Mitä asiaa et usko, vaikka todisteita löytyisi?
Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet.
Kommentit (37)
Olen tosikko ww. Uskon sen, mitä todisteet osoittaa. Omat ennakkoluuloni tai pinttyneet harhakäsitykseni eivät mene todistusaineiston edelle. Olen tylsä, tiedän. Ei ole mitään mistä en olisi valmis vaihtamaan mielipidettäni.
ww, rationaale.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"]
Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet.
[/quote]
Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa....
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"]Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet.
[/quote]
Minäkään ei usk0!! Kohtalontoveri. En vaan uskl että on ollutalonkokoisia "hirviöitä" nehäm on voinut olla vaikka peikkoja. En usko vaikka kuinka jjoku yrittäis sanoo
:D Uskon kaiken minkä satavarmasti voi tieteellisesti todistaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"]
[/quote]
Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa....
[/quote]
Mä pidän niitä feikkeinä. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:42"]
:D Uskon kaiken minkä satavarmasti voi tieteellisesti todistaa.
[/quote] Eli et juuri mitään. Uteliaisuus heräsi: Oletko elossa? Todista! Kerro mitä on elämä? Miten se ilmenee?
Että jumala/jumalia on olemassa.
Komppaan myös Oswald-kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"] Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet. [/quote] Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa.... [/quote] Mä pidän niitä feikkeinä. Ap
[/quote]
Vaikka ne on siinä silmiesi edessä? Hianoo, ei voi muuta sanoa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:51"]Että jumala/jumalia on olemassa.
Komppaan myös Oswald-kommenttia.
[/quote]
Kyllä mä uskoisin jumalaan heti jos se voitaisiin todistaa. Mutta olen sataprosenttisen varma että sitä päivää ei tule. Ja sori uskovaishörhöt, teidän harhat eivät ole todiste mistään muusta kuin hulluudestanne.
Että homeopatia muka oikeasti toimisi.
En usko , että feminismi ajaisi MOLEMPIEN sukupuolien tasa-arvoa. Tähän ei edes toisaalta löydykään mitään todisteita, joten ei ole vain oman uskoni varassa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"] Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet. [/quote] Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa.... [/quote] Mä pidän niitä feikkeinä. Ap
[/quote]
Vaikka ne on siinä silmiesi edessä? Hianoo, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
Voihan joku tekaista semmoset jostain aineesta. Ap
Jättiläistenkin luurankoja löytyy jatkuvasti. Wisconsinissa taitaa olla jopa museo täynnä niitä.
Kummituksiin tms henkiin. Olen kyllä nähnyt unia joissa pahat henget ovat oleet kimpussani mutta varmasti oman mielen tuotteita.
En usko mitään, mitä en näe omilla silmilläni. Jos joku todistaisi jossain uutisartikkelissa Jumalan olleen/olevan oikeasti olemassa, en uskoisi sitä. Uskoisin vasta silloin, kun näkisin hänet itse.
Ihmisten aikaansaama ilmastonmuutos. Vuosisadan kupla ja itsepetos. Todisteiden olemassaolo on kyseenalaista. Koko juttu on samanlaista (ja paljolti samojen ja samanlaisten) ihmisten uskoa kuin usko Neuvostoliittoon ja kommunismiin.
Up