Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitini narsisti?

Vierailija
03.08.2015 |

Äitini jatkuvasti haukkuu minua ja syyttelee ilman syytä. Hän myös useasti sanoo, että "outoa kun sulla ei ole kavereita, mutta muilla on. Saattaa johtua siitä, että olet kusipää." Huoh. Äitini myös alkaa haastamaan riitaa, jolloin puolustan itseäni. Silloin saan kuulla olevani narsistinen sairas paska. Äitini myös väittää, että sukulaiseni vihaamat minua. Kuulostaa tyhmälle, mutta se silti satuttaa. Onko teillä kokemuksia mahd. narsisteista vanhemmista? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini heti syyttää jostain. Hänelle on jäänyt joku 4-15 vuotiaan kokeilunhalu. Heti jos kertoo uusista ideoista tai asioista niin taas syyllistäminen alkaa. Naiset saavat kyllä äänensä kuullostamaan todella väkivaltaisen provosoivalta! Ja kyllä suomessa!

Vierailija
2/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen olet,mutta käypä juttelemassa kouluterveydenhoitajalla/terveyskeskuksen terkalla. Äitisi käytös sinua kohtaan ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä väliä tuolla, mikä nimike on, kun on näköjään joka tapauksessa luonnehäiriöinen (persoonallisuushäiriöinen).  Ei oikea äiti puhu lapselleen tuollaisia vaan kannustaa ja tukee kaikessa. Jo kielenkäyttö näyttää hänellä olevan alle arvostelun. Koeta hakea tukea joltakin hyvältä aikuiselta.

Vierailija
4/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan mun äidiltä :DD

Vierailija
5/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkea hyvää toivon elämällesi :-)

Vierailija
6/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:23"]

Mitäpä väliä tuolla, mikä nimike on, kun on näköjään joka tapauksessa luonnehäiriöinen (persoonallisuushäiriöinen).  Ei oikea äiti puhu lapselleen tuollaisia vaan kannustaa ja tukee kaikessa. Jo kielenkäyttö näyttää hänellä olevan alle arvostelun. Koeta hakea tukea joltakin hyvältä aikuiselta.

[/quote]

Hän itse sanoi äsken, että koulun alussa laittaa terkkarille viestiä, että MINUN on pakko mennä terapeutille, koska olen narsisti/luonnehäiriöinen.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän