Millainen ihminen tilaa pitsan, jossa ananasta ja kinkkua?!!!
Millainen ihminen oikein haluaa pitsan, jossa on ananasta ja kinkkua? Tunnetteko sellaisia ihmisiä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:51"]Mun mies. Itse tykkää enemmän jauhelihapizzasta.
[/quote]
Siis mä itse tykkään jauhelihasta. Mies ei.
Tunnen ainakin yhden. Tosin ei se tilaa, on liian kallista, syö vain jotain roiskeläppiä. Ilmeisesti heitä on paljon kuitenkin, kaupan valikoimasta päätellen.
Tunnen moniakin. Itsekin tilaisin jos en olisi ananakselle allerginen.
KOko ihminen on pilalla, jos tilaa kinkku-ananas pizzaa. Mitä muuta nämä kinkkuananakset oikein mahtavat puuhatakaan?
Etsi olemassaolon tarkoitus... Aloita vaikka Eckhart Tolle - The Power of Now -äänikirjasta, jos ymmärrät puhuttua englantia, vaikka sanat eivät siinä ole tärkeimmät, vaan ikuinen totuus, jonka sisimmässään tunnistaa heti kun sen kuulee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:55"]
Sellainen joka tykkää ananaksesta ja kinkusta.
[/quote]
Eikun sellainen, joka on pilannut elämänsä tilaamalla kinkku-ananasta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]
Millainen ihminen oikein haluaa pitsan, jossa on ananasta ja kinkkua? Tunnetteko sellaisia ihmisiä?
[/quote]
Pitsa määrittää ihmisen.
Millaisen itse tilaat? Itse tuon kinkun tilalle otan tonnikalan, onko se teidän mielestä vieläkin pahempi?
Minä tilaan aina Americanon. Eli kinkku-ananas-aurajuusto pizzan. NAM! Olen ammatiltani sihteeri. Sitähän joku täällä kysyi :D
Mun mies. Itse tykkää enemmän jauhelihapizzasta.