Mikä on sinun maanpuolustustahto?
Kommentit (113)
Lapsellista kysyä tuollaista rauhan aikana, on helppo huudella suuntaan jos toiseen, taistelutahto tai puolustustaho alkaa todenteolla vasta silloin, kun tosi on kyseessä, eli se joka alkaa tai ei ala. Ei jääkiekko-otteluakaan voiteta tai hävitä etukäteen miettimällä, miten aion tehdä, koska vastustajaa ei voi sivuuttaa. Jos ydinsota syttyy, ei kiveä jää kiven päälle - ei ole tahtotilasta mitään hyötyä!
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin auttaa haavoittuneita ja huolehtia niistä ketkä eivät pääse pakoon. Minusta olisi enemmän hyötyä pelastamassa kuin aseen kanssa.
Täytyypä lisätä tähän kommenttiini, että haavojen sitomisen ja raunioilla uhrien etsimisen lisäksi oletettavasti tekisin myös sitä työtä mihin minut osoitetaan. Yhteiskunnassa pitää pyöriä se mikä on mahdollista. Jos sotaväki on rintamalla kauempana, niin kotijoukkojen on hoidettava työt. Nykyinen työni olisi aika turhaa silloin, joten olisin vapaa mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tahtoa puolustaa Suomea. Meillä on asiat surkeasti. Tämä talvi on ollut pitkä ja luminen-Espanjassa olisi päässyt helpolla. Koronan tekosyyllä kaikki terveydenhoito tökkii vaikka maksamme kovat verot. Farmiohjelmakin kertoo suomalaisen mielenmaisemasta.
Ei tämä teitä työkyvyttömyyseläkkeellä olevia koskekaan.
En helvetissä mene kentälle venäläisten raiskattavaksi. Sehän siitä aina seuraa kun sota tulee ja aivan erityisesti venäläisten kanssa sotiessa.
Jos jo Suomen armeijakin on täynnä seksuaalista häirintää niin sota on toista maata vielä siihenkin verrattuna.
Henkilömiinat toimivat tehokkaasti
Tämä lisäisi kynnystä hyökätä Suomeen
tätä koskeva aloitette:
Olen äiti jolla melko pieniä lapsia.
Talo on sähkölämmityei en, joten pakko olisi lähteä esim. Ruotsiin.
En kyllä haluaisi.
100 kertaa mielummin jäisin rintamalle, alkanut syvästi v...tamaan Putlerin touhut. Suorastaan olen kateellinen heille jotka saavat jäädä taistelemaan.
Minulla on erinomaiset selviytymistaidot, olisi ihana vaania ryssää keväthankien takana, hiljaisuudessa, odottaen......
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kysyä tuollaista rauhan aikana, on helppo huudella suuntaan jos toiseen, taistelutahto tai puolustustaho alkaa todenteolla vasta silloin, kun tosi on kyseessä, eli se joka alkaa tai ei ala. Ei jääkiekko-otteluakaan voiteta tai hävitä etukäteen miettimällä, miten aion tehdä, koska vastustajaa ei voi sivuuttaa. Jos ydinsota syttyy, ei kiveä jää kiven päälle - ei ole tahtotilasta mitään hyötyä!
Juu, ei tahtotila mitään takaa, kai se nyt täällä tiedetään. Mutta sen puuttumisella voit kyllä varmuudella hävitä kaiken.
Jään. Olen koulutukseltani lähihoitaja ja opiskelen sairaanhoitajaksi, että mulle olisi varmaan tarvetta.
Se on sellanen että karkuun ja äkkiä
On se kova ja naton kanssa vielä kovempi.
Ei kiinnosta tapattaa itseäni eliitin omaisuuden puolesta.
Minulla ei ole juuri käytännön osaamista, mutta tekisin parhaani heittääkseni kapuloita ja polttopulloja valloittajan rattisiin ja auttaakseni suomea ja suomalaisia!