Tein viikon ruokalistan ja mies sanoi sen olevan täyttä p*skaa.
Tekisi mieli syöttää pelkkää hernaria hra herkkuper*eelle, joka ei osaa ruokaa laittaa itse eikä edes ostaa sitä kaupasta.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sanoi samaa kolme vuotta sitten ja en ole sen jälkeen hänelle enää ruokaa tehnytkään. Tehkööt omat.
TehkööN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitapa ruokalista tänne niin av-raati pääsee arvostelemaan.
Tässä lista.
la Jauhelihakeitto, illalla patonkia ja salaattia
su Spagettia ja kastiketta, eilistä keittoa, lämppäreitä
ma uuni lihaa, pottuja, munakas
ti eilistä lihaa, paistettuja pottuja ja makkaraa, karjalanpiirakoita
ke kinkkukiusaus ruisburgeri itse tehty
to hernekeitto, juustoleivät
pe banaaniriisiä ja kanaa, broileripiiras
la jämä broileripiiraasta, perunat ja lihakastike, lämppärit
lapsi kala allergikko, itse syön. lisukkeena juureksia, yms
Kamalasti lihaa!
Miksi et halua ostaa ruokaa mistä miehesikin pitää. Outoa.
Jos teillä on noin eri maku, olette liian erilaisia ja jos olet vielä tyranni, ei yhteinen tulevaisuus ole teille kenellekään hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista.
Kamalasti lihaa!
Syö sitten sen toisen "ap":n listan mukaan.
Ihan hyvältä tuo vaikuttaa, ihminen ei ole lehmä.
Laita paistinpannulle muutama sikanautapurkki ja litra kermaa. Kyytipojaksi kattilallinen perunoita ja ämpärillinen vettä. Ihme on jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille päärynöitä ja jogurttia.
Ostakoon itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?
Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.
Vaikka olisi kuinka sen miehen asunto, niin millainen naisvätys ei kykene muuttamaan sieltä pois ?
Tarkoitin ettei ole ratkaisu heittää mies pellolle. Asunnon omistajuus on ihan yks hailee tässä suhteessa, minä kyllä pärjään mutta pois muutto ei käy noin vain työni takia.
Olet siis töissä kotona ? hankit oman kämpän ja siirryt tekemään niitä töitäsi sinne sitten. Vai mitä muuta meinaat sillä, että ei voi työn takia muuttaa ? Tuskin teidän kotinne, on ainoa kämppä paikkakunnalla. Eli ihan tekosyitä luettelet. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista.
Juu, meilläkin tekisin nurisematta omat ruuat. Hillittömästi leipää
mies syö leipää paljon!!!! on perushalpaa kyllä ravintopuolen ihmisenä tiiän ettei terveellisintä, mutten kyllä kaikkia rahoja rupee laittaa muiden gurmeesee.
Vierailija kirjoitti:
näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi päivääkään suhteessa, jossa toinen haukkuu toisen tekemää ruokaa osallistumatta pätkääkään itse ruuanlaittoon.
Veit sanat suustani. Valitettavasti hyvät miehet on kaikki jo varattuja ja osa tyytyy sitten näihin.
Ilman miesvauvaakin voi elää aivan mainiosti. Vai oikeastikko joku todellakin haluaa yhden vinkuvat lapsen lisää helmoihinsa miehen muodossa, jos tuollaisen kanssa on.
Valitettavasti näin on. Kuten aiemmin kirjoitin, että "osa tyytyy sitten näihin".
Hemmoittele itseäsi kuukauden ystävien tapailu- ja ulkonasyömiskuurilla. Aamulla ovesta ulos ja illalla hiukan ennen nukkumaanmenoaikaa takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?
Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.
Vaikka olisi kuinka sen miehen asunto, niin millainen naisvätys ei kykene muuttamaan sieltä pois ?
Tarkoitin ettei ole ratkaisu heittää mies pellolle. Asunnon omistajuus on ihan yks hailee tässä suhteessa, minä kyllä pärjään mutta pois muutto ei käy noin vain työni takia.
Olet siis töissä kotona ? hankit oman kämpän ja siirryt tekemään niitä töitäsi sinne sitten. Vai mitä muuta meinaat sillä, että ei voi työn takia muuttaa ? Tuskin teidän kotinne, on ainoa kämppä paikkakunnalla. Eli ihan tekosyitä luettelet. Sivusta
Vienkö elukatkin sinne kunnan asuntoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista.
