Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa nyt oikeasti. :(

Vierailija
03.08.2015 |

Mulla ei ollut tänään aiemmin yhtään rahaa eikä tupakkaa niin oli pakko nostaa jonkun hieman epämääräsen ukon käryävänä heittämä natsa. Poltin siintä 3 henkeen vetoa ja heitin pois.

Samalla mua alkoi huimaamaan aika paljon. Ja siinä tupakassa oli filtteri hieman lytyssä. Siintä tuli enemmän savua, kuin yleensä perustupakasta.

Mitä jos siinä oli jotain huumetta ja kuolen? Se huimaus meni kyllä vähän ajan päästä ohi ja kyllä mulla kaikista tupakoista tulee pieni huimaus, mutta tuo oli normaalia reilusti kovempi. Olin siis ollut polttamatta vähän aikaan ja yleensä poltan punaista, mutta tuo oli vihreää.

Tai sitten pelkään, että sain vakavan taudin, kun se oli hieman märkä sylestä.

Olin todella tyhmä ja ajattelin masentuneena, että ihan samaa kunhan saan edes tähän tupakantuskaan lievitystä. Mielestäni se siis maistui, kuitenkin perustupakalta ja haisi samalta.

Nytkin tässä kyyneleet valuvat poskia pitkin, kun tätä kirjoitan pelkään oikeasti.

Onko pelkoni aiheelinen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesen kerran mee nyt hyvä ihminen oikeesti hoitoon, sulla on joku mielenterveys ongelma!

Vierailija
2/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 9mm buranaa jos et pääse mt-osastolle

Vierailija
4/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nisti

Vierailija
5/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli pakko" ???

Vierailija
6/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siitä tupakista mitään vakavaa oo voinu saada! Mikään tauti ei tartu sillä tavalla, eli turhaan siis panikoit:)

Vierailija
7/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hitto kun naurattaa tämä! Jospa se oli vaan oikein väkevää Norttia! Minä en sitä pysty ainakaan polttamaan, on niin tujua!

Vierailija
8/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vihreää palmallia. Pelkään myös jos siinä oli jotain huumetta? Kun normaalia kovempi huimaus.

Vierailija
9/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saada tupakasta mitään herpestä pahempaa. Oli luultavasti jotain vahvaa menthol tupakkaa, kun päässä vippas. Menthol ei ole aina punaista vähänikotiinisempaa. Joissain on nikotiinia perus punaista enemmän. ei huumetupakkaa ei ole olemassakaan ja kannabista ei kukaan polta ihmisten ilmoilla, eikä sekään ole hengenvaarallista. Olet ihan turvassa. Hae itsellesi apua terveyskeskuksesta. Aloitat näitä ketjuja aika usein. Sieltä saat lähetteen psykologin juttusille. He ovat mukavia ja osaavat auttaa pelkotiloissa.

Vierailija
10/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oli ap

Vierailija
11/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon

Vierailija
12/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut polttaa subutexiä.Hakeudu välittömästi sairaalaan.Olet hengenvaarassa!!

Vierailija
13/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää tapahtunut ensin jollekin teinille???

Vierailija
14/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säät jotaa huumetta tiemättäs niin et edes tajua sitä. Sä muutut sellaseks et hitto kaikki mageeta eiks oo greiisiiii siis ihqq. Ei sitä tuossa tapauksessa ihminen ymmärrä ajatella, et mikähän mul on. Huimaus on taas nikotiinista johtuvaa ei huumeesta.

Vierailija
15/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ollut normaalia pidempään ilman tupakkaa niin se iskee vähän kovemmin ja voi tulla heikotusta ja huimausta. Kukaan ei polta huumeita filtterillä ja filsu vaimentaa vaikutusta. Natsat on myös aina järkyttävän makuisia ja tuntuu iskevän kovemmin päähän.

Vierailija
16/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan (en ole asiantuntuja), että jos tupakka oli kaupantupakka eikä itse kääritty sätkä, niin se oli ihan tavallinen. Ja tupakasta voi saada syöpää, mutta ei nyt ihan yhdestä kerrasta.

Vierailija
17/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäin laitettiin filtteri kukankin kanssa.....

Vierailija
18/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti alko pelottaa ku joku puhu jostaa subutexistä. Tuntuu, että kurkkua kuristaa. En uskalla nukkua. Ap

Vierailija
19/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti mä varmaa kuolen :'(. Ap

Vierailija
20/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on totta, subutexia nykyään vedetään vihreän tupakan joukossa :( näin huumekoirat eivät haista sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi