Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo

Vierailija
07.11.2025 |

Sain toimivan ja ihanan työpaikan, pomon ja työyhteisön viimehetkillä, olin ollut vuosia huonoissa paikoissa paskalla johtamisella ja työpaikkakiusattunakin. Sain nauttia tuosta onnesta, hyvästä työilmapiiristä ja johtamisesta 9v ajan kunnes nyt jouduin sieltä pois, itsestäni riippumattomista syistä. En näe valoa missään, en kykenisi raahautumaan uuteen työpaikkaani. Olen aivan rikki ja loppu, en edes kykene enää itkemään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten lääkäriin vaan. Samoin kävi itsellänikin, työttömäksi joutuminen katkaisi kamelinselän enkä olisi kyennyt edes esittämään hakevani töitä kun olin henkisesti niin väsynyt. Itse en enää kuntoutunut, toivottavasti sulle käy toisin. Voimia, olet arvokas, muista se.

Vierailija
2/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo uusi työpaikka, se vain osoitettiin minulle. Tuntuu, että kuolen sinne, jokainen arkiaamun herääminen on järkyttävää, kun tietää mitä edessä 8h ajan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo uusi työpaikka, se vain osoitettiin minulle. Tuntuu, että kuolen sinne, jokainen arkiaamun herääminen on järkyttävää, kun tietää mitä edessä 8h ajan.

Ap

Kannattaa hakea apua eikä uhrata mielenterveyttään työlle. Itse se pitää ymmärtää, onko enää normaalista olotilasta kyse vai onko mennyt jo sairaalloiseksi. 

Vierailija
4/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko mahdollista vaihtaa kokonaan alaa vaikkapa kouluttautumisen avulla?

Vierailija
5/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko mahdollista vaihtaa kokonaan alaa vaikkapa kouluttautumisen avulla?

Kun en yhtään tiedä mihin yrittäisi kouluttautua.

Ap

Vierailija
6/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hakeutua työterveyteen?

Vierailija
7/7 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko hakeutua työterveyteen?

Voin, mutta mitä se hyödyttäisi, eivät he tätä tilannetta muuksi (entiseksi) voi muuttaa.

Ap