Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittäisittekö 3:tta lasta 37-vuotiaana?

Vierailija
01.08.2015 |

Niin haaveilen ehkä vielä 3:sta lapsesta. Lapset on iältään 9 ja 11v. Kannattaako vielä yrittää raskautua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Mikä mietityttää? Tottakai jos haluatte ja tuntuu että jaksatte.

Iltatähdet on ihania. Itekin ehkä halua joskus

Vierailija
22/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:06"]Itse en uskaltaisi sen vuoksi että jos on kaksi tervettä lasta ja kolmas olisikin vammainen, loppuelämä on sitten aivan erilainen mitä olisi ollut kahden kanssa. it tehtykäämmällä äidillä riskit ovat suuremmat.

Toki oma äitini on ollut 37 saadessaan pikkuveljeni ja tiedän äitejä, jotka ovat saaneet terveitä lapsia yli 40-vuotiainakin.
[/quote]

öö,,,olen 36 ja odotan ensimmäistäni rv 20+6 , kaikki testir tehty, jan ihan normaali terve poika tulossa, olen muös hiean ylipainoinen ja raskauduin luomuna helposti,,joten mitä yrtät sanoa ??
tunnen myös muita esikkonsa saman ikäisenä saaneita ja täysin terveitä lapsia, että hiton kiva yleistys :D

kertakaan ei ole painostani tai iästäni mitään juttua ollut vaan kannustavaa ollut neuvolassa koko ajan, ja hyvillä mielin len ollut, raskauskin suht helppo, nyt kun puolivälikin ylitetty.

ettei vaikuta kaikille ylipaino jolei nyt ihan hirveästi ole ja 36 on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin neljättä ja sain. :) Minun kannatti, mutta jokaisen on tehtävä omat päätöksensä. Lapsi on riski, elämä on.

Vierailija
24/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ja sain sen kolmannen, kaksi vuotta myöhemmin neljännen ja kun ne oli niin kivoja, niin kolmen vuoden kuluttua syntyi se viideskin. Ja palstan tuntien: olen yrittäjä, en jäänyt tukieuroilla kotiin loikoilemaan. Työtuntien määrää kyllä vähensin ja lapsilla oli hoitaja kotona.

Vierailija
25/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessani olisin voinut yrittää, jos olisin kolmannen halunnut (lapseni sain, kun olin 34 ja 36). Nyt kun molemmat ovat jo koulussa, en haluaisi enää vauvaa.

Vierailija
26/26 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä yrittäisin jos olisin terve ja hyväkuntoinen ja haluaisin kolmannen lapsen. Elämä on riskejä ja jokainen perhe on erilainen. Täällä eletään vain kerran ja pitää tehdä miltä itsestään tuntuu, eikä niinkuin tässä yhteiskunnassa on tapana tehdä. Minäkin haaveilen kolmannesta tässä 2-3 vuoden sisään, mutta ei ihan vielä. Lapset 7v. ja 2v. N32