Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun maanpuolustustahto?

Vierailija
04.03.2022 |

Pakenetko vai jäätkö,oletko miettinyt?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten vihasitte Suomea ja nyt tahdotte kuolla sen vuoksi. Päättäkää jo, ristiriitaiset mummot.

Vierailija
82/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pakene, vaan jään. Minusta ei olisi hyötyä aseen kanssa, mutta auttaisin myös haavoittuneita ja niitä, jotka eivät voi paeta tai taistella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hölmöjä. Pelkäätte ja uskotte silti itseenne.

Vierailija
84/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää tahtoa. Isoisäni soti kunniakkaasti.

Mutta tämä johtuu yksinomaan siitä, että en koe enää olevani osa tätä yhteiskuntaa enkä sen arvoja, se miten alaspäin olette katsoneet työttömiä ja syyllistäneet ja haukkuneet, ei mulla ole mitään puolustettavaa, olenhan pelkkä roska.

Lähden lapsen kanssa toiselle puolen maapalloa ja saan ehkä ihmisarvoni takaisin, siellä odotetaan meitä jo.

Totta kai katsomme pummeja alaspäin.

Kiitos, vahvistit juuri sen, mitä sanoin.

Vierailija
85/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja ulosotossa. Meen Norjaan paremman uuden elämän ja töiden perässä. Ei oo maanpuolustustahtoa nälkäisenä.

Höpö höpö. Sodan alkaessa hyvin moni köyhtyy, menettävät omistuksiansa ja menettävät työnsä. Olet tasa-arvoisempi ja luultavasti selviät muutenkin vähemmällä kuin muut normaalisti. Kenttämuonituksesta saat ilmaiset ruoat.

Vierailija
86/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten vihasitte Suomea ja nyt tahdotte kuolla sen vuoksi. Päättäkää jo, ristiriitaiset mummot.

Pakko saada Facebookiin ja Instaan voimaantumiskuvia.

Vierailija
87/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole varaa mihinkään lähteä, joten tänne on jäätävä. Tuskinpa mun odotetaan osallistuvan maanpuolustukseen. N59

Voithan jotain naamiontiverkkoja sitoa, kuten Ukrainassa näkyi jossain uutiskuvassa naiset tekevän.

Vierailija
88/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja ulosotossa. Meen Norjaan paremman uuden elämän ja töiden perässä. Ei oo maanpuolustustahtoa nälkäisenä.

Höpö höpö. Sodan alkaessa hyvin moni köyhtyy, menettävät omistuksiansa ja menettävät työnsä. Olet tasa-arvoisempi ja luultavasti selviät muutenkin vähemmällä kuin muut normaalisti. Kenttämuonituksesta saat ilmaiset ruoat.

Olet kuutamolla. Puhut sodan alkaessa. Ymmärrätkö, että köyhyyden näännyttämän ja mahdollisesti hyvinkin sairaan on aika mahdoton alkaa taistella. Nämä on asioita joita kannattaisi miettiä vaikaina aikoina, että omasta kansasta tulisi pitää ensisijaisesti huolta, sitten vasta muista, jos resurssit riittää. Meillä on tässä maassa paljon kodittomiakin ihmisiä.

Vierailija
89/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paikkani olisi suuressa sairaalassa koulutukseni vuoksi. Taistelisin sieltä käsin.

Vierailija
90/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotiminen on coolia

Vierailija
91/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät uhraa henkensä herrojen vuoksi

Vierailija
92/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keski-ikäisillä naisilla se on varmaan tosi kova. Me curling-äidit mennään poikiemme puolesta rintamalle!

93/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken käytännönpakosta olisi mentävä, kun lapset ovat vielä osaksi kotona.  Jos lapset olisivat jo aikuisia, en menisi. Mutta kasvattelen omaisuutta ja muutan jossain vaiheessa ulkomaille ja järjestän niin jotta lapsetkin voi sinne muuttaa tarvittaessa. Tuo projekti ottaa vielä aikaa.

Mutta jos vapaasti voisin valita, niin en menisi. Tässä maassa valitsevat arvot sellaisia mitä vastustan, jotka niputtauu intersektionaalisen feminismin alle. Kuulun itse tuohon alimpaan ja vihatuimpaan ryhmään valkoisiin heteromiehiin, jotka arvostavat vapauttaa, sananvapautta, vastuunottoa ja demokratiaa. Ei minulla ole täällä mitään puollustettavaa. 

Suomi on vielä hyvän historian vuoksi kohtuullisen hyvä paikka, mutta huononee vuosi vuodelta vauhdilla. Köyhtyy, kurjistuu, väkimäärä vähenee vauhdilla sairaiden arvojen vuoksi.

Vierailija
94/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse niihin tavallisiin ukrainalaisiin. Heidän koteihin, palkkoihin, jne. Se on meidän tulevaisuus. Me saamme Karjalan taitaisin sillä meistä tulee Karjala.

Vierailija
95/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jään puolustamaan rikkaiden omistamia maaplänttejä tänne. Henkeni on sen arvoinen.

Vierailija
96/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä keski-ikäisillä naisilla se on varmaan tosi kova. Me curling-äidit mennään poikiemme puolesta rintamalle!

Pätevät Emännät -erikoisjoukkoihin!

Siellä rajan takana vastaavat vihollisen mammat hyysäämässä omansa. Mamman vihollinen on toinen mamma.

Vierailija
97/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä, ettette pääse pakenemaan vastuusta? Lapset ja vanhukset pääsee Suometa sodan aikana pakolaisiksi, mutta työikäisiä ei päästetä maasta.

Vierailija
98/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan Mirkun kanssa katsottu tinderistä ruotsalaisia miehiä.

Kuule ei täällä ole kuin homoja.

Vierailija
99/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt, mutta 10 päivää sitten aloin miettimään. En pakene, ainakaan ensimmäisenä. Jos vastustaja on Venäjä, nousee tahtoni yli kaiken muun, ei heitä tänne toistamiseen tarvitse päästää.

Vierailija
100/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole varaa mihinkään lähteä, joten tänne on jäätävä. Tuskinpa mun odotetaan osallistuvan maanpuolustukseen. N59

Voithan jotain naamiontiverkkoja sitoa, kuten Ukrainassa näkyi jossain uutiskuvassa naiset tekevän.

Jep. Tai kutoa sukkia ja ommella tilkkutäkkejä sotasairaalaan 🙄 N59