Mikä on sinun maanpuolustustahto?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minnekkään lähde, kun rajat lyödään kiinni. Itse haen russän oman lääkkeen eli pkm kevyt konekiväärin ja kuivaan varastorasvat pois.
Kyllä lähden, se vain pitää tehdä ajoissa ennen kuin rajat pistetään kiinni.
Takaisin tuodaan. Jos ei tuoda, niin tullaan moikkaamaan sitten kun pahin kahina on ohi.
Säästin isäni pistoolin. Olen säästänyt sitä varten ettei eutanasiaa laillisteta.
Maanpuolustustahtoni oli aiemmin sellainen 30%. Nyt se on 110%.
Hyvin on intersektionaalinen marxilainen feminismi saanut murennettua kaikki mikä oli puolustamisen arvoista, koti, uskonto ja isänmaa.
En kehtaisi luikkia lipettiin, kun veljeni joutuisi jäädä sotimaan, mutta en mikään urhea taistelija ole. Pelkkä ajatus sodasta saa tärisemään päästä varpaisiin ja itkun silmään. Ehkä voisin räjäyttää itseni ja tuhota samalla jonkin kulkuväylän hyökkääjän etenemisen vaikeuttamiseksi. Pääsisin itsekin pelosta.
Ei ole enää tahtoa. Isoisäni soti kunniakkaasti.
Mutta tämä johtuu yksinomaan siitä, että en koe enää olevani osa tätä yhteiskuntaa enkä sen arvoja, se miten alaspäin olette katsoneet työttömiä ja syyllistäneet ja haukkuneet, ei mulla ole mitään puolustettavaa, olenhan pelkkä roska.
Lähden lapsen kanssa toiselle puolen maapalloa ja saan ehkä ihmisarvoni takaisin, siellä odotetaan meitä jo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on intersektionaalinen marxilainen feminismi saanut murennettua kaikki mikä oli puolustamisen arvoista, koti, uskonto ja isänmaa.
Ja sinä näiden ikuisten fraasien kanssa i.m feminismistä. Aika ykstoikkoista.
Voin liittyä inteksektionalismin vastaisiin riveihin kyllä.
Otan kokemuksena. Sotatilahan on ainoa hetki, kun on mahdollista päästä tappamaan joku ilman että saa syytteen henkirikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minnekkään lähde, kun rajat lyödään kiinni. Itse haen russän oman lääkkeen eli pkm kevyt konekiväärin ja kuivaan varastorasvat pois.
Kun tietäisitkin kuinka helposti pohjoiset maarajat vuotavat.
Itse painuisin pohjoiseen korpeen "työvälineistön" kera ja jokaista liian lähelle tulevaa kohtelisin vihollisena. Elämän ainutkertaisuuden muistaen tyytyisin ampumaan tunkeilijoilta polvet paskaksi.
T: rajan ressuluti.
Suomessa synnyin ja Suomessa kuolen. Kuolemaani asti aion kotimaata puolustaa miten vain kykenen. Isoisotätini olivat kaikki lottana viime sotien aikaan, seuraan heidän esimerkkiään.
Vierailija kirjoitti:
Otan kokemuksena. Sotatilahan on ainoa hetki, kun on mahdollista päästä tappamaan joku ilman että saa syytteen henkirikoksesta.
Sotaan ei lähdetä tappamaan vaan tapettavaksi.
100% tulisipa sota ja pääsisi tappamaan rzzziä
Nauran suomalaisille ja autan Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää tahtoa. Isoisäni soti kunniakkaasti.
Mutta tämä johtuu yksinomaan siitä, että en koe enää olevani osa tätä yhteiskuntaa enkä sen arvoja, se miten alaspäin olette katsoneet työttömiä ja syyllistäneet ja haukkuneet, ei mulla ole mitään puolustettavaa, olenhan pelkkä roska.
Lähden lapsen kanssa toiselle puolen maapalloa ja saan ehkä ihmisarvoni takaisin, siellä odotetaan meitä jo.
Totta kai katsomme pummeja alaspäin.
"Oota, juon tämän kahavin ensin"
Sen jälkeen:
"Vieraat äijät kotikiusaa tätä pitäjää! ALISTUS!"
Olen köyhä ja ulosotossa. Meen Norjaan paremman uuden elämän ja töiden perässä. Ei oo maanpuolustustahtoa nälkäisenä.
Ei mulla ole varaa mihinkään lähteä, joten tänne on jäätävä. Tuskinpa mun odotetaan osallistuvan maanpuolustukseen. N59
Tempparit, yms…olen aidosti huolissani pääsenkö koskaan eläkkeelle.