Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa nyt oikeasti. :(

Vierailija
03.08.2015 |

Mulla ei ollut tänään aiemmin yhtään rahaa eikä tupakkaa niin oli pakko nostaa jonkun hieman epämääräsen ukon käryävänä heittämä natsa. Poltin siintä 3 henkeen vetoa ja heitin pois.

Samalla mua alkoi huimaamaan aika paljon. Ja siinä tupakassa oli filtteri hieman lytyssä. Siintä tuli enemmän savua, kuin yleensä perustupakasta.

Mitä jos siinä oli jotain huumetta ja kuolen? Se huimaus meni kyllä vähän ajan päästä ohi ja kyllä mulla kaikista tupakoista tulee pieni huimaus, mutta tuo oli normaalia reilusti kovempi. Olin siis ollut polttamatta vähän aikaan ja yleensä poltan punaista, mutta tuo oli vihreää.

Tai sitten pelkään, että sain vakavan taudin, kun se oli hieman märkä sylestä.

Olin todella tyhmä ja ajattelin masentuneena, että ihan samaa kunhan saan edes tähän tupakantuskaan lievitystä. Mielestäni se siis maistui, kuitenkin perustupakalta ja haisi samalta.

Nytkin tässä kyyneleet valuvat poskia pitkin, kun tätä kirjoitan pelkään oikeasti.

Onko pelkoni aiheelinen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:47"]

http://www.iltalehti.fi/mies+sai+hivn+tupakasta+virossa

Kaikki on mahdollista.

[/quote]

Noniin! On siis kanssa tälllaisesta näyttöä. Nyt voit ap vaan rukoilla ettei käynyt kalpaten ja tullut AIDS-tauti.

Vierailija
42/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILTÄ MUSTA JUST TUNTUU. ON VASTA MIES KUOLLUT TÄNÄÄN SAIN KUULLA, ETTÄ SAMA SAIRAUS ON PERIYTYNYT LAPSELLE. EN TODELLAKAAN JAKSAISI, M UTTA IHAN OIKEASTI PELOTTAA! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ KAIKKI LASKUT MENNEET ULOS OTTOON. EI OLE RAHAA OIKEASTI YHTÄÄN. EN SEN ENEMPÄÄ AJATELLUT, KUN OTIN MAASTA TUPAKAN. TODENNÄKÖISESTI LAPSIKIN OTETAAN KOHTA HUOSTAAN, KÖYHYYDEN TAKIA . AP

Vierailija
44/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:55"]

+ KAIKKI LASKUT MENNEET ULOS OTTOON. EI OLE RAHAA OIKEASTI YHTÄÄN. EN SEN ENEMPÄÄ AJATELLUT, KUN OTIN MAASTA TUPAKAN. TODENNÄKÖISESTI LAPSIKIN OTETAAN KOHTA HUOSTAAN, KÖYHYYDEN TAKIA . AP

[/quote]

Toivottavasti lapsi otetaan huostaan ja pääsee tervepäiseen kotiin. Ei ole normaalia tehdä tällaisia avauksia monta kertaa viikossa.

Vierailija
45/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä ei ihan oikeasti nyt jaksaisi tuollaista, saisi edes yhden huolen pois. Ap

Vierailija
46/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on vaarallista tuossa tilassa. Kysy nyt päivystyksestä neuvoa ihan oikeasti jos se olikin joku huumesätkä

Vierailija
47/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat

Vierailija
48/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:56"]

Että tässä ei ihan oikeasti nyt jaksaisi tuollaista, saisi edes yhden huolen pois. Ap

[/quote]

No huostaanottohan veisi sinulta yhden huolen pois. Soita heti huomenna terveyskeskukseen ja vaadi päästä edes psykologin juttusille.

Vierailija
49/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:45"]

Mulla ei ollut tänään aiemmin yhtään rahaa eikä tupakkaa niin oli pakko nostaa jonkun hieman epämääräsen ukon käryävänä heittämä natsa. Poltin siintä 3 henkeen vetoa ja heitin pois. Samalla mua alkoi huimaamaan aika paljon. Ja siinä tupakassa oli filtteri hieman lytyssä. Siintä tuli enemmän savua, kuin yleensä perustupakasta. Mitä jos siinä oli jotain huumetta ja kuolen? Se huimaus meni kyllä vähän ajan päästä ohi ja kyllä mulla kaikista tupakoista tulee pieni huimaus, mutta tuo oli normaalia reilusti kovempi. Olin siis ollut polttamatta vähän aikaan ja yleensä poltan punaista, mutta tuo oli vihreää. Tai sitten pelkään, että sain vakavan taudin, kun se oli hieman märkä sylestä. Olin todella tyhmä ja ajattelin masentuneena, että ihan samaa kunhan saan edes tähän tupakantuskaan lievitystä. Mielestäni se siis maistui, kuitenkin perustupakalta ja haisi samalta. Nytkin tässä kyyneleet valuvat poskia pitkin, kun tätä kirjoitan pelkään oikeasti. Onko pelkoni aiheelinen?

[/quote] vain Porvoossa tapahtuu tälläistä että poltellaan tuntemattomien natsoja.,

Vierailija
50/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä pelottaa, niin soita päivyriin! Ne kyllä neuvlo eteenpäin. Soita myös jollekkin kaverille vaikka:) se helpottaa oikeasti ja se myös tuntee sut! Nyt tarviit vaan jonkun läheisen sinne sun kanssa

Vierailija
51/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen, oikeasti. Siitä tupakasta ei ole tullut mitään, mutta jos todella olo on tuollainen, saat apua ahdistukseen.

Että te ihmiset viitsittekin lietsoa paniikkia. Miettikää jos ei olekaan provo, vaan ihan todella noin ahdistunut ihminen. Menkää itseenne.

Vierailija
52/53 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ap rauhoitut taidat nyt vain tuskaisena panikoida oikeasti mistään tupakasta ei voi saada mitään ! Mieti nyt itsekkin huumeita ei todellakaan laiteta minnekkään tavallisen tupakan sisään kannabis sätkätkin kääritään yleensä sätkään eikä tungeta minnekkään palmal tupakan sisään ja subutex on huume jota piikitetään sellaisena litkuna ei sitä voi polttaa herranjestas ja se mitä tulee tuohon sinun panikointiin niin sinulla on paniikki kohtaus johon kehotan hakemaan apua terveyskeskuksesta voit tietenkin mennä päivystykseenkin jos sinua ahdistaa

Vierailija
53/53 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu se ketjujen aloittelu! Huomenna menet lääkäriin puhumaan näistä hulluista peloistasi!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme