Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa nyt oikeasti. :(

Vierailija
03.08.2015 |

Mulla ei ollut tänään aiemmin yhtään rahaa eikä tupakkaa niin oli pakko nostaa jonkun hieman epämääräsen ukon käryävänä heittämä natsa. Poltin siintä 3 henkeen vetoa ja heitin pois.

Samalla mua alkoi huimaamaan aika paljon. Ja siinä tupakassa oli filtteri hieman lytyssä. Siintä tuli enemmän savua, kuin yleensä perustupakasta.

Mitä jos siinä oli jotain huumetta ja kuolen? Se huimaus meni kyllä vähän ajan päästä ohi ja kyllä mulla kaikista tupakoista tulee pieni huimaus, mutta tuo oli normaalia reilusti kovempi. Olin siis ollut polttamatta vähän aikaan ja yleensä poltan punaista, mutta tuo oli vihreää.

Tai sitten pelkään, että sain vakavan taudin, kun se oli hieman märkä sylestä.

Olin todella tyhmä ja ajattelin masentuneena, että ihan samaa kunhan saan edes tähän tupakantuskaan lievitystä. Mielestäni se siis maistui, kuitenkin perustupakalta ja haisi samalta.

Nytkin tässä kyyneleet valuvat poskia pitkin, kun tätä kirjoitan pelkään oikeasti.

Onko pelkoni aiheelinen?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua ihan oikeesti mitä teen??? Tämö ihan hirveää en kestä. Apuaaaaaaaa! Ap

Vierailija
22/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:56"]

Et voi saada tupakasta mitään herpestä pahempaa. Oli luultavasti jotain vahvaa menthol tupakkaa, kun päässä vippas. Menthol ei ole aina punaista vähänikotiinisempaa. Joissain on nikotiinia perus punaista enemmän. ei huumetupakkaa ei ole olemassakaan ja kannabista ei kukaan polta ihmisten ilmoilla, eikä sekään ole hengenvaarallista. Olet ihan turvassa. Hae itsellesi apua terveyskeskuksesta. Aloitat näitä ketjuja aika usein. Sieltä saat lähetteen psykologin juttusille. He ovat mukavia ja osaavat auttaa pelkotiloissa.

[/quote]

Toki voi pahempaa saada. Ebolan ja A-hepatiitin ihan kevyesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:22"]Nyt oikeesti alko pelottaa ku joku puhu jostaa subutexistä. Tuntuu, että kurkkua kuristaa. En uskalla nukkua. Ap
[/quote]

Lopeta provoilu

Vierailija
24/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:56"]

Et voi saada tupakasta mitään herpestä pahempaa. Oli luultavasti jotain vahvaa menthol tupakkaa, kun päässä vippas. Menthol ei ole aina punaista vähänikotiinisempaa. Joissain on nikotiinia perus punaista enemmän. ei huumetupakkaa ei ole olemassakaan ja kannabista ei kukaan polta ihmisten ilmoilla, eikä sekään ole hengenvaarallista. Olet ihan turvassa. Hae itsellesi apua terveyskeskuksesta. Aloitat näitä ketjuja aika usein. Sieltä saat lähetteen psykologin juttusille. He ovat mukavia ja osaavat auttaa pelkotiloissa.

[/quote]

Toki voi pahempaa saada. Ebolan ja A-hepatiitin ihan kevyesti.

[/quote]

Ja sitten on se yksi HIV-lääke jota polttamalla tulee kanssa kaikkia hallusinaatioita. Efavirentz sen nimi on. Mutta se tietysti tarkoittaa kanssa että AIDS-henkilö on sitä sinne tupakkaan ollu tunkemassa ja sitä ei kukaan tiedä mitä muuta on mennyt samalla.

Vierailija
25/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa ihan hirveästi. Tuntuu, etten saa henkeä. Ap

Vierailija
26/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tämä ei ole provo. Tämä on ihan hirveää. Ap

Vierailija
27/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuole tuohon. Lupaan. Mutta tupakointi jos jatkat, niin se tappaa sinut kyllä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
28/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa imeskellä käytettyjä kortsuja, niistä ei tule huimausta.

Vierailija
29/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaa ihan oikeasti mua pelottaa ihan hirveästi. Voisitteko lopettaa jos tuo on pelleilyä.??!! Ap

Vierailija
30/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:09"]

Jos oot ollut normaalia pidempään ilman tupakkaa niin se iskee vähän kovemmin ja voi tulla heikotusta ja huimausta. Kukaan ei polta huumeita filtterillä ja filsu vaimentaa vaikutusta. Natsat on myös aina järkyttävän makuisia ja tuntuu iskevän kovemmin päähän.

[/quote]

Mutta tässähän oli just se että se filsu oli lytyssä elikä hyvin voinut olla aineiden väärinkäyttäjän jäljiltä.

Vierailija
31/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä filtteri olisi lytyssä jos sinne on jotain tungettu. Kyllä se tungetaan ihan toisesta päästä.

Vierailija
32/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot polttanu askitupakkia niin käärityt sätkät tuntuu vahvoilta, ja savua ja muita myrkkyjä lähtee enemän :D

Vierailija
33/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullu siitä krokodil huumeesta? Miltä sun iho näyttää nyt?? Ettei ollu vaan sitä??

Vierailija
34/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mene pois netistä. Se pahentaa sun paniikkia. Mene istumaan vaikka sohvalle ja hengitä rauhallisesti. Tunnustele miltä hengitys tuntuu. Rauhoitu.
Huomenna soita mielenterveystoimistoon. Apua on saatavissa.

Vierailija
35/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:40"]

Ootko kuullu siitä krokodil huumeesta? Miltä sun iho näyttää nyt?? Ettei ollu vaan sitä??

[/quote]

Hui, et Krokodiililla tollai pelottele! Sehän sulattaa koko ihon sisältäpäin niinkun olis joku Alien.

Vierailija
36/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS OIKEESTI SAITTE MINUT NIIN PAHAAN PELKOON, ETTÄ EN TIEDÄ MITÄ TEEN TÄMÄN AIVAN HIRVEE, VAIKKA LUULETTE, ETTÄ TÄMÄ ON PROVO NIIN EI OLE. MINÄ ITKEN IHAN OIKEASTI KOTONA. MIETIN PITÄISIKÖ SOITTAA PÄIVYSTYKSEEN? AP

Vierailija
37/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITA PÄIVYSTYKSEEN, HETI!!!

Vierailija
38/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:46"]

SIIS OIKEESTI SAITTE MINUT NIIN PAHAAN PELKOON, ETTÄ EN TIEDÄ MITÄ TEEN TÄMÄN AIVAN HIRVEE, VAIKKA LUULETTE, ETTÄ TÄMÄ ON PROVO NIIN EI OLE. MINÄ ITKEN IHAN OIKEASTI KOTONA. MIETIN PITÄISIKÖ SOITTAA PÄIVYSTYKSEEN? AP

[/quote]

Mitä se päivystys tässä auttaa? Ei ne sua sieltä kotoota tuu hakemaan. Siellä istut yksin ja henki pihisee pois kun kurkku alkaa turpoamaan eikä enää henkeä saa.

Vierailija
40/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VITSI :'( :'( . JOS PROVOA KEKSISIN NIIN TEKISIN SEN KYLLÄ HAUSKEMMASTA AIHEESTA. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi