Mitä asiaa et usko, vaikka todisteita löytyisi?
Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet.
Kommentit (37)
En usko, että maailma on miljardeja vuosia vanha tai että avaruudessa on elämää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:07"]En usko mitään, mitä en näe omilla silmilläni. Jos joku todistaisi jossain uutisartikkelissa Jumalan olleen/olevan oikeasti olemassa, en uskoisi sitä. Uskoisin vasta silloin, kun näkisin hänet itse.
[/quote]
Et siis usko, että Meksiko on olemassa tai vaikka Justin Bieber enne ku ihan ite näät?
Maahanmuuttajien kotoutumiseen, tai siihen että kaikki kulttuurit ovat rikkauksia.
En usko että kreikka maksaa koskaan velkojaan takaisin
Tätä palstaa jonkun aikaa seuranneena, naisten älykkyyteen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:25"]
[/quote]
Mistä päättelet, että tätä palstaa lukee vain naiset?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:25"]
[/quote]
Mistä päättelet, että tätä palstaa lukee vain naiset?
[/quote]
Ei se sanonut et täällä on vaan naiset. Moni kommentoija joko on selvästi nainen tai kertoo olevansa nainen. Ja en usko et näissä yhyy pillu repesi -keskusteluissa miehet jakavat kokemuksiaan. N23
En usko valheelliseen väitteeseen, että palstalla ei olisi miesvihaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:07"]En usko mitään, mitä en näe omilla silmilläni. Jos joku todistaisi jossain uutisartikkelissa Jumalan olleen/olevan oikeasti olemassa, en uskoisi sitä. Uskoisin vasta silloin, kun näkisin hänet itse.
[/quote]
Et usko ääniin, tuoksuihin, makuihin, tuntemuksiin? :P
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:18"]En usko, että maailma on miljardeja vuosia vanha tai että avaruudessa on elämää.
[/quote]
Olemmehan mekin siellä :D
En uskois että mun ukko pettäis mua ikinä. Ystävistäni on tullut entisiä kun kateellisena tällaista selittävät.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"] Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet. [/quote] Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa.... [/quote] Mä pidän niitä feikkeinä. Ap
[/quote]
hienoa, ap. noin amerikoissakin toimitaan. pidä toi.
Mä en usko että Miisa ei osannutkaan laulaa.
Että Lee Harvey Oswald toimi yksin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:35"] Mä en usko, että dinosauruksia on ollut olemassa. Mun mielestä ne on samanlaisia satuolentoja kuin lohikäärmeet. [/quote] Kummasti vaan niitten luurankoja on museoissa.... [/quote] Mä pidän niitä feikkeinä. Ap
[/quote] Kenella on ollut tarpeeksi aikaa kayda hautaamassa niita feikkiluita kiven sisalle? Mina olen itse loytanyt ja saanut umpikivesta fossiilin esille. (Ei muuten ole mikaan helppo homma.)