Suuri ristiriita Säde-keräyksessä.
Jenni kertoi iltalehdelle että if korvaa kaiken ja he ostavat jo lahjoitetuilla rahoilla hautakiven.
Marika kuitenkin edelleen jatkaa rahan keruuta perheelle ja sivulauseissa viittaa siihen ettei if ihan kaikkea korvaa vaikka lehti niin väittääkin.
Onko lehti sitten ihan tuulesta temmannut tuon hautakiven ostonkin? Tuskin.
Kommentit (13)
Hahahaaa, nauran paskaiset naurut. Jokainen ketju poistetaan ja keräys jatkuu ja mammat ei voi mitään. Rahaa tulee koko ajan lisää j.lle ja m.lle ja kateelliset palstamammat ei pysty sitä estämään :DDDDDD
Minulla on harvoin ollut näin hauskaa :DDDD
Jenni ei ole mukana koko keräyksessä eikä sitä itse edes kannata.
Saisivat hommata sen hautakiven ihan omista rahoistaan. Piste. Ketuttaa tuommoinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:22"]Jenni ei ole mukana koko keräyksessä eikä sitä itse edes kannata.
[/quote]
Laittais sit stopin asialle. -.-
Jennihän on jo saanut hyvät rahat tililleen, sadat suomalaiset maksaneet "lainojaan ja velkojaan" perheelle :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:24"]Saisivat hommata sen hautakiven ihan omista rahoistaan. Piste. Ketuttaa tuommoinen.
[/quote]
Oikeesti, on sullakin vitutksen aiheet, hautakiven osto kuolleelle lapselle.. Huh huh..
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:22"]Jenni ei ole mukana koko keräyksessä eikä sitä itse edes kannata.
[/quote]
Voisi kieltää lapsensa käyttämisen keräysten tuotemerkkinä.
Maksamme velkaaaaaaa *hoilaa*
Perustakaa uusi apua orkesteri ja kansainväliseen levitykseen julkkiksien levy. Maksamme velkaaa, uuuuuuu, maksamme velkaa, uuuuuuuu
Iltalehden juttu perustuu täysin äidin lähettämään sähköpostiin. Ei siinä ole mitään toimituksen tekemää osuutta, kunhan copy-pastettivat tekstin huvittavine kirjoitusvirheineen :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:20"]Hahahaaa, nauran paskaiset naurut. Jokainen ketju poistetaan ja keräys jatkuu ja mammat ei voi mitään. Rahaa tulee koko ajan lisää j.lle ja m.lle ja kateelliset palstamammat ei pysty sitä estämään :DDDDDD
Minulla on harvoin ollut näin hauskaa :DDDD
[/quote]
Oon käsittänyt että raha ei tällä hetkellä vaihda omistajaa ainakaan M:n taholta joten mistä sinä keksit että rahaa sataa koko ajan lisää? Vai vieläkö joku laittaa rahaa J:n tilille?
Aprillipäivä on vasta ensi keväänä..Sitähän tämä on?
Ei kellot soi, eiii...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:49"]
Maksamme velkaaaaaaa *hoilaa*
Perustakaa uusi apua orkesteri ja kansainväliseen levitykseen julkkiksien levy. Maksamme velkaaa, uuuuuuu, maksamme velkaa, uuuuuuuu
[/quote]
Ai oliko se äidin juttu tää INTIIMISUOJA. Saako provikkaa tenaltakin? Siitäkinhän saa rahaa, kun mainostaa sädehtivää intiimisuojaa
Onko tämä "eläinkaupan" Marika Säteen äiti vai joku muu joka vain rahastaa tapauksella?