Kehukaa miestänne!
Olen kyllästynyt siihen, että palstalaiset haukkuvat miehiään.
N
Kommentit (26)
Tässä muutama kehu mun miehestä.
-laiska
-köyhä
-pienimuna
-kaljamaha
-aina kännissä
-katselee tyttöjen rintoja ja peppuja
-kourii rintojani
-lyö
-juo liikaa
-työtön
-haisee
-
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama kehu mun miehestä.
-laiska
-köyhä
-pienimuna
-kaljamaha
-aina kännissä
-katselee tyttöjen rintoja ja peppuja
-kourii rintojani
-lyö
-juo liikaa
-työtön
-haisee
-
Ihana sikamies sulla.
Tosi kätevä käsistään ja auttavaisesti hoitaa kaikki kodin nikkarointi- ja korjaushommat plus tietenkin auton.
Toimii aktiivisesti sen eteen, että meillä olisi riittävästi parisuhdeaikaa ja että arkipäiviinkin sisältyisi fyysistä kontaktia edes vähän.
Nyt kun suunnitellaan häitämme on ollut paremmin messissä kuin kukaan sulhanen, johon olen tosielämässä tai mediassa törmännyt. Kiinnostunut ihan kaikesta ja paljon mielipiteitä. Monet niistä ihan pöljiä kyllä.
Ymmärtää mua, kuuntelee, jakaa myös avoimesti omia ajatuksiaan mulle, ja on ylipäätään paras ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kätevä käsistään ja auttavaisesti hoitaa kaikki kodin nikkarointi- ja korjaushommat plus tietenkin auton.
Toimii aktiivisesti sen eteen, että meillä olisi riittävästi parisuhdeaikaa ja että arkipäiviinkin sisältyisi fyysistä kontaktia edes vähän.
Nyt kun suunnitellaan häitämme on ollut paremmin messissä kuin kukaan sulhanen, johon olen tosielämässä tai mediassa törmännyt. Kiinnostunut ihan kaikesta ja paljon mielipiteitä. Monet niistä ihan pöljiä kyllä.
Ymmärtää mua, kuuntelee, jakaa myös avoimesti omia ajatuksiaan mulle, ja on ylipäätään paras ystäväni.
Kaikki muuttuu pian ja se paska näyttää mitä se todellisuudessa on.
-Ihanan vastuullinen ja huolehtivainen
-Tekee paljon töitä
-On arvostettu työpaikallaan
-Auttaa sisaruksiaan
-Osaa korjata kaiken
-Ei ole ikinä halunnut erota
-Ei juo eikä polta
-Muistaa synttärit ja äitienpäivät
-Ei painosta seksiin
-Ei ikinä haasta riitaa
-Ei valita koskaan
Älkää. Miehet on ihania, ei ne luonnostaan tahdo pahaa naiselle, mutta niistä joistakin on elämässä muokkaantunut sellainen jörö tai pahantahtoinen. Nainen on luotu miehen apuriksi, joten auttakaa naiset miestänne kehumalla.
Ei viihdy kotona eikä ilmaise koskaan mielipiteitä yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
-Tekee paljon töitä
-Auttaa sisaruksiaan
-Osaa korjata kaiken
-Ei juo eikä polta
-Ei painosta seksiin
-Ei ikinä haasta riitaa
-Ei valita koskaan
Miks tätä on alapeukutettu? Oletteko kateellisia?
Luojan kiitos että olen sinkku. Näitä naisten kommentteja kun lukee, niin tulee monta luotia väistettyä.
Huh.
Näkee kyllä kommenteista, että villi virta on alkanut tyrehtymään.
Ja nyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tekee paljon töitä
-Auttaa sisaruksiaan
-Osaa korjata kaiken
-Ei juo eikä polta
-Ei painosta seksiin
-Ei ikinä haasta riitaa
-Ei valita koskaanMiks tätä on alapeukutettu? Oletteko kateellisia?
Tuo on miehen kirjoittama valeviesti. Hyviä miehiä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos että olen sinkku. Näitä naisten kommentteja kun lukee, niin tulee monta luotia väistettyä.
Et sä naista saisikaan
On aika bare minimum nää kaikki kehut "muistaa synttärit", "on vastuuntuntoinen", "ei painosta seksiin"
Miettikää miten vähän parisuhteessa miehiltä me odotetaan. Naisille tuo on ihan itsestäänselvyys että muistetaan muita, huolehditaan suhteen tunnepuolesta ja vastuullisesti hoidetaan niin koti kuin työpaikan hommat. :D
Kyllä me naiset ollaa niin aliarvostettuja, miehet saisivat meitä kehua enemmänkin. Mutta ei näy eikä kuulu. Onneksi olen taas sinkku, ei tarvi kestää sitä saamattomuutta.
Mietin että suurin osa miehistä sopii vain hetkelliseksi viihdykkeeksi mutta ei mihinkään vakavaan. Harvat ovat hyviä ja vakavastiotettavia, voi miten on asiat kääntyneet päälaelleen kun totuus on julki.
Tämä on ilkeiden trollien palsta, ja ilahduin että kerrankin kiva ketju, mutta väärin luultu.
Oma mieheni on ihaninta mitä tiedän, hän ymmärtää sieluani ja olen ikuisesti kiitollinen kun saan jakaa elämäni hänen kanssaan.
Ei miehiä ole tehty kehuja varten, eikä naisia antamaan kehuja. Mies on parisuhteen peruskallio, johon jokainen perheestä voi tarvittaessa tukeutua. Mies on se, joka pystyy kriisitilanteessakin osoittamaan elämän rationaalisuuden, pystyy pitämään tiellä, vaikka välillä tuntuu, että juuri nyt ei jaksa. Miesten ei kuulu itkeä, miesten kuuluu olla täysillä matkassa mukana, tukea, antaa ja olla aina käytettävissä. Miehen tehtävä on tehdä nainen, kumppani ja perhe onnelliseksi. Jos mies sortuu jossain näistä kohdista, niin onko se edes mies ollenkaan?
Terveisin mies, joka on liian heikkomielinen olemaan mies
No en. Miehet on luusereita. Me naiset ansaitsemme parempaa.