En tiedä kumpi on tulevan lapsen isä
Olen nyt eilen tehnyt 2 positiivista raskaustestia, toinen apteekin oma ja toinen clear blue Joka näytti raskaana 2-3 viikkoa. Olen ollut viime kuun 2 eri henkilön kanssa sängyssä ihan loppuun saakka. Viimeisimmät menkat mulla alkoi 1.7.15 ja kierto n. 28 pv. Herra A kanssa olin 10.7-11.7 välisenä yönä ja herra B kanssa 15.7-16.7 välisenä yönä. Herra B laukesi 2 kertaa.
Saako esim. Neuvolassa tietää luotettavan hedelmöityspäivän? Osaako teistä joku kertoa kumpi olisi todennäköisesti lapsen isä? Olen nyt vasta ensimmäistä kertaa raskaana ja tunnen itseni niin avuttomaksi.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:55"]
Abortti on kyllä ensimmäisenä mielessä. Ap
[/quote]
Onko sillä sitten mitään väliä kumpi on isä?
[/quote]
Tottakai että tietää kenelle lähettää laskun
No rahasta kummaltakin isäehdokkaalta 50% summasta. Ovat sen verran tyhmiä kun noin nuorta tyttöä panevat ilman ehkäisyä että saavatkin kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:55"]Abortti on kyllä ensimmäisenä mielessä.
Ap
[/quote]
Hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai että tietää kenelle lähettää laskun
[/quote]
Laita vakuutusyhtiösi nimi nettiin, järjestä keräys vahingossa ja laita lasku molemmille.
Laskuun kirjoitat että maksutapavaihtoehdot joko kertasuoritus tai 18 vuoden osamaksu.
Sovit kummankin kanssa, että maksatte puoliksi, niin raha ei oo ongelma. Eikä se edes paljoa maksa, jos julkiselta haet lähetteen, olet alle 18, joten ei tarvi terveyskeskusmaksua maksaa. Sitten vaan sairaalan poliklinikkamaksu.
Ihan hyvä ajatus tuo abortti. Jatkossa käytät kondomia, aina ja joka kerta ja koko ajan. Isän ei tarvi tietää, jos ette edes seurustele. Veikkaan kumminkin a:ta isäksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:11"]No terve! Ei voi neuvola sulle selvittää tarkasti. Joudutte nyt odottamaan lapsen syntymään jolloin tehdä dna-testi. Oletko kuullut ehkäisystä? Entäs sukupuolitaudit?
[/quote] ensimmäiseltä sain herpeksen
[/quote]
Sekin voi olla kummalta tahansa. Nyt ainakin provossa molemmilla
Kiitos asiallisista vastauksistanne. Olen kyllä kesätöissä että ihan itse pystyn kulut maksamaan. Soitan huomenna neuvolaan ja sieltä sitten Saan tarvittavat tiedot aborttia varten. Minä poistun nyt. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:38"]Oletko ap ihan tosissasi pitämässä lapsen? Vai oliko tämä toiveenasi, lapsi hinnalla millä hyvänsä? Eikö olisi tällöin kannattanut edes keskittyä yhden miehen siittiöihin per kierto... Kaikenlaista.
[/quote]
Miksi ihmeessä ap ei pitäisi lasta? Kaikille se abortti ei ole vaihtoehto. Tuossakin tilanteessa abortti olusi turha. Abortti on sivan äärimmäinen ratkaiu.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:55"]Abortti on kyllä ensimmäisenä mielessä.
Ap
[/quote]
Hyvä :)
[/quote]
Mitä hyvää on lopettaa elömö turhaan?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:02"]Ihan sairauden vuoksi mahdollisuuteni tulla raskaaksi On älyttömän pieni, niin kyllä tiedän että siinäkin kohtaan ehkäisy olisi kuulunut kuvioon. Ihan asiallisestikkin voi vastata eikä vetää herneitä nenään. Ensimmäiseen testiin kun tuli kaksi viivaa niin ensimmäisen ajatus on että menen tekemään abortin. Koska tiedän jo itekki 17 vuotiaana en ole valmis äidiksi.
Ap
[/quote]
Minkä sairauden?
Älä tee aborttia. Myös adoptio on vaihtoehto. Pärjäisit myös lapsen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:23"]Kiitos asiallisista vastauksistanne. Olen kyllä kesätöissä että ihan itse pystyn kulut maksamaan. Soitan huomenna neuvolaan ja sieltä sitten Saan tarvittavat tiedot aborttia varten. Minä poistun nyt. :)
Ap
[/quote]
Ethän sinä neuvolaan soita jos aborttia olet hommaamassa. Soitat ajan Terv.k tai yksityiselle.
Souta aamulla ituprojektiin. He pystyvät tukemaan kriisiraskaudessa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:02"]Ihan sairauden vuoksi mahdollisuuteni tulla raskaaksi On älyttömän pieni, niin kyllä tiedän että siinäkin kohtaan ehkäisy olisi kuulunut kuvioon. Ihan asiallisestikkin voi vastata eikä vetää herneitä nenään. Ensimmäiseen testiin kun tuli kaksi viivaa niin ensimmäisen ajatus on että menen tekemään abortin. Koska tiedän jo itekki 17 vuotiaana en ole valmis äidiksi.
Ap
[/quote]
Minkä sairauden?
[/quote]
Tyhmyyden kai
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:23"]Kiitos asiallisista vastauksistanne. Olen kyllä kesätöissä että ihan itse pystyn kulut maksamaan. Soitan huomenna neuvolaan ja sieltä sitten Saan tarvittavat tiedot aborttia varten. Minä poistun nyt. :)
Ap
[/quote]
Ethän sinä neuvolaan soita jos aborttia olet hommaamassa. Soitat ajan Terv.k tai yksityiselle.
[/quote]
Hyvä soittaa neuvolaan, voi vielä mieli muuttua.
Tulee kaksoset. Toinen on A:n ja toinen B:n.
Todennäköisesti A, koska siittiöt elevät useamman päivän. Ovulaatio 14. pvä. Munasolu taas elossa vain vrk. Mut B myös mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Haluan että isä maksaa abortin koska minulla ei ole rahaa olen vasta 17. Ap