Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ETTE SAA TEHDÄ avioliitossa?

Alpe
04.03.2022 |

Eli rehellisesti asioita mitä ette saa tehdä, tai mitä toinen ei hyväksy ollenkaan teidän suhteessa?

Meillä
-tupakointi
-alkoholin juominen
-jatkuvasti ystävien kanssa oleminen
-tietty pettäminen
-ravintolassa käyminen jatkuvasti

Kommentit (236)

Vierailija
161/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää, jos nukun pitkään vapaapäivinä, mutta nukun silti ja väitän heränneeni aiemmin mitä herään

Vierailija
162/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa todeksi näitä myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos ei usko toisen elämää, huomaan kyllä itsekin, kun olen nyt kirjoittanut asioista tänne, että elämäni ei ole yhtään normia

Vierailija
164/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kaikesta on tullut hirveitä pelkotiloja ja olen jatkuvassa ahdistus-ja paniikkitilassa, en pysty enää rentoutumaan, kun en koskaan tiedä mistä toinen taas suuttuu ja mitä saa tehdä ja mitä taas ei saa tehdä

Vierailija
166/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sellaista parisuhdetta on olemassakaan, että kumpikin voi/saa tehdä mitä lystää ja toinen hyväksyy kaiken. Enkä tarkoita nyt pettämistä, satuttamista, haukkumista tai mitään täysin hirveää

Vierailija
167/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on joskus heittänyt minua teepaketilla ja jollain muulla kevyellä. En osaa enää vetää rajoja ja jos laitan vastaan, niin lapset kärsii riidoista, joten mielen kaiken ja yritän elää suututtamatta

Ei oo ihme ettei nykyään kasva tervepäisiä lapsia kun vanhemmatkin on noin sairaita päästään ja lamaantuu älyttömyyksistä.

Vierailija
168/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut välttelemään niitä tilanteita mistä toinen ei pidä tai halua mun tekevän, joten jätän tekemättä. Ennen vain mökötti ja kiukutteli, kun sanoin, että teen tai menen sinne ja sinne. Hetken päästä niistä alkoi suuttumaan, kun uhkasin häntä liikaa ja nyt olen ihan tahdoton ihminen, kun toinen tietää paremmin tai luulee tietävänsä, ainakin.

Vierailija
169/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei äijä pidä siitä, kun lakkaan kynsiä, vihaa hajua ja muitakin tuoksuja, hajuja ja turhia ääniä

Vierailija
170/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia naapurin Tiinaa

Vierailija
171/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olisi hienoa elää niin, että voisi ja saisi tehdä mitä haluaa.

En tiedä miten näin on käynyt.

Harmi kun en saa enää edes lääkettä tähän mikä auttoi kun typerä psykologi kielsi sen muka haitaten meidän työskentelyä.

Nyt en vaan pääse enää edes koko lääkäriin ja varmaan se hoitosuhde sitten katkeaa taas.

Se lääke teki minusta ihmisen mikä pystyi sanomaan ja elämään.

Psykiatri olisi voinut pitää lääkkeen ehkä.

Nyt vaan kärsin.

Kunhan tää vaan loppuisi jo.

Lapset kärsii

Vierailija
172/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ketju varmaan ole totta. Mutta jos edes osin niin ihan kamalaa.

Säälittää lapset noissa suhteissa. Kuka pitää heidän puoliaan kun ei edes omiaan pysty pitämään.

Ei varmaan kukaan.

Vierailija
173/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavertainen parisuhde. Mitä mielestänne tarkoittaa?

Ei ainakaan sitä että puoliso kieltää käymästä lenkillä tai syömästä lääkärin määräämiä lääkkeitä. Ottaa henkilöpaperit lukkojen taakse tai kieltää käyttämästä rahaa.

Henkinen väkivalta on väkivaltaa myös.

Vierailija
174/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun osaltani tää on totta. Yritän pitää lasten puolta ja se onkin ainut missä enää otan huutoa vastaan ja muuta typerää. Nyt musta on tullut jotenkin vainoharhainen jo, että mahtaako hän suuttua tästä vai mistä.

Olen siis alkanut jo pään sisällä etukäteen miettimään mitä hyväksytään ja mitä ei

Oman elämän olen sitten sössinyt oikein kunnolla tämän takia, kaikki on ihan päin helvettiä.

