Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?
Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D
Kommentit (191)
Joku baarihoito haukkui hevoskulliksi. :/
"Onpa karun näkönen muija." Ne kuului helsinkiläisten poikien suusta. Olen ihan nätti ja minulla on aina ollut miehiä riittämiin. Koskaan ei ole kuulteni muuten ulkonäköäni haukuttu. En asu Helsingissä.
Että minulla on iso nenä. Luulin niin kaksikymmentä vuotta kunnes kerran aloin katsoa valokuvia missä oli minun lisäkseni paljon muitakin ja huomasin että minun nenäni on aivan normaalikokoinen ei iso eikä pieni.
Mulkosilmä :( Minkäs minä isoille silmilleni mahdan, mutta monet on myös kehunut silmistä :)
Mulle on sanottu, että mulla on hyvä kroppa mutta ruma naama.
Ryhävalaaksi sanottu selluliitin takia...kaiketi ihan itse ansaittu nimitys. En enää käy ulkona muutenkaan...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"]
"Onpa karun näkönen muija." Ne kuului helsinkiläisten poikien suusta. Olen ihan nätti ja minulla on aina ollut miehiä riittämiin. Koskaan ei ole kuulteni muuten ulkonäköäni haukuttu. En asu Helsingissä.
[/quote]Helsinkiläiset tuskin käyttävät termia karu. Jotain junantuomia luultavasti.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:24"]Mulkosilmä :( Minkäs minä isoille silmilleni mahdan, mutta monet on myös kehunut silmistä :)
[/quote]
Isot silmät on todella kauniit.
No aika kiva oli se, kun tuttava tökkäisi mahaan ja kysyi, onkos siellä joku. Ei todellakaan ole. Ja en edes ole lihava, hemmetti soikoon!!!
No en tiie miks mutta mua sattu eniten se että yks 50v. mies sano että oon sille liian vanha.. Olin alle 25!! En oo oikein vieläkään päässy sen yli.. En tajua.. Vaikka mulla oli jo silloin aviomies.. >:\ tosi rumasti sanottu.. Vai mitä mieltä ootte? Sanoisko joku jotain rohkaisevaa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:29"]No aika kiva oli se, kun tuttava tökkäisi mahaan ja kysyi, onkos siellä joku. Ei todellakaan ole. Ja en edes ole lihava, hemmetti soikoon!!!
[/quote]
Olipa rumasti sanottu!! :o
"Ootko ollut jossain onnettomuudessa?"
Kaverini sanoi: "Minnan kanssa en kehtaa mennä uimahalliin kun se on niin laiha, sun kanssa on eri juttu, sun kanssa on kiva mennä" olimme matkalla kylpylään,olen ylipainoinen ja yrittänyt ikuisuuden laihduttaa..
Muinoin kouluaikoina jouduin kiusatuksi ulkonäköni takia, ja jottei oma epäviehättävyyteni pääsisi minulta vahingossakaan unohtumaan, olivat luokkalaiseni ottaneet asiakseen muistuttaa mua siitä joka ikisellä tunnilla (siis oikeasti _jokaisella). Hardcore-kiusaajat jopa kutsuivat mua nimellä Ruma. =P Muistan kyllä about kaikki kommentit mitä mulle noina vuosina lauottiin päin pärstää, mutta pahinta niistä en valitettavasti osaa kruunata, pahoittelen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:29"]
No aika kiva oli se, kun tuttava tökkäisi mahaan ja kysyi, onkos siellä joku. Ei todellakaan ole. Ja en edes ole lihava, hemmetti soikoon!!!
[/quote]
Mua onniteltiin ja kysyttiin laskettua aikaa. Juu, oli uus tunika ekaa ja vikaa kertaa päällä.
Mua yks mies väitti Jenni vartiaisen näjöiseksi, suutuin todella ja haistatin hevonvitut! Sikamaista.