Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun maanpuolustustahto?

Vierailija
04.03.2022 |

Pakenetko vai jäätkö,oletko miettinyt?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien vähintään 10 venäläistä mukanani

Vierailija
42/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ja kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kotisohvalla pysyn ja kohtaloni on se mikä on.

Vierailija
44/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tahtoa puolustaa Suomea.  Meillä on asiat surkeasti.  Tämä talvi on ollut pitkä ja luminen-Espanjassa olisi päässyt helpolla.  Koronan tekosyyllä kaikki terveydenhoito tökkii vaikka maksamme kovat verot.  Farmiohjelmakin kertoo suomalaisen mielenmaisemasta.

Vierailija
45/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isänmaallinen, mutta itsestäni ei olisi yhtään mitään hyötyä Suomelle sodassa.

Olen miettinyt oikeastaan siitä asti kun sain lapsia (35-vuotiaana), että lähtisin Suomesta jos Putin hyökkäisi.

Olisin luultavasti jäädessäni ennemmin vain taakka kuin avuksi. Nyt en veisi ruokaa niiltä, joiden on mahdollista puolustaa Suomea.

Vierailija
46/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tahtoa puolustaa Suomea.  Meillä on asiat surkeasti.  Tämä talvi on ollut pitkä ja luminen-Espanjassa olisi päässyt helpolla.  Koronan tekosyyllä kaikki terveydenhoito tökkii vaikka maksamme kovat verot.  Farmiohjelmakin kertoo suomalaisen mielenmaisemasta.

Vierailija
47/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä minnekkään lähde, kun rajat lyödään kiinni. Itse haen russän oman lääkkeen eli pkm kevyt konekiväärin ja kuivaan varastorasvat pois.

Vierailija
48/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaisi jo sottaan että pääsisi tappamaan ryzzzziä

Vierailija
49/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaisin Suomea ja isänmaata, jos sellainen vielä olisi olemassa. On vain ryöstö EU, jota en haluaisi puolustaa enkä siihen kuulua.

Vierailija
50/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa osa suomalaisista toivoi hidasta tukehtumistani putki kurkussa vielä jokin aika sitten. Päättäjät olivat myös sitä mieltä että kannan vastuun kaikesta kärsimyksestä. Eipä oikein kiinnosta puolustaa enää tätä maata. Sairainta tässä oli että olen elänyt varoen (etätyö, ei massatapahtumiin, maski jne) mutta rokotteen kanssa halusin katsoa miten se toimii ja tuleeko pitkäaikaisia sivuvaikutuksia. Sen takia leimattiin ja syyllistettiin. Seurauksiahan tuollaisesta tulee, itsekin olen muuttanut toimintaani monella tavoin. Ei kiinnosta muiden kohtalo. Jokainen on omillaan, minä myös.

Vierailija
51/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmiina metsästys jouseni kanssa, vaikka en olekkaan armeijaa käynyt.

Vierailija
52/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä minnekkään lähde, kun rajat lyödään kiinni. Itse haen russän oman lääkkeen eli pkm kevyt konekiväärin ja kuivaan varastorasvat pois.

Kyllä lähden, se vain pitää tehdä ajoissa ennen kuin rajat pistetään kiinni.

Vierailija
53/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä missä minä ole, ei tule yksikään vihollinen läpi. 

Äkkiä kaikki kirjoittamaan kansalaisaloite Ottawan jalkaväkimiinasopimuksen kumoamiseksi. Muutama tuhat ääntä lisää ja tää on taputeltu.

Vierailija
54/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako edes naiset noin vain poistua maasta sodan aikana? Kertokaas miten se menee kun on yleinen maanpuolustusvelvollisuus ja joksiselle voidaan määrätä työtehtäviä sodan aikana. Että jollei sinulle ole keretty määräämään tehtävää, niin saat luikkia maasta pois.

Vierailija
55/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako edes naiset noin vain poistua maasta sodan aikana? Kertokaas miten se menee kun on yleinen maanpuolustusvelvollisuus ja joksiselle voidaan määrätä työtehtäviä sodan aikana. Että jollei sinulle ole keretty määräämään tehtävää, niin saat luikkia maasta pois.

Homma pitää hoitaa AJOISSA, jos aikoo lähteä.

Vierailija
56/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea. Ei ihme, jos ei saada mitään pysyvää, jos kansalaiset luikkii vaan karkuun. 

Vierailija
57/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäisin astumaan sotaleskiä että tuli uusia sotamiehiä.Ja luulen että kun minun spermasta syntyisi uusi sukupolvi, niin se olisi viisas ja ylivertainen,huippuälyllä varustettu sukupolvi.  

Vierailija
58/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli eilen mieheni kaa asiasta keskustelu. Ollaan 48 v molemmat. Mieheni on kersantti. Ja sanoi, ettei häntä nyt ikänsä puolesta ekana olla kutsumassa, eli aika monta on samaan tehtävään koulutettu hänen jälkeensä, ja aika monta pitää väliä napsua veke, mutta välittämästi lähtee sotaan, jos kutsu tulee. Ja sanoi , että mitä s A A t A n a n vellihousuja nämä reservistä siviilin jo nyt siirtyneet p A s k a housu miehet oikein ovat, eivät ole valmiita puolustamaan omaan maataan.!! .mieheni on arvostanut aina sotaveteraaneja, ja minä arvostan miestäni, taas ehkä vähän entistä enemmän.

Miehesi taitaa erektiohäiriön lisäksi kokea orastavaa Alzheimeria. Reservi koostuu armeijan suorittaneista Suomen kansalaisista. Ei huolta että noilla natsoilla miestäsi tultaisiin tarvitsemaan puolustusvoimien palveluksessa, mutta kaikille kyllä löytyy kriisitilanteessa käyttöä.

Vierailija
59/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korkea. Olen 48 v. nainen, mutta enköhän jotain pysty tekemään, ainakin huoltojoukoissa. Niitähän tarvitaan paljon, näin olen lukenut.

Vierailija
60/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuviikosta oli vielä tsemppiä, nyt on alkanut mietityttää.. ja vanhahan minä jo olen, 45-vuotias.. sota on nuorten hommaa. Onneksi on mökki.

Järkyttävää, että 45-vuotias pitää itse itseään vanhana. 

Sitähän joka puolelta kuulee, erityisesti naisena, että jo 35v on liian vanha. Jossain vaiheessa kai alkaa itse kukin uskoa.