Ei vaan enää pää ja mieli kestä kieltoja, sääntöjä ja ””mitä me sovimme asioita””!

Vierailija
175/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun osaltani tää on totta. Yritän pitää lasten puolta ja se onkin ainut missä enää otan huutoa vastaan ja muuta typerää. Nyt musta on tullut jotenkin vainoharhainen jo, että mahtaako hän suuttua tästä vai mistä.

Olen siis alkanut jo pään sisällä etukäteen miettimään mitä hyväksytään ja mitä ei

Oman elämän olen sitten sössinyt oikein kunnolla tämän takia, kaikki on ihan päin helvettiä.

Ei vaan enää pää ja mieli kestä kieltoja, sääntöjä ja ””mitä me sovimme asioita””!

Miksi olet siinä suhteessa. Hae apua. Mistä tahansa.

Vierailija
176/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan sitä että puoliso kieltää käymästä lenkillä tai syömästä lääkärin määräämiä lääkkeitä. Ottaa henkilöpaperit lukkojen taakse tai kieltää käyttämästä rahaa.

Siitä olenkin lukenut paljon lähiaikoina ja olen tajunnut eläväni sairaassa parisuhteessa väkivallan kera.

Miten tästä eteenpäin?

Sen vain kun keksisi?

Olen miettinyt auttaako, jos puhun tästä miehelleni?

Vai ymmärtääkö hän?

Perustelenko?

Kirjoitanko kirjeen, jos en uskalla sanoa suoraan?

Miten te tekisitte?

Vierailija
177/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olenkin lukenut paljon lähiaikoina ja olen tajunnut eläväni sairaassa parisuhteessa väkivallan kera.

Miten tästä eteenpäin?

Sen vain kun keksisi?

Vai ymmärtääkö hän?

Perustelenko?

Miten te tekisitte?

Ei auta muu kuin lähteä. Turha puhua tai kirjoittaa, ei hän välitä. Käyttää vain sua vastaan pilkatakseen ja uhkaillakseen.

Vierailija
178/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne normaalit, eli älä tee sitä mitä et toivoisi tekevän itsellesi.

-pettäminen

-haukkuminen

-haistattelu

-raivoaminen turhaan

-valehtelu

-epäsiisteys

-laiskuus

-epärehellisyys

-tuhlailu

-haaveilu muista kumppaneista

-puhumattomuus

-toisen loukkaaminen tahallaan

-kieroilu

-veropetokset

-kavallukset

-ottaa toisen lompakosta rahoja

-ajaa kolareita toisen autolla

-hajottaa toisen autoa

-ei saa käyttää toisten vaatteita

Nää nyt tuli eka mieleen

Vierailija
179/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä eteenpäin?

Sen vain kun keksisi?

Vai ymmärtääkö hän?

Perustelenko?

Miten te tekisitte?

Ei auta muu kuin lähteä. Turha puhua tai kirjoittaa, ei hän välitä. Käyttää vain sua vastaan pilkatakseen ja uhkaillakseen.

Tarkemmin ajateltuna tosiaan käyttää mua itseäni vastaan.

Mihin mennä ilman rahaa?

Onko aikuisille jotain paikkoja johon mennä, nyt ei voi asua oikein ulkonakaan, kun kylmä?

Lämpimällä olen joutunut joskus pihalle ja olen nukkunut leikkimökissä, koska siellä on ihan lämmin ja sänkykin löytyy

Vierailija
180/236 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä eteenpäin?

Sen vain kun keksisi?

Vai ymmärtääkö hän?

Perustelenko?

Miten te tekisitte?

Tarkemmin ajateltuna tosiaan käyttää mua itseäni vastaan.

Mihin mennä ilman rahaa?

Onko aikuisille jotain paikkoja johon mennä, nyt ei voi asua oikein ulkonakaan, kun kylmä?

Lämpimällä olen joutunut joskus pihalle ja olen nukkunut leikkimökissä, koska siellä on ihan lämmin ja sänkykin löytyy

Pitää "nöyrtyä" ja kertoa ystävälle/ perheelle ja pyytää apua. Turvakoti? Joku sosiaalipalvelu? En ihan tiedä, onneksi ei itsellä vastaavaa tilannetta ollut vaikka hullun kanssa joskus oon ollutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä