Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikei mun ulkonäköä ei koskaan kehuta fb:ssä? (ov)

Vierailija
01.08.2015 |

Typerääkin typerämpi aloitus, mutta nyt pohdituttaa. Tiedättehän kun fb:ssä usein tulee kehuttua kuvia tyyliin: "kaunis Minna!", "ihana Sari!", "niin nättinä taas!" jne. Kenelle te tuollaisia kommentteja jätätte? Oikeasti vain superkauniille vai kenelle? Kenelle taas jätätte laittamatta?

Olen aina ajatellut olevani ihan ok-näköinen tapaus. En mikään malli todellakaan, mutta ihan perusnätti kuitenkin. Minulle ei kuitenkaan KOSKAAN ole kukaan kommentoinut mitään positiivista ulkonäöstäni ja olenkin alkanut ajatella jos se tarkoittaakin sitä, että mitään kehuttavaa ei ole, että olenkin aika ruma, mutta en vain sitä itse tajua...

Ei tämä nyt mikään maailman tärkein asia ole, mutta olisi kiva kuulla pohdintaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tänne niin katotaan

Vierailija
2/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin kehutaan porukalla täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä äidit, jotka lähenevät 40 tai ovat jo yli sen, kun laittavat oman kuvansa ja laittavat tekstiksi jotain ruma minä, ruma ankanpoikanen, liian lihava tjms. Teineiltä odottaa tuollaisia kehukaa mua-kuvia, mutta ei keski-ikäisiltä naisilta. Noloa, noloa.

Vierailija
4/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tuollaisia nätti ja kaunis-kommentteja laita kenellekään :O Saatan kyllä kirjoittaa, että onpa hyvä otos, näytät niin iloiselta! Jos se on totta.

rva 44v

Vierailija
5/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko tollasia ajatuksia ne ei ole totta. Jokainen Jumalan luoma on kaunis.

Vierailija
6/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]

Mua naurattaa nämä äidit, jotka lähenevät 40 tai ovat jo yli sen, kun laittavat oman kuvansa ja laittavat tekstiksi jotain ruma minä, ruma ankanpoikanen, liian lihava tjms. Teineiltä odottaa tuollaisia kehukaa mua-kuvia, mutta ei keski-ikäisiltä naisilta. Noloa, noloa.

[/quote]

En ole kyllä ikinä törmännyt moiseen ilmiöön. Mutta miksi olisi vain nuorten etuoikeus olla epävarma omasta viehättävyydestään? Voi nelikymppinenkin potea ulkonäkökriisiä ja tuntea itsensä oikeasti niin rumaksi ja vanhan näköiseksi... Kyllä silloin mieltä lämmittää, jos joku onkin toista mieltä ja lausuu kohteliaisuuden.

rva 44

Vierailija
7/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Mutta entä jos on oikeastikin ruma? Itse olen kolmikymppinen ja laitan tuollaisia tekstejä, koska haluan muistuttaa että tiedän olevani ruma, vaikka kuvia joskus laitankin (facessa on pakko päivittää joskus profiilikuva että ihmiset tunnistaa). Useinhan kuvia laittaa vain ne kauniit, jotka tietää olevansa kauniita. Haluan siis muistuttaa että en kuvittele liikoja itsestäni enkä kuvittele olevani kaunis. Niin ja en myöskään saa kuviini kehuja ikinä, en kyllä sitä ihmettele enkä niitä kehuja odotakaan.

Vierailija
8/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kuin arvata saattaa, en laita kuvaani tänne. 

Minä en kyllä laita tuollaisia kommenttejakaan kuviini. Yleensä en laita kuviini juuri mitään tekstiä. 

En kyllä muista saaneeni edes hyvä otos-tyyppisiä kommenttejakaan, ainakaan niihin kuviin missä itse esiinnyn. 

Vierailija
9/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi on siis ap.

Vierailija
10/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään laita kun sillon jos on hyvin otettu kuva.

Mua huvittaa nämä äidit jotka laittaa tissivaon esille ja huulet törrölle (oikeasti ihan törrölle), sitten katsotaan kameraan mahdollisimman viettelevästi ja näpsästään itsestä kuva. Näitä profiilikuvia sitten vaihdellaan alvariinsa. Kuitenkin kolmekymppisiäkin jo ovat. Jos ei näytä saavan tarpeeksi tykkäyksiä niin kuva vaihtoon.

