Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko vinkkejä kesäiseen pukeutumiseen rumakätiselle?

Vierailija
03.08.2015 |

Otsikossa se tulikin. Mulla on pitkät, luisevat (vaikka oonkin normaalipainoinen), suonekkaat ja rumat kädet, jotka häiritsee mua tosi, tosi paljon. Jos lihon, niin ei se läski mulla silti käsiin tuu, koettu on, joten syöminen ei tässä auta. Kaipaisin kesämekkoja, jotka ei näytä mummuteltoilta, raikkaita sporttisia paitoja jne. T-paitaakaan en kehtaa edes helteillä käyttää, ja välillä mua harmittaa, kun pitkät käsineet ei voi olla muodissa...

Jaksaako kukaan muotisilmäinen linkittää ideoita? Mulla särkee jo päätä nettikauppojen selaamisesta. Ei käsien välttämättä ihan kokonaan tartte olle piilossa. Joskus puolipitkä toimii, jos se hihanpätkä vie enimmän huomion pois suonekkuudesta. Läpinäkyvät ym. pitsit toimii kanssa.

Kiittäen, Kalmankoura... :/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:21"]

Monesti suonet näyttää sporttisilta. Ja kertoo matalasta rasvaprosentista.

[/quote]
Jollain Madonnalla joo se rasvaprosenttikin on matala. Mulla ei: nää röörit on rakenteellisesti pinnalla. Oon hoikka, mutten nälkäkurki, ja läskiäkin löytyy. Eikä mun kädet näytä sporttisilta vaikka suonet pullottaa, kun ne ei oo erityisen lihaksikkaat :/
-ap

Vierailija
22/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:13"]

Semmoset ihanat vaaleet hippipaidat puolipitkillä hihoilla, niitä on ainakin Bikbokeissa ja Mangoissa yms myynnissä. Bikbokissa näin kans tänään kunnon villi kesänlapsi hippimekon, täst linkkii heeei https://bikbok.com/no/7168051_F910

[/quote]

399e? Oikeesti, tosta mekosta? Ihan jees vaate sinänsä, mut 399? Huu...
-ap

[/quote]

Voi luoja... Ehkä ne oli norjan kruunuja! :D Vaihda eurot+suomi valikosta

[/quote]

Hehee, joo, siitä se johtui :D Mä jo ihmettelin, että mikä tossa maksaa! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:41"]

Otsikossa se tulikin. Mulla on pitkät, luisevat (vaikka oonkin normaalipainoinen), suonekkaat ja rumat kädet, jotka häiritsee mua tosi, tosi paljon. Jos lihon, niin ei se läski mulla silti käsiin tuu, koettu on, joten syöminen ei tässä auta. Kaipaisin kesämekkoja, jotka ei näytä mummuteltoilta, raikkaita sporttisia paitoja jne. T-paitaakaan en kehtaa edes helteillä käyttää, ja välillä mua harmittaa, kun pitkät käsineet ei voi olla muodissa...

Jaksaako kukaan muotisilmäinen linkittää ideoita? Mulla särkee jo päätä nettikauppojen selaamisesta. Ei käsien välttämättä ihan kokonaan tartte olle piilossa. Joskus puolipitkä toimii, jos se hihanpätkä vie enimmän huomion pois suonekkuudesta. Läpinäkyvät ym. pitsit toimii kanssa.

Kiittäen, Kalmankoura... :/

[/quote]Kysypä bloggaaja Mungolifeltä. Hänellä tuntuu tämä käsivarret teema olevan tapetilla nyt. 

Vierailija
24/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan... mulla sama ongelma...

Pitkähihaista boleroo vaan. Sillä ite meen moneen paikkaan. Ja toi reikäpaita on myös ahkerassa käytössä.

Vierailija
25/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen rumakäsi. Minulla ongelmana kyynärpään ja kainalon välillä oleva roikkuva iho käden alapinnalla. Äsken just painoilla jumppasin. Eipä kauheesti auta :-(