Mikä on sinun maanpuolustustahto?
Kommentit (113)
Venäjän trolli tekee tutkimusta maanpuolustustahdosta ja kansa auttaa vastauksillaan👎
Kukaan ei ole hyökkäämässä Suomeen.
Otetaan muslimien keinot käyttöön eli miehet häipyy ja naiset ja lapset jää.
52 v. ulkosuomalainen nainen ja prkl tulen Suomeen, otan pikakoulutuksen rynkyn käsittelyyn ja tärisytän kaikki tunkeutujan vatukkoon. Prkl. Ja amen.
Alkuviikosta oli vielä tsemppiä, nyt on alkanut mietityttää.. ja vanhahan minä jo olen, 45-vuotias.. sota on nuorten hommaa. Onneksi on mökki.
Oli eilen mieheni kaa asiasta keskustelu. Ollaan 48 v molemmat. Mieheni on kersantti. Ja sanoi, ettei häntä nyt ikänsä puolesta ekana olla kutsumassa, eli aika monta on samaan tehtävään koulutettu hänen jälkeensä, ja aika monta pitää väliä napsua veke, mutta välittämästi lähtee sotaan, jos kutsu tulee. Ja sanoi , että mitä s A A t A n a n vellihousuja nämä reservistä siviilin jo nyt siirtyneet p A s k a housu miehet oikein ovat, eivät ole valmiita puolustamaan omaan maataan.!! .mieheni on arvostanut aina sotaveteraaneja, ja minä arvostan miestäni, taas ehkä vähän entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nolla jos ei olla Natossa.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuviikosta oli vielä tsemppiä, nyt on alkanut mietityttää.. ja vanhahan minä jo olen, 45-vuotias.. sota on nuorten hommaa. Onneksi on mökki.
Järkyttävää, että 45-vuotias pitää itse itseään vanhana.
Vierailija kirjoitti:
52 v. ulkosuomalainen nainen ja prkl tulen Suomeen, otan pikakoulutuksen rynkyn käsittelyyn ja tärisytän kaikki tunkeutujan vatukkoon. Prkl. Ja amen.
Eihän sotilaita tarvitsisi kouluttaa intissä ollenkaan, jos homma toimisi noin. Tuo on taas sitä akkojen tyhjää uhoamista. Puhe on halpaa, mutta teot on naisilla aina 404.
Äärimmäisen luja, vaikken asepalvelusta olekaan suorittanut. Tehdään mitä voidaan vaikka kynsin ja hampain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sotilaita tarvitsisi kouluttaa intissä ollenkaan, jos homma toimisi noin. Tuo on taas sitä akkojen tyhjää uhoamista. Puhe on halpaa, mutta teot on naisilla aina 404.
Eipä meidän ole aikoinaan annettu valita, kun miehet ei ole päästäneet. Hätätilassa onkin varmasti eri juttu.
No voii että kun pääsi tappamaan. Siiinä se on pähkinänkuoresssa.
Ajattelin pistää autoon kaiken mitä omistajan ja ajella pohjoisempaan katselemaan miten käy. Kai ne puolustaa jotka kokee että heillä on jotain puolustettavaa.
Maanpuolustustahto nousee koko ajan. Aiemmin ajattelin, että karkuun, no toisaalta silloin oli lapset pieniä.
Nyt tuntuu että en lähde mihinkään vaan teen kaiken minkä voin, henkeni uhallakin. Toki kokonaisuus ratkaisee perheessä.
Ollaan Mirkun kanssa katsottu tinderistä ruotsalaisia miehiä.
Kotimaata jäädään puolustamaan. Ei sitä kehtaa luokkia pakoon rosvojen tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettei sotilaita ole ennenkään pikakoulutettu, kun on tarve ollut?
Se on ihan samalla tasolla kuin hallituksen tahto minua kohtaan.
Olen miettinyt. Jään. Pitänee taistella niiden säälittävien maasta pakenevien paskiaistenkin puolesta. Suomi on mut hoitanut terveeksi, kouluttanut ilmaiseksi, auttanut, kun olen ollut vähillä voimin. Isopappa kuoli pommeihin ja ukki jäi rintamalle ja tunnen, että pettäisin heidän uhrauksen.