Vierailija
11/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kuvasi muita kommentteja tai tykkäyksiä? En oikeasti muista milloin olisin viimeksi kehunut ihmistä kauniiksi tai komeaksi mutta viimeksi eilen kirjoitin "ihana ilme!", koska henkilöllä oli ihana ilme (Pikku Myy virne). Ei mua oikein kiinnosta estetiikka, kuinka komea tai kaunis joku on. Erilaiset kuvat ovat taas ihania! Tunnelma kuvat ja kaikki mistä paistaa elämänilo

Vierailija
12/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Mutta entä jos on oikeastikin ruma? Itse olen kolmikymppinen ja laitan tuollaisia tekstejä, koska haluan muistuttaa että tiedän olevani ruma, vaikka kuvia joskus laitankin (facessa on pakko päivittää joskus profiilikuva että ihmiset tunnistaa). Useinhan kuvia laittaa vain ne kauniit, jotka tietää olevansa kauniita. Haluan siis muistuttaa että en kuvittele liikoja itsestäni enkä kuvittele olevani kaunis. Niin ja en myöskään saa kuviini kehuja ikinä, en kyllä sitä ihmettele enkä niitä kehuja odotakaan.
[/quote]
No jos laitat että voi kun olen tässä susiruma, niin kaikki ainakin luulee että odotat kehuja.

Vierailija
13/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko tosi kaunis tai helvetin ruma. Sen näköisiä monstereita siellä nimittäin on tapana kehua kauniiksi ym., että hirvitttää :D

Vierailija
14/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia laittaa rumia kuvia jakoon? Laitatteko yleensäkin rumia kuvia nettiin? Rikkinäiset vaatteet päällä, vain epäonnistuneista ruoista kuvia, sotkuisesta kodista jne?
Jos on omasta mielestään ruma ja se pitää vielä mainita kuvatekstissä, niin miksi ihmeessä laittaa sellainen kuva muiden katsottavaksi? Profiilikuva voi olla rumasta itsestä, mutta ei sitä tarvitse kommentoida.

Mä olen ruma enkä laita itsestäni lärvikuvia. Enkä todellakaan laita omakuviin mitään ruikutusviestejä mukaan.

Vierailija
15/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään mikään törröhuulitissittäjä vaan ihan normaaleja 30-kymppisen kuvia laitan esille.

Vierailija
16/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka dorka muka laittaa itselleen kuvatekstin "Tosi ruma kuva" ??!! Pakko olla vitsi. Tollaseen säälikerjuuseen ei kukaan täysjärkinen lankea, tulee vain mieleen että huh huh..

Vierailija
17/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:07"]

En minäkään laita kun sillon jos on hyvin otettu kuva. Mua huvittaa nämä äidit jotka laittaa tissivaon esille ja huulet törrölle (oikeasti ihan törrölle), sitten katsotaan kameraan mahdollisimman viettelevästi ja näpsästään itsestä kuva. Näitä profiilikuvia sitten vaihdellaan alvariinsa. Kuitenkin kolmekymppisiäkin jo ovat. Jos ei näytä saavan tarpeeksi tykkäyksiä niin kuva vaihtoon.

[/quote]Ei ole sopivaa käytöstä äidille ja naimisissa olevalle. Vain omalle miehelle tuommoset kuvat.

Vierailija
18/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvani saavat toisinaan jonkun verran tykkäyksiä joo, mutta kommentteja siis ei.

Ap

Ja 16 siis myöskin ap. 

Vierailija
19/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo tuollaiset kommentit on noloja. Oli kirjoittajat sitten teinejä tai keski-ikäisiä. Varsinkin kun aletaan kommentoimaan takas että "ite oot<3" tai "kiitos kaunokaiset :* ".

Mä en uskalla vaihtaa profiilikuvaa, kun pelkään että joku kommentoi jotai noin idioottia. :D miten mä siihen vastaisin? "Repslol"?

Vierailija
20/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:09"]

Olet joko tosi kaunis tai helvetin ruma. Sen näköisiä monstereita siellä nimittäin on tapana kehua kauniiksi ym., että hirvitttää :D

[/quote]Se on kyllä totta että kauniita ei kehuta ja jätetään tahallaan huomiotta.