APUAAA - oikeesti, ks.kuvat
Kommentit (25)
Muistan kun bileilloissa oli kuvaajia ja itse olin tuon ikäinen. Ne kuvat onneksi jäi jonnekin fb:n syövereihin, mut nää on tyrkkyasuissaan helvetin naamat ip-lehdessä 😅
Mutta joo, oli itelläkin fiilis eilen että pää tekisi mieli vetää täyteen 😂
Ootte ollut ihan samanlaisia itsekin kaksikymppisinä. antakaa likkojen pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootte ollut ihan samanlaisia itsekin kaksikymppisinä. antakaa likkojen pitää hauskaa.
Höpöhöpö, en ole!
Vierailija kirjoitti:
Kyll ennenvanhaan tekstiilit peittivät ihon kasvoja lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyll ennenvanhaan tekstiilit peittivät ihon kasvoja lukuunottamatta.
No ei peittänyt. Tai ehkä joskus 50-luvulla maaseudulla vielä.
Kuka haluaa ikuistua nettiin juopottelu-kuvissa?
Likoilla loppunut kangas kesken ompelun..
Kauniisti sanottuna kehopositiivisuus on mennyt liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottuna kehopositiivisuus on mennyt liian pitkälle.
Älä siis missään nimessä lähde ikinä kotoasi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En käynyt baareissa kaksikymppisenäkään, mutta pitäkööt muut hauskaa.
Joissakin kuvissa näkyy olevan noin 15-vuotiaita.
Likat on liikkeellä alushameissa ja tekoripsissä, jätkät arkikollareissa ja farkuissa.
Oho, vau! Näyttää, että hauskaa on. Se on hyvä se.
Tyhjäpäät radalle. Ensimmäinen asia mitä kaipaa eniten rajoitusten jälkeen: Baarit, joissa bailataan toisten ahtereissa kiinni paskapopin tahdissa.
Kaikki lihat tiskille. Ei vielä näkynyt leikattua haaroväli reikää kenenkään housuissa :D
Minun nuoruudessani 90-luvun lopussa oltiin liikkeellä cocktail-mekoissa ja korkkareissa, miehet jopa puvuissa. Oli sekin aika huvittavaa, nyt kun asiaa miettii. Muistelin juuri, että tennareissa ei yökerhoihin ja discoihin edes päässyt.
Jade kavereineen.