Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein viikon ruokalistan ja mies sanoi sen olevan täyttä p*skaa.

Vierailija
05.03.2022 |

Tekisi mieli syöttää pelkkää hernaria hra herkkuper*eelle, joka ei osaa ruokaa laittaa itse eikä edes ostaa sitä kaupasta.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syötä.

Vierailija
2/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä teet ruokaa itsellesi juuri sitä mitä haluat ja herra hoitaa sitten itse oman ruokahuollon.😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tuossa tilanteessa laittaisin viikon ruoat vain itselleni.

Vierailija
4/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi päivääkään suhteessa, jossa toinen haukkuu toisen tekemää ruokaa osallistumatta pätkääkään itse ruuanlaittoon. 

Vierailija
5/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka viitsii olla äitinä miehelleen ja kaupan päälle vielä kuunnella tämän aikuisvauvan kitinöitä. Missä on teidän selkäranka ja itsekunnioitus?

Vierailija
6/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Porvoossa on ikävää!

Vierailija
7/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?

Vierailija
8/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes vilkaisisi mieheen joka ei osaa tai halua laittaa ruokaa.

Vierailija
9/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille päärynöitä ja jogurttia.

Vierailija
10/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa koko perhe huomioon ruokalistassa ja en jaksaisi mitään riitavääntöä koska nyt on akuuttitilanne töissä. Mutta kyllä tuollainen ärsyttää!!!!!!!!

Vierailija
11/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitapa ruokalista tänne niin av-raati pääsee arvostelemaan.

Vierailija
12/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies teki omat ruokansa, kun minun tekemäni ei maistunut.

Vierailija
13/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, Putinin trolli.

Vierailija
14/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Laita siihen liharuokia eikä mitään ihmepiiperöruokaa niin tilanne korjaantuu.

Vierailija
15/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi päivääkään suhteessa, jossa toinen haukkuu toisen tekemää ruokaa osallistumatta pätkääkään itse ruuanlaittoon. 

Veit sanat suustani. Valitettavasti hyvät miehet on kaikki jo varattuja ja osa tyytyy sitten näihin.

Vierailija
16/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei meilläkään mies ruokaa tee, mutta syö kaiken mitä teen - myös niitä ruokia, joista ei välitä esim. keitot. Ilmaisee kyllä, että mieluummin jotain muuta, mutta aina ei saa valita. Useimmiten kyllä kysyn, mitä haluaisi esim. jauhelihasta tehtävän tai mitä ruokaa haluaa, että ostetaan. Toisinaan teen päätökset itse, koska minä sen ruoankin valmistan.

Oi, sitä aikaa, kun lapset alkaa olla siinä iässä, että alkaa tulla toiveruokia :D

Vierailija
17/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani. Valitettavasti hyvät miehet on kaikki jo varattuja ja osa tyytyy sitten näihin.

Ilman miesvauvaakin voi elää aivan mainiosti. Vai oikeastikko joku todellakin haluaa yhden vinkuvat lapsen lisää helmoihinsa miehen muodossa, jos tuollaisen kanssa on.

Vierailija
18/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos laittaisit sen miehen ulkoruokintaan, vai mikä on tekosyysi katsella tuollaista ?

Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.

Vierailija
19/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies vai vinkulelu?

Vierailija
20/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sen asunto joten tämä ei ole ratkaisu. Mutta kieltämättä tyyli oma tupa oma lupa ratkaisu alkaa viehättää, lapset kun kyllä ajankanssa poistuvat omilleen, ei aikuisteinin huolehtiminen ehkä sitten houkuta.

Vaikka olisi kuinka sen miehen asunto, niin millainen naisvätys ei kykene muuttamaan sieltä pois ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi