Tein viikon ruokalistan ja mies sanoi sen olevan täyttä p*skaa.
Tekisi mieli syöttää pelkkää hernaria hra herkkuper*eelle, joka ei osaa ruokaa laittaa itse eikä edes ostaa sitä kaupasta.
Kommentit (80)
No, sinä teet ruokaa itsellesi juuri sitä mitä haluat ja herra hoitaa sitten itse oman ruokahuollon.😙
Jaa. Tuossa tilanteessa laittaisin viikon ruoat vain itselleni.
En olisi päivääkään suhteessa, jossa toinen haukkuu toisen tekemää ruokaa osallistumatta pätkääkään itse ruuanlaittoon.
En ymmärrä, kuka viitsii olla äitinä miehelleen ja kaupan päälle vielä kuunnella tämän aikuisvauvan kitinöitä. Missä on teidän selkäranka ja itsekunnioitus?
Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?
Itse en edes vilkaisisi mieheen joka ei osaa tai halua laittaa ruokaa.
Osta sille päärynöitä ja jogurttia.
Pakko ottaa koko perhe huomioon ruokalistassa ja en jaksaisi mitään riitavääntöä koska nyt on akuuttitilanne töissä. Mutta kyllä tuollainen ärsyttää!!!!!!!!
No laitapa ruokalista tänne niin av-raati pääsee arvostelemaan.
Meillä mies teki omat ruokansa, kun minun tekemäni ei maistunut.
Hohhoijaa. Laita siihen liharuokia eikä mitään ihmepiiperöruokaa niin tilanne korjaantuu.
Vierailija kirjoitti:
En olisi päivääkään suhteessa, jossa toinen haukkuu toisen tekemää ruokaa osallistumatta pätkääkään itse ruuanlaittoon.
Veit sanat suustani. Valitettavasti hyvät miehet on kaikki jo varattuja ja osa tyytyy sitten näihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei meilläkään mies ruokaa tee, mutta syö kaiken mitä teen - myös niitä ruokia, joista ei välitä esim. keitot. Ilmaisee kyllä, että mieluummin jotain muuta, mutta aina ei saa valita. Useimmiten kyllä kysyn, mitä haluaisi esim. jauhelihasta tehtävän tai mitä ruokaa haluaa, että ostetaan. Toisinaan teen päätökset itse, koska minä sen ruoankin valmistan.
Oi, sitä aikaa, kun lapset alkaa olla siinä iässä, että alkaa tulla toiveruokia :D
näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. Valitettavasti hyvät miehet on kaikki jo varattuja ja osa tyytyy sitten näihin.
Ilman miesvauvaakin voi elää aivan mainiosti. Vai oikeastikko joku todellakin haluaa yhden vinkuvat lapsen lisää helmoihinsa miehen muodossa, jos tuollaisen kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?
Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.
Vaikka olisi kuinka sen miehen asunto, niin millainen naisvätys ei kykene muuttamaan sieltä pois ?
No syötä.