Millainen ihminen tilaa pitsan, jossa ananasta ja kinkkua?!!!
Millainen ihminen oikein haluaa pitsan, jossa on ananasta ja kinkkua? Tunnetteko sellaisia ihmisiä?
Kommentit (29)
En enää tilaa, kun pitserioiden kinkku on kinkunkaltaista ainetta, eli makkarasilppua. Jauhomössöä. Ei edes sitä kalkkunaa mitä taannoin lehdissä julistettiin.
Itse teen mielelläni kinkku-ananas-aurajuusto pitsaa. Se on herkkua.
Tonnikala, homejuusto, ananas on mun lemppari mutta joskus tonnikalan tilalla kinkku
Me miehen kanssa tilataan ainoastaan ulkomaalaisen tekemää pitsaa. Ei suomalaiset osaa tehdä samanlaisia.
Nämä "MILLAINEN IHMINEN SITÄ JA TÄTÄ??!!!!!"- aloitukset ovat vaan niin huvittavia välillä täällä, että oli pakko keksiä mahdollisimman tyhmä aloitus. Tulee mieleen, että otsikointitapa on niin syyllistävä, mutta sitten itse asia on tyhjänpäiväinen, kuten pizzatäytteen "merkitys elämälle".
Voisin tilata, jos kinkku olisi kinkkua ja ananas tuoretta. Sellaisessa paikassa missä tiedän saavani purkkiananasta ja sellaista valmista pizzasilppu-lihavalmistetta, niin en suin surminkaan. Tuoreella ananaksella ja vaikkapa parmankinkulla tilanne täysin toinen.