat. Hieno tekniiikkaa ja mielikuvituksen ilottulitusta kaikkien parien töissä. Muutenki ovat lähteneet ihan täysillä mukaan ja kivalla asenteella. Todellakin sellainen hyvän mielen tv-sarja.
Tuomari minusta sopii todella hyvin. Antaa hyvää palautetta ja muutenki sellainen symppis kaveri. Juontaja Jaska on on ihan ok. Hänestä hieman ehkä huokuu se että on tottunut olee sarjoissa missä huumori on hieman ronskimpaa ja nyt hän on hieman vieraalla maaperällä missä huumorin pitää olla puhtaampaa ja muutenki olla enemmän kannustavampi osapuoli pareille. Uskon kyllä että että ajan Saatossa Jaska pääsee paremmin sisälle rooliinsa.
Potentiaalia tällä sarjalla on paljon ja jo tällä hetkellä yksi mielenkiintoisimmista konsepteista tv:ssä.