Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun maanpuolustustahto?

Vierailija
04.03.2022 |

Pakenetko vai jäätkö,oletko miettinyt?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole juuri käytännön osaamista, mutta tekisin parhaani heittääkseni kapuloita ja polttopulloja valloittajan rattisiin ja auttaakseni suomea ja suomalaisia!

Vierailija
102/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista kysyä tuollaista rauhan aikana, on helppo huudella suuntaan jos toiseen, taistelutahto tai puolustustaho alkaa todenteolla vasta silloin, kun tosi on kyseessä, eli se joka alkaa tai ei ala. Ei jääkiekko-otteluakaan voiteta tai hävitä etukäteen miettimällä, miten aion tehdä, koska vastustajaa ei voi sivuuttaa. Jos ydinsota syttyy, ei kiveä jää kiven päälle - ei ole tahtotilasta mitään hyötyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin auttaa haavoittuneita ja huolehtia niistä ketkä eivät pääse pakoon. Minusta olisi enemmän hyötyä pelastamassa kuin aseen kanssa.

Täytyypä lisätä tähän kommenttiini, että haavojen sitomisen ja raunioilla uhrien etsimisen lisäksi oletettavasti tekisin myös sitä työtä mihin minut osoitetaan. Yhteiskunnassa pitää pyöriä se mikä on mahdollista. Jos sotaväki on rintamalla kauempana, niin kotijoukkojen on hoidettava työt. Nykyinen työni olisi aika turhaa silloin, joten olisin vapaa mihin vain.

Vierailija
104/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tahtoa puolustaa Suomea.  Meillä on asiat surkeasti.  Tämä talvi on ollut pitkä ja luminen-Espanjassa olisi päässyt helpolla.  Koronan tekosyyllä kaikki terveydenhoito tökkii vaikka maksamme kovat verot.  Farmiohjelmakin kertoo suomalaisen mielenmaisemasta.

Ei tämä teitä työkyvyttömyyseläkkeellä olevia koskekaan.

Vierailija
105/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä mene kentälle venäläisten raiskattavaksi. Sehän siitä aina seuraa kun sota tulee ja aivan erityisesti venäläisten kanssa sotiessa.

Jos jo Suomen armeijakin on täynnä seksuaalista häirintää niin sota on toista maata vielä siihenkin verrattuna.

Vierailija
106/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilömiinat toimivat tehokkaasti

Tämä lisäisi kynnystä hyökätä Suomeen

tätä koskeva aloitette:

https://urly.fi/2v7l

Vierailija
107/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti jolla melko pieniä lapsia.

Talo on sähkölämmityei en, joten pakko olisi lähteä esim. Ruotsiin.

En kyllä haluaisi.

100 kertaa mielummin jäisin rintamalle, alkanut syvästi v...tamaan Putlerin touhut. Suorastaan olen kateellinen heille jotka saavat jäädä taistelemaan.

Minulla on erinomaiset selviytymistaidot, olisi ihana vaania ryssää keväthankien takana, hiljaisuudessa, odottaen......

Vierailija
108/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoa on mutta osaamista ei. 

Vierailija
109/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista kysyä tuollaista rauhan aikana, on helppo huudella suuntaan jos toiseen, taistelutahto tai puolustustaho alkaa todenteolla vasta silloin, kun tosi on kyseessä, eli se joka alkaa tai ei ala. Ei jääkiekko-otteluakaan voiteta tai hävitä etukäteen miettimällä, miten aion tehdä, koska vastustajaa ei voi sivuuttaa. Jos ydinsota syttyy, ei kiveä jää kiven päälle - ei ole tahtotilasta mitään hyötyä!

Juu, ei tahtotila mitään takaa, kai se nyt täällä tiedetään. Mutta sen puuttumisella voit kyllä varmuudella hävitä kaiken.

Vierailija
110/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään. Olen koulutukseltani lähihoitaja ja opiskelen sairaanhoitajaksi, että mulle olisi varmaan tarvetta.

Vierailija
111/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellanen että karkuun ja äkkiä

Vierailija
112/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kova ja naton kanssa vielä kovempi.

Vierailija
113/113 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tapattaa itseäni eliitin omaisuuden puolesta.