Voiko olla tälläistä miestä.
Entinen mies soitteli aina ku lähdin johonkin vaikka kaveria tapaamaan tai tyttöjen iltaan niin ex soitti missä olen ja mitä teen. Nykyinen mies ei soittele eikä lähettele viestejä eikä kysele missä olen ja kenen kanssa. Ex oli mustasukkainen ja nykyistä ei kiinnosta missä olen vaan antaa olla rauhassa ja ei vahdi minua. Olen odotellut että nykyinen lähettäis viestin edes ja kyselis missä olen mutta ei puolen vuoden aikana kertaakaan. On sanonut vaan että pidä hauskaa. En ole koskaan pettänyt miestä mutta ex ei siihen luottanut. Alkaa tuntua unelmamieheltä joka luottaa eikä vahdi minua.
Kommentit (11)
Niin, ja sinä teet siitä ongelman. Anna olla, ja lopeta analysointi. Miehet(kin) ovat erilaisia.
Ei mekään mieheni kanssa toistemme perään soitella. Kyllä se sieltä kotiin tulee.
Siis toivoisitko, että hän utelisi, kyselisi misdä ja mitä teet, kun olet ystäviesi kanssa?
Nykyistä ei siis kiinnosta pätkääkään, missä olet ja mitä ja kenen kanssa sitä teet.
tää on siis klassinen: teet niin eli näin niin mikää ei oo hyvä
Naiset haluavat aina; enemmän ja jotain muuta
Emäntä saa huvitella, jos hänellä tautivapaita poikaystäviä, jotka huolehtivat itsestään.
Jotkut jopa unelmoivat tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
tää on siis klassinen: teet niin eli näin niin mikää ei oo hyvä
Naiset haluavat aina; enemmän ja jotain muuta
Älä yleistä. Mun mielestä on outoa, että ap toivoo kontrollointia ja utelua tekemisistään. Ihminen pettää, jos on pettääkseen. Mikään määrä valvomista, kontrollointia, uteluja ei estä sitä.
Ap:lla on juurikin terve mies.
Että voiko olla.
Mitä kuvitelmia nuo on jos sulla ei sellaista ole mistä kerrot?
mutta jos miehellä on ympärillä ihana ja toimiva haaremi... kaikki 5 emäntää haluaa minun isoa kikkeliä, koska he eivät muualta sellaista saa, ja ilman tauteja?
Ihan sama missä akka luuhaa, tulee se takaisin ja vaikka ei tulisikaan, en soittele perään.
M54