Aika raskasta ruokaa koko viikko. Vaikka lapsi on kala-allergikko, niin kyllähän teidän muiden sitä välillä kannattaisi syödä. Mutta siis, jos mies ei osallistu ruuan tekemiseen, ei ole myöskään valitusoikeutta mitä sinä kokkaat.
En olisi miehen (aikuisvauvan) kanssa joka ei laita ruokaa. Mistä te löydätte näitä kultakimpaleita? Äidin tissiltä käytte repimässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienkö elukatkin sinne kunnan asuntoo?
Oletko jotenkin uusavuton ? Vai etkö ymmärrä, että voit hankkia ihan itsellesi asunnon, johon mahtuu ne elukatkin ? Toki jos on satapäinen lehmälauma, niin vaatii jo jotain . Teet ilmeisesti miehellesi siis töitä? Vai majaileeko sinun omistamasi elukat miehen omistamissa tiloissa ? Mitään perustetta et kuitenkaan ole esittänyt miksi et voi oikeasti lähteä. Suomessa ei ole pakko olla kenenkään kanssa ei mistään syystä. On sitten vain omia valintoja, kun ei jaksa nähdä vaivaa muuttaa tilannetta. Silloin voikin pistää suun suppuun ja katsoa sinne peiliin.
Meillä saisi vastata itse omasta ruokahuollostaan tuollaisen kommentin jälkeen. Muutenkin tympäisee hoitaa kaikki ruokaan liittyvä yksin suunnittelusta ja aineiden hankinnasta kokkaukseen (mies tekee kyllä muita kotitöitä, joita minä en tee), joten jos alkaisi mankua, loppuisi ateriapalvelun pyörittäminen siihen.
Kysyn kyllä toiveita, mutta mies ei niitä juuri koskaan esitä. Silloin, kun jotain toivoo, se on tyyliin makaronilaatikkoa, jota en itse tekisi kuin pakon edessä. Siis teen kyllä, ja syön, kun mies pyytää, mutta 90 % ideoista tulee minulta ja mies syö, mitä tarjolla on. Syödään vain kerran päivässä yhdessä, koska mies syö lounaan töissä, ja vknloppuina yleensä nukutaan niin myöhään, ettei aamupalan ja päivällisen väliin mitään lounasta viitsi värkätä, ja teen isoja satseja ruokaa kerralla, joten saatetaan vetää samaa pöperöä kolme päivää putkeen.
En ikimaailmassa viitsisi laittaa kahta ruokaa päivässä ja vielä joka päivä uutta ruokaa niin kuin ap tekee, joten miehensä saisi olla kiitollinen ja pitää suunsa supussa. Itse puolestani olen kiitollinen miehestä, joka ei valita, vaikka nytkin eletään koko vknloppu nakkikeitolla.
Vierailija kirjoitti:
Oi, sitä aikaa, kun lapset alkaa olla siinä iässä, että alkaa tulla toiveruokia :D
Toiveruokaa kuten "ihan sama", "eos*, *emt", jne. Ei nimittäin tuu tapahtuun. Nyt odottelen että kuopuskin muuttaa pois niin voi olla ihan vaan tekemättä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista.
Aika raskasta ruokaa koko viikko. Vaikka lapsi on kala-allergikko, niin kyllähän teidän muiden sitä välillä kannattaisi syödä. Mutta siis, jos mies ei osallistu ruuan tekemiseen, ei ole myöskään valitusoikeutta mitä sinä kokkaat.
Työt on melko raskaat ja perusruokiahan tossa on. Harvoin ehdin poikkeavaa ruokalistaa kokkailla, ja mies ei syö kalaa eikä kanaa. Itse syön ja kala-annos lähinnä leivänpäällisinä tai sitten iltapalana jonkun salaatin vieressä. Aika hrvoin ehin koneella istuu ja päivittelemään eläämäni, nyt yks lapsista kipeä ja enemmän sisähommii. Mies lähti äitisä luo käymää. Yhtä iviriipan vetoohan se on kun toisen mielipiteet on 50 luvulta. aluksi mukavaa kun oli vanhanaikanen miehekäs mies, nyt huomaa, mitä se toi.
Mies purkaa jotain muuta pahaa oloa valittamalla ruokalistasta. Se on ihan normaali, hyvin liharuokapitoinen ruokalista.